5 Mayıs 2019 Pazar

Ben geldim.. özledim siziii :)

Merhabaaaaaaa  şöyle iyice bir bağırmak istedim yahu :) hepinizi çok özledim gerçekten yazmayı bile :) Efendim nerelere gittim nerelere geldim :)  sormayın :) sorun sorun :) efendim en  acilden memlekete gittim babama ben hastaneye yatıyorum gel deyince gittim tabi... bir gel deme şekli var ki sormayın yüz tane küfürle gittik artık ..otobüsle gittim ama öldüm yahu 15 saat yol çekiyor bizim Kahramanmaraş neyse öyle böyle derken gittim.. iki gün sonrada yattı hastaneye yatırdım tabi bu yatma işlemleri olurken adam halen sövüyor sayıyor daha  otobüsten indiğim günden beri ya kızım bir hoş geldin  bir sarılır nasıl geçti yolculuk demeyi geçtim hadi bir hoş geldin de bari yok kardeşim yok gittiğime gideceğime bin pişman etti mi etti gerçekten  ...9 gün kaldım alında bir kaç gün daha kalacaktım bizim meloşun Evde bakım maaşı yenileniyormuş onun için geldim pazar günü indim İstanbul'a çok şükür :) meloş benim üzerimde olduğu için imza atmam gerekiyordu o yüzden iyi de oldu bir yerde insan kendi memleketin den ve akrabalardan nasıl nefret edilir onu gördüm geldim bunu da öğrenmiş oldum bu  gittiğim de son kez.. Hayat bazen çok güzel gösteriyor bazı şeyleri en yakınım dediğin insanların gerçek yüzlerini daha iyi görmeni sağlıyor ..Efendim geldim geleli koşturuyorum birde Mübarek On bir Ayın sultanı Ramazan da geldi hoşgeldi  Rabbım Hayırlısıyla oruç tutmayı nasip etsin inşallah ....Koşturmaktan bir türlü yazamadım özledim vallahi ...Annem sağolsun evi kalkındır dı kaç gündür daha da bitmedi ya :) yarın  yatakların altı kaldı ve koltukların altı :)) yarın her yan kılık kıyafet yorgan yastık :)) kaç kaçınn kaçınnn :)) ..içimde bu aralar garip bir his var hayır olsun sizlere paylaşmak istediğim bir şey var ama onu daha sonra yazarım ..Ve hazır konu babama gelmişken güzel bir dosta yüreğe teşekkür etmeden olmaz Sevgili güzel yürekli güzel insan Blogger mahallesin  pozitif güller yüzü o sevgili Daha Mutlu Yaşam(Yurdagül ÇELİK  Onun o güzel  yardımı ve desteğiyle babama olan öfkem nefretim biraz olsun dindi tıpkı yağan bir bir yağmur gibi...Her şeyden önce Rabbım vicdan ve merhamet vermiş ki bana bunca zorluğuna yaptıklarına rağmen gittim ...İnsan büyüdükçe bazı şeyleri yeni yeni anlıyor benim gibi ..Bu konuda En çok Güzel annemin desteği hep telkinleri vardı.. ne olursa olsun babanız onun ekmeğiyle büyüdünüz.. hasta olsa düşse de bakacaksınız sözleriyle hep telkinlerde bulundu halende söyler :) ...Ama bana o güzel yüreğiyle dokunan güzel insana bir kez daha teşekkür ediyorum Sevgili Yurdagül Çelik  gönülden teşekkür ediyorum sana :) ....iyi ki varsın iyi ki varsınız :) seviyorum sizi ..Meloştan haberler birikti yazacağım onları da :)) keyfi iyi paşamın  kıvırmaya devam :)) bu aralar dile dolamış bir kelime söyelenip duruyor herşeye ayy ayy haspam laf söyletmez :)) tabi bunu söylerken kıvrık hareket lelerle yapıyoruz :)) efendim artık bur dayım inşallah siz dostların da iftardan sonra bir çayınızı da içmeye gelirim :)) ..Şöyle güzel bir Orhan Veli Kanık Şiirinden de bırakıyorum ne güzel yazmış ...




Gün Olur

“Gün olur, alır başımı giderim,
Denizden yeni çıkmış ağların kokusunda.
Şu ada senin, bu ada benim,
Yelkovan kuşlarının peşi sıra.
Dünyalar vardır, düşünemezsiniz;
Çiçekler gürültüyle açar;
Gürültüyle çıkar duman topraktan.
Hele martılar, hele martılar,
Her bir tüylerinde ayrı telaş!…
Gün olur, başıma kadar mavi;
Gün olur başıma kadar güneş;
Gün olur, deli gibi…”

Orhan Veli Kanık ...




....

28 yorum:

  1. Yoklugun belli oluyordu.Hosgeldin tekrardan❤ Babana çok geçmiş olsun.Daha önceki yazılarından babanla olan ilìskini anlatmıştın hatırlıyorum.Duygularini körertmene çok sevindim.Cunku o duygular içimizde büyüyüp büyüyüp bize zarar veriyor.
    Mutlu güzel günlerimiz olsun ❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim ❤❤hoşbuldum 😊... çok şükür biraz daha iyiyim tekrar çok teşekkür ederim canım amin hep birlikte inşallah sevgiler ❤😊

      Sil
  2. Öncelikle geçmiş olsun babanıza. Zaman zaman hepimiz en sevdiklerimize bile kızıp nefret edebiliyoruz ama çok uzun sürmüyor bu duygular, en azından bende öyle oluyor. Anneniz de gerçekten yapması gereken şeyleri yapmış, aileleri bir arada tutan her zaman annelerimiz oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldiniz 😊evet annelerimiz baş tacımız sevgiler 😊

      Sil
  3. Çook geçmiş olsun çok . O akrabalar ancak zor zamanda belli oluyorlar zaten çok iyi anladım sizi. Özlemiştik döndüüğünüz çok iyi oldu hoşgeldiniiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim 😊 iyi ki sizler gibi böyle güzel dostlarım var 😊🌸🌸 çok teşekkür ederim canım benim hoşbuldum 😊 sevgiler

      Sil
  4. Ben de seni okumayı özlemişiiiiim🤗
    Hep diyorum ya sana, bazı anne babalar evlatlarıyla imtihanda, bazı evlatlar da anne babalarıyla.. Senin kalbin öyle güzel ki, bu çektiğin sıkıntıların da mükafatını alacağına inanıyorum..
    Bir de şu iftardan sonra çayımızı alıp birbirimize misafir olma fikrin de pek sevimliydi 😊
    Huzurla geçsin günlerin canım Özlem 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim güzel Zeynebim benim güzel arkadaşım ❤❤😘 dimi çok güzel olurdu vallahi 😊❤ amin cümlesin inşallah canım benim hep birlikte güzel Zeynebim benim 😊🌸🌸🌸 sevgiler canım benim 😊🌸

      Sil
  5. Ah bu babalar.Evlatlarına nasıl davranmaları gerektiğini öğrenemiyorlar(genelleme değil tabii,ama örnekleri çok)Anneler de arada idare edeceğim diye telef oluyor.
    Geçmişler olsun, şifalar diliyorum babanıza.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle iki ara iki derede kalıyor bazen annem ... çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Hoşgeldin :). Çok sevindim Yurdagül'ün yardımıyla daha iyi hissetmene, ne güzel olmuş :).

    Her şey daha daha güzel olsun, mutlu ol :).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum canım benim çok teşekkür ederim güzel insan 😊🌸 amin hep birlikte inşallah canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. Özledik valla, hoş geldin canım 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum canım benim güzel kadın bende sizleri çok özledim 😘😊🌸 sevgiler canım benim

      Sil
  8. Hoşgeldin canım geçmiş olsun. Biz yine de insani görevimizi yapalım seni çok iyi anlıyorum. Yurdagül her eve lazım bir dost 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşbuldum canım benim çok teşekkür ederim 😘evet sizler gibi böyle güzel dostlarım olduğu için çok mutluyum gerçekten ❤❤😊 tekrar çok teşekkür ederim canım sevgiler ❤😊🎈

      Sil
  9. Merhaba canımcııım. Ben de merak etmiştim valla nerelerdesin diye. Babana geçmiş olsun diyelim önce. Hastaneye yatarken bile bağırıp çağırmasına şaşırmadım. Çünkü huylu huyundan vazgeçmez. Onu öyle kabul etmek lazım. Yapacak bir şey yok. Meloşun yeni maceralarını bekliyoruz. Hayırlı ramazanlar olsun. Çok özletme kendini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım benim çok teşekkür ederim ❤😊 aynen öyle yapacak bir şey yok gerçekten... inşallah canım benim tekrar çok teşekkür ederim sanada hayırlı ramazanlar olsun inşallah sevgiler ❤😘

      Sil
  10. Babacığa çok geçmişler olsun. Orhan Veli'nin dokunaklı şiirleri ve Sertap şarkısı için de çok teşekkürler :) Mimledim ben sizi bloğumdaki bir eski ramazanlar miminde :) Gelip alırsanız mutlu olurum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 keyifli dinlemeler...tabiki aldım bile en kısa zamanda yapacağım inşallah sevgiler 😊🌸

      Sil
  11. of ya evet yaa senin baban evet yaaa ama evet kızmak öfke kırgınlık da hep bir yük yaniii kurtulmak iyidir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle güzel insan 😊🌸 çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  12. Eski Ramazanlar mim yazımı hazırladım ve sizlerin beğenisine sundum. Okumak için lütfen blogumu ziyaret ediniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. emeğine sağlık çok güzel bir mim gerçekten severek okudum bile😊 çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  13. Hoşgeldiiiin :) Çok özlemişim onu fark ettim. Yorumlarının eksikliği hissediliyordu. Her yazıma ilk yorum yapanlardan birisi olarak gözlerim arıyordu seni. Çok geçmiş olsun canım babana, Allah şifa versin. Çoğu yerde anlayabiliyorum seni, ne diyelim hayatın cilvesi işte. Şifası bol olsun inşAllah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊❤🌸 çok mutlu oldum gerçekten 😊🌸 çok teşekkür ederim canım benim amin cümlesine şifalar versin inşallah Rabbim ... sevgiler 😊❤ 🌸

      Sil
  14. Özlem'ciim hoşgeldin iyi ki geldin, bu habere çok sevindim, Yurdagül Hanım harika bir insan gerçekten, şimdi çok hafiflemişsindir ne güzel, bu pozitiflikle hayatında şimdi bir çok güzel şeyler olacağına eminim.. kocaman sevgileR:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum güzel arkadaım Erenim :) Çok teşekkür ederim canım benim Amin inşallah güzel arkadaşım benim hep birlikte sevgiler canım benim :)

      Sil