8 Aralık 2019 Pazar

2020 'den Beklentiler Mim

Efendim tüm Dostlara selamlar sevgiler olsun Efendim Sevgili Perili Ev Ebrar Beni mimlemiş bende fırsat bulmuşken yapayım dedim Dün açık lise sınavım vardı bugünde var sabah erkene almışlar yahu :) eskiden 10.00 dı şimdi 9.:30 almışlar ah ah milli eğitim bakanımız ahh :)  Bana şans dileyin :) artık vereyim şu sınavlarımı :) Bu arada bizim meloş artık tamamen bıraktı sigarayı tüm tütünlerden kurtuldu şişkocum :) veee artık şarkılar söylüyor kıvrık hareketlerimiz başladı ham dolsun çok şükür Ve siz tüm dostlara o güzel dualarınızı hiç eksik etmediniz ...çok şükür o  kötü günler geride kaldı tekrar gönülden hepinize çok teşekkür ediyorum bana hep destek oldunuz yanımda oldunuz kocaman kucaklıyorum sizleri :) 💓💓💓😍 bu mutluluğumu sizlerde paylaşmak istedim :) ..Ve gelelim mim sorusuna :)

                              2020 yılına dair beklentileriniz nelerdir?


Ah Ah bu beklentiler insan hep bir beklenti içindedir zaten olsun olmasın hep bir umut deyip bir beklenti içine gireriz ..Bazen sonu hüsranla bitiyor bazende tüm umutlarımız yok oluyor hayal kırıklıkları oluyor ..Hep önceliğimiz Sağlık sağlığımız yerinde olduğu müddetçe gerisi elbet olur ..Rabbım Cümlemize sağlık hastalara şifalar versin inşallah..
Bundan bir sene önce Meloşun rahatsızlığı vardı gerçekten o günlerden bugüne gelene kadar çok şey yaşadım yaşadık Ama Çok şükür ki Ham dolsun hepsi geride kaldı ..Rabbım bir daha  yaşatmasın o günleri inşallah ...Ve artık Huzur sağlık ...Ve artık aşk olsun istiyorum bu sene ama dimi artık olsun :) vallahi alay ediyorlar benle :) Veee inşallah mart ayından sonra evden taşınmayı düşünüyoruz Rabbım inşallah şöyle balkonu olan güzel bir ev olsun derli toplu :) ..Ve artık liseyi bitirip o üniversite sınavına girmek o heyecanı yaşamak istiyorum inşallah :) Daha çok yazmak yazmak istiyorum ve bir öykü yada hikaye yazmak istiyorum bu en büyük hayalim ama  bunun için henüz hazır değilim gibi biraz daha :) Ve ilerde tüm bu yazdıklarımı bir kitapta toplamak istiyorum illerde  sevdiklerimle aileme ilerde olacak olan çocuklarıma torunlarıma bırakmak istiyorum :) Güzel bir anı   bırakmak istiyorum güzel yüreklere güzel insanlara ulaşmasını diliyorum bu yazdıklarımın ve yazacaklarımın  inşallah Rabbım nasip eder :) görmeyi de ...Ve Meloşun hayalini gerçekleştirmek istiyorum inşallah İsmail yk aşkını görmeyi :) ..Şu  son zamanlarda yaşanan olayların da bir son bulmasını ve cezalarının daha ağır olması çok istiyorum o güzel yürekli o özel çocuklarla kalkan ellerin kırılmasını ve  ağır cezalar almalarını diliyorum ...Ve Kadına çocuklara  yapılan şiddetin son bulmasını Ve En ağır Cezaların verilmesini canı gönülden diliyorum inşallah ....O kadar çok var ki beklentilerimiz inanın yazmakla bitmez  söylemekle de bitmez ...Çok şey çok ..içimizi acıtan yakan ağlatan çok şey var  ...Ne Söylesem ne yazsam kelimeler kifayetsiz kalır ..Rabbım herkese sağlık huzur mutluluk bol tebessümler bol güler yüzülü insanlar görmeyi  nasip etsin inşallah ...
Seven sevilen  değer gören insanlar olması dileğiyle ...Son olarak 2016 yılında çok keyfile yaptığım eski bir mimi bırakıyorum yüzleriniz de tebessüm olsun :)  
Sevgili Dreamlella  mimlemişti o zaman kendisini çok  uzun zamandır görmüyorum inşallah en kısa zamanda gelir ..Buradan ona da selamlar sevgiler olsun 

Sevgili Ebrarın Mimi de burada  Bir Tık   

200 yıl Sonra Bugün mimi   eski bir mim :)









O kadar güzel sesi var ki beni benden etti yüreğine sağlık abim ...insan isterse her şeyi yapar Görmeyen gözlerine Sesi yol olmuş ışık olmuş ..kendisine ...yüreğine sağlık ..

50 yorum:

  1. Sınavda Allah zihin açıklığı versin :)

    Çok sevindim Meloş'un sigarayı bıraktığına.

    Balkona çıkarken ayağımı sürüyeyim de size se balkonlu şirin mi şirin bir ev olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim güzel kadın inşallah :) Sevgiler canım benim

      Sil
  2. Bütün dileklerin kabul olur inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah Çok teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  3. Dileklerinin gerçekleştiği bir olur inşallah. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimizin inşallah Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  4. Yeni yılda tüm beklentilerinin gerçekleşmesini dilerim. Görmeyen gözlerine sesi yol olmuş ışık olmuş yorumuna bayıldım. Tam da belirttiğin gibi gerçekten. Yüreğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Çok teşekkür ederim canım benim hepimizin inşallah sevgiler :)

      Sil
  5. Sigara hiç kullanmadım ,kendimi şansl görüyorum.Meloşunu da kutlarım sigarayı bıraktığı için.
    2020 hepimize güzellikler getirsin dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim :) Amin inşallah sevgiler :)

      Sil
  6. Ay sınavlarında başarılar dilemeyi unuttum, sular seller gibi geçsin, bildiğin yerlerden gelsin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  7. Birçok konu girmiş yazına, hepsi hakkında yorum yapsam galiba bir yazı da benim yazmam gerekir :) Bir tanesini seçtim. Öykü yazmak istiyormuşsun, hiç erteleme, hemen bugün yaz. Eksik olabilir, iyi bulmayabilirsin ama bugün başla ki yazdıkça iyileşecek nasıl olsa, hiç zaman kaybetme :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim inşallah:) Neşeli bol sevgiler :)

      Sil
  8. Bencede artık aşk olsun hepimize lazımm :))
    Umarım istediğin her şey gönlünce olur 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim hepimizin inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  9. Başarılar dilerim sınavlarında. Her şey gönlünce olur inşallah. Tüm güzel dileklerin de gerçekleşir 2020 yılında. Artık dünyadan ve ülkemizden ümidi kesme noktasına geldim ben ama dediğin gibi insan umut içinde olmaktan kurtulamıyor. Belki de her şeye rağmen yaşamamız ve yaşarken mücadele etmemiz bu sayede oluyordur. Benim halalarım da balkonsuz evde oturuyorlar. Babaannemlerdeyken hep balkonu yıkamak, orada oturmak filan isterler. İnşallah içinize sinen, güzel komşuların olduğu bir ev bulursunuz. Sevgiler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim o güzel dileklerin için 😊🌸 Amin inşallah hepimize sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  10. Ne güzel hayaller bunlar.Artık bitir liseyi ve başla artık üniversiteye :))
    Mutlu bir yıl olsun hepimize :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 Amin inşallah hepimize canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  11. İnşallah sınavı geçersin :)
    Sıkıntıları atlatmanıza çok sevindim, Allah herkese sağlık versin.
    Dileklerin inşallah gerçek olur. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  12. Çok güzel yazmışsınn, eline sağlık canım benim sınavlarında başarılar tüm bu güzel dileklerin gerçekleşsin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim...hepimizin inşallah sevgiler ..:)

      Sil
  13. Merhaba.Oldukça kaliteli bir blogunuz var sizi takibe aldım.Zaman ayırmak isterseniz sizi de yeni açtığım blogumu takip etmeye davet ediyorum.Sağlıcakla Kalın.

    https://hepfragmanizle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoş geldiniz :) Tabi ki gelirim sevgiler ...

      Sil
  14. olsun her şey pekiii :) dreamella ah maziiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olsun inşallah güzel insan :) Ayy evet çok uzun zamandır yok inşallah gelir :) sevgiler güzel insan

      Sil
  15. sınav için bol şans, umarım her şey istediğin gibi gider :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah hepimiz için çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ..:)

      Sil
  16. Hepsi için kocaman bir amin diyorum...umarım her şey gönlünce olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin hepimiz için inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  17. 2020'den beklentiler mimleri de yazılmaya başlandıysa bir seneyi daha devirdik demek ama bu zaman ne hızlı geçiyor daha dün gibi bu yıldan beklentileri anlatan mim yazmıştık. Canım benim dediğin gibi önce sağlık olsun gerisi gerçekten boş. Sağlığın olduktan sonra her şeyi zaten yapabilir insan. Dilerim gönlünden geçen tüm güzellikler senin olsun bu yıl. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle zaman su gibi akıp gidiyor 😊 Amin inşallah hepimize canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  18. Güzel hayaller,güzel beklentiler..Umarım gerçekleşir diyelim,yeni yıl hem size hem ailenize hem de tüm sevdiklerimize iyilikler,güzelliklerle dolu bir yıl olsun diyelim..🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ederim Ertuğrul bey hepimiz için sevgiler...

      Sil
  19. Yeni yıl sağlık getirsin herşey halolur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  20. Yeni yazı var mı diye baktım ama yokmuş.Mutlu yıllar dilerim ben de o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma bir yazamadım ama sonunda yazdım 😊 çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler canım benim Sanada mus mutlu yıllar 😊❤

      Sil
  21. 2020 size ve ailenize mutluluklar getirsin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah hepimize çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  22. Çok güzel dilekler ! Yeni yılkıcak dolusu getirsin hepsiniii !☺️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah hepimize canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  23. Yorum bırakmışım ama yine diyim yeni yılda sağlık,mutluluk ve huzur dileğim ile..😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett😊 çok teşekkür ederim Ertuğrul bey sevgiler 😊

      Sil