13 Nisan 2019 Cumartesi

12 Nisan Deep tone Günü Kutlu olsun ....:)

Merhaba dün yazacaktım olmadı neyse geç olsun güç olmasın  Hepinizin Bildiği blogger dünyasının ve güzel mahallemizin Gizemli sevecen içten samimi ellinin yettiğince  yardım eden neşesi şen kahkahaları gölünden yazılmış şiirleri  öyküleri hikayeleri  dostluğu arkadaşlığı   yazdığı kitapları ve güzel yüreğiyle güzel insanlara dokunuşu kimi zaman bir yazısından kimi zaman yazdığı öykülerden  hikayelerle dokunan blogger mahallesinin aslında bir nevi muhtarı :) ablası abisi kardeşi her şeyi oluyor sanki oturup karşılıklı sohbet ediyor gibi bizlere onun o yüzün de ki tebessümleri görür gibiyiz  henüz kendisinin bayan yada bay olduğunu bilmiyorum ama benim için abla abi kardeş hangisi olursa olsun benim için hep yeri ayrı olan güzel insanlar dan biridir...artık kimden söz ettiğimi herkes anladı  :) tabi ki Sevgili güzel insan Deep Tone Sade Ve Derin ...    Sevgili Deeptone için güzel bir etkinlik yapmıştı dostlar  2016 yılında  Bende unutmak adına bugün  geç olmadan yazmak istedim  Kendisinin Bizlere verdiği değeri dostluğunu  unutmak için bende bugünü yazmak istedim 12 Nisan Deeptone Günü  Kutlu olsun efendim iyi ki gelmiş bloggere iyi ki bizleri bir arada toplamış o güzel yüreğini bizlere açtığı için gönülden teşekkür ediyorum iyi ki varsın güzel insan Deeptone Sade ve Derin ...


https://sessizkaldim.blogspot.com/2016/04/12-nisan-deeptone-gunu-kutlu-olsun.html

https://sessizkaldim.blogspot.com/2017/04/12-nisan-deeptone-gunu-kutlu-olsun.html



 Bu Çiçekler de sana :) Ve bunlarda Sevgili güzel insanın kızçeleri :)




 Ve halen onu tanımayanlar varsa hemen ziyaret ettsin :)

https://sadevederin.blogspot.com/ 


32 yorum:

  1. Yazdıklarının yanına yüreğimi koyuyorum 😊🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  2. Benim bundan haberim yoktu yaa nasıl güzel bir düşünce 😍😍 tam da Deep'e yakışır bir etkinlik 💜
    Bizimle paylaştığın için teşekkürler canım 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim evet tam deeplik 😊 sevgiler canım benim 😊🌸❤

      Sil
  3. ayyyy unutmamışsııın yaaa hala duruyooo blogumdaa iki sene öncesiiii evet üç yıldır kutlanıyoooo hihihi :) veee çiçekler dee çok uygun çünkü eveet en sevdiğim şeey :) ay ama çok duygulu yaaaa :) tişkir yaa, gözlerim buğulandı kiiiiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. unutur muyum hiç 😊senin gibi güzel bir insan unutulmaz 😊🌸🌸🎈ne demek güzel insan iyi ki varsın hep ol sen emi sevgiler 😊🌸🌸

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. evettt😀😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. Bende yeni tanıştım kendisiyle,bloggerlığın en eskikerindenmiş,tatlı insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyledir kendisi 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Evet ben de güzel insan deepton'un tarzını çok seviyorum. Neşeli insanlar lazım bu aleme. Çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet iyi ki de var 😊 çok teşekkür ederim sevgiler....

      Sil
  7. Ne güzel yazı olmus deep iyiki var 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Deep’i bilmeyen yoktur herhalde 😂 Mahalle muhtarı çok güzel olmuş 😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yoktur 😀😊 çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  9. Deep cim bir taneciktir:) en kısa zamanda kitaplarını alacağım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evett😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler...

      Sil
  10. Sevgili Deep bir tanedir blog dünyasında:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet öyledir kendisi 😊 çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊🌸

      Sil
  11. yaaa çok geç kaldım sanki :) deep seni seviyoruz, böyle bir şeyi unutmamandan dolayı da seni kutluyorum :) ikinizi de öpüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ sevgiler

      Sil
  12. Canım yaa ne güzel anlatmışsın Deep'çiğimizi. :) Gerçekten cıvıl cıvıl, yardımsever, iyilik timsali biri kendisi. Bizim blog ilk açıldığında sudan çıkmış balık gibiyiz, kimseyi tanıdığımız yok. Gelip bizi buldu, bloğunda bahsetti sonra sizlerle tanıştık. Blogger olmanın en keyifli yanı, böyle güzel kimselerle tanışmak oluyor. Hepimiz iyi ki varız yahu değil mi ama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet canım benim iyi ki varız daha nice güzel paylaşımlara İnşallah hep birlikte canım benim 😊❤ çok teşekkür ederim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  13. cidden bende deep sayesinde diğer bloglarla tanışma şansı yakalıyorum :) türkiye bloggerlar başkanı falan yapabiliriz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de 😊 hoşgeldiniz yeniden çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  14. Tüm sözlerine içtenlikle katılıyorum. Deep Tone günü kutlu olsun, bir çoğumuz onun sayesinde tanıştık. Hata bazılarımız yazıların ötesine arkadaşlığa geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim.. gerçekten öyle iyi ki var 😊 sevgiler hoşgeldiniz...

      Sil