15 Ağustos 2019 Perşembe

özledim bardak vakası 😊 kurban 😁😊





merhaba efendim sevgiler selamlar güzel dostlar hepinizi çok özledim 😊 ve yazmayı blogumu 🌸😊  bayram dan bir gün önce elimi kestirdim bardak vakası 😊 kurban bayramın ilk kurbanı olduk 😁😊 şuan tek elime yaza biliyorum 😊 arda sizleri ziyaret ede biliyorum ama böylede çok zor oluyor gerçekten bir hafta oldu iki parmağımın arası gitti ve dört dikiş atıldı 😔 geçmiş bayramınız mübarek olsun inşallah daha nice güzel bayramlar görmek dileğiyle inşallah 😊🌸 yazicak çok şey birikti biraz daha iyileşince inşallah yazarım hepinizi çok özledim en güzeline emanet olun seviyorum sizleri 🌸🌸🍭🍬😊❤❤

49 yorum:

  1. Çok geçmiş olsun. Geçmiş bayramınız kutlu olsun sizinde. :)

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun. Geçmiş bayramınız kutlu olsun sizinde. :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldin 😊 sevgiler 🌸😊

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Geçmiş olsun.. Şifalar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 sevgiler

      Sil
  6. Aaaa geçmiş olsun Özlem😞
    Tam bayramlık olmuş desene, tüh..
    Hadi çabucak iyileşsin de gel yine anlat yaz..
    Şifalar diliyorum 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel Zeynebim ❤❤😊 öyle oldu biraz ❤😊 sevgiler canım benim 😊❤🌸

      Sil
  7. Çok da biçimsiz yer..

    Annem yıllar önce aceleyle bulaşık yıkarken tabak ikiye ayrılıp bileğini kesmişti. Doktorlar intihar etmeye çalıştı zannetmişler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ayy Allah korusun 😊 sorma hâlen iyileşme sürecini bekliyorum 😊 çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler ❤🌸😊 canım benim

      Sil
  8. Hocam çok çok geçmiş olsun. İnşallah çabucak iyileşir. Geçmiş bayramınız da mübarek olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolun.. inşallah 😊🌸 sizinde geçmiş bayramınız mübarek olsun Sevgiler....

      Sil
  9. Geçmiş olsunn şimdi gördüm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  10. çok geçmiş olsun :( dikkat et kendine :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  11. Umarım daha iyi olmuşsundur.Dikişler normalde bir haftada alınır.Alındı mı dikişlerin? Kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eh biraz daha iyi ama dikişler halen duruyor doktor 15 günü doldur öyle gel dedi daha tam kapanmamış biraz derin kesilmiş.. bekliyorum 😊 çok teşekkür ederim güzel insan canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  12. Son yaptığım mime kimseyi mimlememişim sizi de mimledim 😂😊 tekrar gelip yazayım dedim bloga girerseniz eğer ☺️☺️ geçmiş olsun tekrardan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaparım canım benim 😊😁en kısa zamanda çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  13. Merhabalar Sessizkaldım.
    Çok büyük geçmişler olsun. Bu kaza yüzde yüz bardağı ovalarken elinde kırıldı ve iki parmak arası kesildi. Bundan böyle bardakları yıkarken dikkatli olursun inşAllah. Geçmiş kurban bayramını da kutlarım. Selam ve dualarımla Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba güzel Abim benim hoşgeldin 😊🌸 çok teşekkür ederim evet artık ellime temiz bardak bile alırken dikkat ediyorum 😊... çok teşekkür ederim güzel Abim benim seninde geçmiş bayramın mübarek olsun Sevgiler selâm ve dua ile en güzeline emanet ol 🌸😊

      Sil
  14. Canımcım yaa ben hep seni ziyaret etmeye niyetleniyorum sonra da günlük koşturma falan zaten bu ara kitaba fazlasıyla kafamı taktım adeta onunla yatıp onunla kalkıyorum kurguyu ve karakterleri genişletmeye karar verdim. Ve dolayısıyla unutuyorum ziyaret etmeyi. Halbuki yazılarını okumaktan en çok keyif aldığım blogger arkadaşlarımızdan biri sensin biliyorsun değil mi :) Özellikle Meloş faslına hayranım. :) Ben elinin kesildiğini Facebook'tan öğrenmiştim. Tekrar geçmiş olsun canımcım. Geçti mi şimdi umarım daha iyisindir. İyileş en kısa zamanda ve güzel paylaşımlarını bizden esirgeme lütfen. Sevgiyle kal canım benim. Meloşa selamlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoş geldin canım benim olsun canın sağolsun güzel kadın :)evet okuyorum kitabını çok güzel gidiyor gerçekten keyifle takip ediyorum emeklerine sağlık canım benim kolaylıklar dilerim :)çok teşekkür ederim güzel kadınlar:)sizler gibi güzel dostlarım olduğu için çok mutluyum :)..ve aleykümselam söylerim :) ellim halen aynı fazla hareket edemiyorum dikişler alınmadı henüz ..yarın pansumana gittiğimde soracağım doktora ..tek elimle yaza biliyorum ancak oda beni zorluyor biraz inşallah Rabbım güzel sağlıklı ömürler versin inşallah ..tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  15. Geçmiş olsun umarım en kısa sürede düzelir.

    YanıtlaSil
  16. Aman dikkat...Çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  17. Çok geçmiş olsun makale yazmak istersen sesle yazabileceğin uygulamar mevcut hatırlatayım istedim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim sağolun 😊 sevgiler....

      Sil
  18. çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 🌸....

    YanıtlaSil
  19. heey geçmiş olsuun şimdi iyi misiin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim iyim çok şükür 😊 yavaş yavaş düzeliyor ellim 😊en kısa zamanda mahalleme geliyorum.. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
    2. iyi olmana sevindiim :) sevgiler çokçaa :)

      Sil
  20. Çok geçmiş olsun canım benim 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım 😊🌸❤ sevgiler.. .

      Sil
  21. Çok geçmiş olsun geçmiştir şimdiye umarım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim geçti çok şükür canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil