5 Temmuz 2019 Cuma

Meloş ve oradan buradan :))

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun malum artık havalar iyice  sıcak oldu vallahi bazen sıcaktan boğluyorum  :) Allah'tan evde pervoş varda bizi serinletiyor biraz olsun :) ..Bu aralar sıcaklar bizim meloşu da vuruyor ruhuspu :))) ne olacak bu aralar esiyorlar meloş beye :) bundan 4 önce akşam sıcaktan öldük dışarı esiyor gidelim kapının önünde oturalım dedik demez olaydık biz emii :)) ...annem ben bizim yan komşumuz güngoş  da geldi çaylarımızı da aldık oturduk iki serinledik sohbet filan derken saat  12 olmuş evlere girelim dedik yok bizim meloş ruhuspusu başladı ben girmem ne oldu meloş bana paket sigara alın var sigaran işte aldık bu kokuyor öyle derken böyle derken bu şişko eve rüşvetle girdi :)) evden para verdik yarın alırsın diye öyle girdi ruhupuuu işte ne olacak :)) ....neyse şimdi iyiyiz çok şükür ama bizi gece 3 kadar bizi ağaç etti pis şişko :)) ...mevsim geçişlerinde böyle şeyler yaşıyoruz buna da şükür Doktoru söylemişti hazır olun arada yapar diye ..Gerçi yarsı şımarıklık da işte :)) ...Yarın açık lise sınavım var inşallah tüm derslerimi veririm :) bana dua edin çok fazla çalışamadım ama inşallah iyi geçer :) ...birde güzel dostlardan güzel yazılar var onlarıda okuyun derim :) ilki Sevgili  güzel arkadaşım İstiridye Avcısı Çok güzel bir yazı yazmış bir okuyun :)  ....Sevgili güzel arkadaşım Kiremithanem  çok güzel bir yazı yazmış gerçekten güzel yerlere değinmiş bir okuyun derim :)
Ve  Sevgili güzel yürekli kadın diyorum ben ona :) Yurdagül Çelik/Daha Mutluyuz  blogunda ki Değerli bir konuk Yazarı var bizlere gerçekten çok faydalı olcak konularda çok güzel yazılar yazıyor kendisi...           Sevgili  Hipnoterapist-Seyfettin BABAT Bey ...Aile İçi Ekili İletişim Hakkında çok güzel bir yazı yazmış okumakta fayda var gerçekten :) Kedisine Bir kez daha hoşgeldiniz diyorum. Bu iki güzel insanın yolu açık başarıları daim olsun inşallah ...Ve sevgili güzel arkadaşım Sakura Mevsimi bloğunu taşıyor sizleri de bekliyor yeni bloğuna :)  Ve sevgili güzel insan blogger mahalesinin Muhtarı güzel insan Deep Tone  Klasikleşen Film Serileri var  onun güzel bir liste yapmış gene bir göz attın derim :)  


https://istiridyeavcisi.blogspot.com/2019/07/Dostluk.html


https://www.kiremithanem.com/2019/07/bos-beyin.html



https://www.dahamutluyuz.com/2019/07/aile-ici-etkili-iletisim-1.html


https://sakuramevsimi.blogspot.com/2019/07/tasindik.html

https://sadevederin.blogspot.com/2019/07/en-iyi-filmler-13.html

Bu aralar  gözüme takıldı malum bedelli askerlik kalıcı olınca tüm ünlüler hemen bedelli askerlik yapmaya başladılar ..Allah'ım içlerin de bir var ki nasıl bir kahkaha attım sormayın :))  Manuş Baba adam meğer askerlik yapmamış oda bedelli olarak askerliğini yapmaya gitmiş ama nasıl gitmiş bir bakın :)) Meğer tüm karizma saçlarda ve sakallar daymış  :)))) neyse nasılsa geri uzar saçları :))) bari güzel bir şarkısını da bırakayım :))  dinleriz :) 







Bir Nazan Öncel klasiği güzel seslendirmiş :)  seviyorum sizi en güzeline emanet olun ::) 


30 yorum:

  1. Bize de bir pervoş göndersen ne güzel olur :)) manuş baba hakkında dediklerine katılıyorum, adam ne hale gelmiş yahu 😁

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. göndereyim canim benim 😊 dimi ya ne güldüm adama 😁 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  2. Beni de paylaşmış olmana çok sevindim canım, çok teşekkür ederim sağolasın :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım benim ne demek güzel arkadaşım sevgiler 😊🌸🌸

      Sil
  3. Sakura Mevsimi'ndekileri buraya bekliyorum: https://hayatbirhatira.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Allah zihin açıklığı versin, sınavların harika geçsin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  5. Ayyy canım ne şirinsin ya sen :) Önermişsin yine bizim yazıyı :)
    Seviyorum seni yaaaaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende seni seviyorum güzel yürekli kadın 😘❤ çok teşekkür ederim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  6. Sınavın iyi geçmiştir umarım..

    saç-sakal durumlarıyla ilgili var öyle ilginçlikler:) Göz alışkanlığı desek...yook...alakası yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım benim 😊 iki sıvanım iyi geçti bakalım yarında var inşallah iyi bir sonuç alırım 😊.. bencede yook😊😀 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. ruhuupuuuu hihihi çok tatlıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel insan 😊🌸 sevgiler

      Sil
  8. Sinavda basarilar dilerim canim. Meloşa da selamlar çok sıcak ne yapsın bunalmıştır 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊 sevgiler🌸😊

      Sil
  9. PAYLAŞIM İÇİN TEŞEKKÜRLER, GÜZEL BİR POST OLMUŞ.

    YanıtlaSil
  10. İçimizi kıpır kıpır ederek anlatmışsın canımcım :))) Sağolasın yazımı önerdiğin için de. Güzel gören yüreğine sağlık... Ay askerlik şeysine çok güldüm ben de :))) Bu şarkıyı da severim hani ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊❤🌸 evet sorma ne güldüm adama 😁😊 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  11. Merhabalar,
    Hoş bulduk efendim.Öncelikle çok teşekkür ediyorum.Ne güzel sözler yazmışsınız hakkımızda.
    Yurdagül Hanım ile birlikte güzel işlere imza atmaya ,bugüne kadar biriktirdiklerimizi bizleri takip etme nezaketi gösteren dostlarımızla paylaşarak kendimizi çoğaltmaya ,geliştirmeye ve öğrenmeye devam etmek istiyoruz.Umarım başarabiliriz.
    Her şey gönlünüzce olsun,başarılar diliyorum çalışmalarınızda.
    Bin sevgi ve selamla...
    Not:Pazar günü de bir post bırakmıştım bloğunuza,ama sanırım göndermeyi başaramamışım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Seyfettin Bey Hoşgeldiniz 😊 Başarılarınız daim olsun inşallah herşey gönlünüzce olsun tekrar çok teşekkür ederim 😊..yok gelmedi demeki olmamış sağlık olsun selâm ve dua ile kalın sevgiler 😊

      Sil
  12. Meloşa bak seenn hahha nasıl güldüm okurken. :) Bir de her şeye ve herkese ne güzel isimler vermişsin. Pervoşa bayıldım. Bizim bir kuzen var ona posur derdi :) Sınavların umarım iyi geçmiştir canım benim. Meloşun maceralarını bekliyoruz. Sevgiyle kal. :)

    YanıtlaSil
  13. awesome article.
    thanks for sharing

    YanıtlaSil
  14. Ne güzel yazmışsın, sınav güzel geçmiştir umarım çokkk sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  15. Sonda niye Manuş Baba 😄😄😄 gece gece gülemiyorum da oldu mu şimdi 😄😄😂😂😊

    YanıtlaSil