21 Temmuz 2019 Pazar

BÖLÜK Filim ...

Merhaba bugün bir filim izledim 2017 yılında çekilmiş aslında daha öncede izlemiştim bugün yeniden denk geldim gerçekten çok güzel bir film olmuş  ve konusu da çok güzel işlenmiş ve çok güzel mesaj verildi filmin sonunda filmin ismi (BÖLÜK ) Türkiye'nin farklı yerlerinden gelen bir grup gencin yolu ve asker ocağında ayni bölükte kesişir, hepsinin farklı öyküleri vardır.  ..Gösterime giriş tarihi: 20 Ekim 2017 (Türkiye)  Yönetmen: Aytaç Ağırlar..Filmin sonunda   şehit olan Askerin yazdığı mektup bir tokat gibi vuruyor insanın yüzüne ..Rabbım tüm askerlerimizi polislerimizi korusun ...işte o mektup 



BÖLÜK ...2017  

22 yorum:

  1. yüreğim dayanmıyor benim bu tür dramlara çünkü gerçekler o gerçeği yaşıyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle... benim her seferinde kötü oluyorum yüreğim daralıyor 😞 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸🌸

      Sil
  2. Acıklı filmler izleyemiyorum ya bennnnn :(
    Yinede çok teşekkür ederim Özlemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim güzel kadın sevgiler ❤❤🌸😊

      Sil
  3. sürekli şehit haberi yıllardır duymaktan mıdır nedir dayanamıyorum bu filmlere çünkü hayatımızın gerçeği bu ve kurtulamıyoruz birtürlü bu acı gerçekten...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne yazık ki 😞 çok teşekkür ederim canım Sevgiler 🌸🌸

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🌸😊

      Sil
  5. Bölük filmini izlememiştim canım. Anlattığın kadarıyla hoş bir konusu var. İzlemek isterim. Teşekkürler tavsiye için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  6. Izleyemem sanirim çok ağlarım 😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ağladım izlerken 😞ama işte bazen iyi oluyor 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  7. Paylaşımınız için teşekkürler bende çok etkileniyorum bu tür filmlerden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldiniz... insan ister istemez etkileniyor ... sevgiler

      Sil
  8. Bu filmi izlemeyi yüreğim kaldırabilir mi bilmiyorum. Allah bütün Mehmetçiklerimizi, polislerimizi korusun.🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok inşallah ..çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  9. Of dokunaklı... Onların hakkı ödenmez sahiden. Film de güzel görünüyor izlemek/izletmek lazım sanırım. Sağolasın bu güzel öneri için canım. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rica ederim canım benim ben teşekkür ederim sevgiler :)

      Sil
  10. Ben de çok üzülüyorum izleyemiyorum :/ ama aklımda bulunsun canım çok sağ ol, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  11. Filimi isteyebilirmiyim bilmiyorum .Cok etkileniyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bazı sahneleri beni benden aldı ..çok teşekkür ederim canım sevgiler

      Sil