1 Ocak 2020 Çarşamba

bir ben ..

Merhaba efendim Koca bir yıl daha bitti bir ömür daha geride kaldı iyisiyle kötüsüyle  acısıyla tatlısıyla geldi geçti ...Bizim ev normale döndü :) dayım gitti memlekete artık yengemi almaya gelir  ev boşaldı bende yerde yatmaktan kurtuldum :)) gerçi çokken hep yerde yatardık alışkınım Allah'tan::) bizimkiler iki günlük tatil yaptı yarın devam :) yılbaşına girmiş  sakin güzeldi :)bol bol meloştan konser dinledik :) Çok güzel hareketler 2 yi izledik  en çok beklediğim sahnesi vardı 25 yıl sonra Mükremin çıtır ve kardeşi Lütfiye ve feriştah  beni çok duygulandırdı izlerken gerçekten 😊 özlemişiz onları yeniden izlemeyi 😊  ve yazıyı yarım bırakıp farkına varmadan yayınlayan tek insan benim sanırım 😊😂 işte kafa o kadar doluki  bu aralar bir kaçasasım var ki herşeyden herkesten ...beynimde milyonlarca  belirsizlik sessizlik yalnızlık .. yorgunluk stres hüzün acı ne ararsanız var yakında doğum günüm var belki o zamana kadar biraz kendime gelirim ... artık ziyadesiyle çok fazla yorulduğumu hissediyorum.. sizlerde olmasanız içimi dökecek kimse Yok 😞😊 gönülden hepinizi çok seviyorum ❤❤❤iyi ki varsınız..  uzun zamandır dinlemedim 😊







43 yorum:

  1. nice mutlu yıllara canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim hoşgeldin 😊 sevgiler

      Sil
  2. Ne izlerdik Mükremin Abi'yi.

    Yeni yılın çok güzel olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett 😊 çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler

      Sil
  3. bi de feriştah yenge vardı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler..

      Sil
  4. mükremin çıtır, feriştah.. hepsi çok güzeldi ya..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle 😊 yeniden hatırlatmak güzeldi çok teşekkür ederim canım benim sevgiler..

      Sil
  5. Nice senelere. :) Yeni yılda yeni yaşınla mutlu bir yıl geçirmeni dilerim. :) O sahneyi ben de çok izledim. Pek aklım ermese de o zamanlar tanıdık geliyor karakterler haliyle gördüğüm için. Babamlar daha bir duygulandılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊❤... Evet bende izlerken duygulandım 😊 sevgiler canım benim 😊....

      Sil
  6. nice yıllara sağlıkla huzurla mutlulukla sevdiklerin ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım Sevgiler 😊🌸🌸

      Sil
  7. Mutlu yıllar olsun tüm sevdiklerinizle! Sağlık, mutluluk huzur başarı getirsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimize inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Siz yazıyı yarim halde yayinlamissiniz ben başlık koyup boş yayinladim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊desenize yalnız değilim çok teşekkür ederim sevgiler....

      Sil
  9. Biz de seni seviyoruz.İyi ki doğdum Özlemciğim.Blog dünyasında önemli bir renksin sen...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊🌸❤

      Sil
  10. Mükremin abiyi çok özlemişiz, yeni yıl sağlık ve mutluluk getirsin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sevgiler 😊...sizede inşallah

      Sil
  11. Merhaba canım benim. Sana çook güzel bir yeni yıl dilerim. Ben televizyon izlemedim yılbaşında kaçırmışım bu güzel gösteriyi. 25 yıl olmuş demek. Şaka gibi zaman hızlı geçiyor. Şimdi senden hemen izleyeyim bari. Meloşa selamlarımızı ilet. Onun da yeni yılı kutlu olsun. Sevgiyle kalın canım. 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım benim 😊❤ çok teşekkür ederim hepimize inşallah 😊ve aleyküm selam söylerim 😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  12. Sizler de iyi ki varsınız,yeni yılınız kutlu olsun..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Ertuğrul bey sizede inşallah sevgiler 😊

      Sil
  13. hayat bazen cidden yoruyor. ama her şeye rağmen güzel. ben bu ara sadece yazılı ve ödev okuyorum mesela buna rağmen güzel yani :))) sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ sevgiler

      Sil
  14. Gerçekten de blog alemi içimizi dökmek için birebir. Teşekkürler bu güzel yazı için.:))

    YanıtlaSil
  15. Merhabalar.
    Bunların hepsi bence tatlı ve güzel yorgunluklardan sayılır. Sen zaten bu yorgunlukları taşıyacak kadar güçlü, sabırlı ve azimli birisin. Sana da bu yakışır be sessizkaldım. Esenlik ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet ol.
    Recep Ağabeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin güzel abim senin şu güzel yorumlarını görünce çok mutlu oluyorum gerçekten ..güzel duaların için çok teşekkür ederim gönlü güzel abim ...En güzeline emanet ol sevgiler .....

      Sil
  16. Çok geç oldu ama gene dileğimizi dileyelim . Gönlünüzce geçecek bir yıl dilerim :))

    YanıtlaSil
  17. mimlendiniz bloğuma bakabilirsiniz haber vereyim dedim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tabi ki seve seve :) çok teşekkür ederim seviler :)

      Sil
  18. 2020 inşallah bütün beklentilerini karşılar...Sevgiler, selamlar :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimiz için inşallah çok teşekkür ederim sevgiler canım benim ..:)

      Sil
  19. Biz de seni seviyoruz canım. IYi ki bloglarvarda içimizi döküyoruz 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt :) çok teşekkür ederim canım benim sevgiler:)

      Sil
  20. Bilgilendirmeler için çok teşekkür ederim. Uzun zamandır blog aleminden uzak kaldım ve arkadaşlarımın çalışmalarına göz atma imkanım olmadı. Bundan böyle eskiden olduğu gibi aranızda olmayı istiyorum. İyi çalışmalar.

    YanıtlaSil
  21. heeyoo çok fazla blog gezemiyorum ne zamandır bir sesleneyim geleyim dedim ama sen de yokmuşsun kaç gün olmuş bu yazın iyisin inşallah yaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldinnnn canım benim senin güzel yorumunu görünce geçtimn pcnin
      tepesine yazdım :) iyi ki geldin çok teşekkür ederim :) sevgiler canım benim

      Sil
    2. yaaa ben de kaybolup kaybolup geri geliyoruum kiki :D sevgiler çook :)

      Sil