11 Nisan 2019 Perşembe

soğuk .....




Gidenle kalanın arasında kalmış iri ufaklı taşlar gibiydi hayatın yörüngesi.. Unutulmuş kelimelerin anlamsızlığını yitirmiş.. zamanda kalmış kifayetsiz  sözlerin ....Naralar  bastığın gece sokaklarında çınladı yalnızlığım ...bir çığlıkların sessizliğinde yankılandı sustuklarım ..gözyaşlarına karışmış siper ettiğin  hüzünlerim ....bir kedinin ağlayan gözlerinde bıraktım sana çıkan tüm yolları ....bir rüyanın hayalin de yıkadım sana dair yazdıklarımı ..bir martının öfkesin de bıraktım hatırlarını ...dön dön ağıtlar yakılmış şehri İstanbul'un  dizlerine ... kız kulesin de bekleyen acılarımın içinde kalmış denizler arşın olmuş kız kulesine  .... sen oluyor birden adres değiştirmiş şehrin dar sokakları ...
Sessiz kaldım ....


23 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ...

      Sil
  2. Of yaaaa hatırları bırakmak da zor seviye ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah hatıralar ...Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ..

      Sil
  3. işte tam senin tarzııın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler :)

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler .... Hüzünler ..

      Sil
  5. Derin duygular beni çok derine gönderiyor.

    YanıtlaSil
  6. Bizi duyguların içine daldırıp daldırıp çıkaran sözler teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Çok teşekkür ederim Erhan Bey sevgiler ..

      Sil
  7. Ah Emre Aydın şarkılarını da ne severim... Satırlar çok içten... Yüreğine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bende çok severim :) Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  8. Amma derin ve okkalı yazmışsın...Emre Aydın'ı da severim :) Teşekkürler Özlemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim güzel kadın :) Sevgiler

      Sil
  9. Bir rüyanın hayalinde yıkadım sana dair yazdıklarımı...

    Ne güzel bir cümle.. Anlamlı satırlar dolu güzel yazı.. Kalemine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ...

      Sil
  10. Duygu dolu güzel kiz, cok güzel olmus 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  11. Yazılarınızda yazım ve noktalama hataları, anlatım bozuklukları var. Fakat belli ki yolun başındasınız ve yazmayı çok seviyorsunuz. Bol bol okuyup bol bol yazıp yazım kurallarına ve anlamın tamlığına daha çok dikkat ederseniz çok daha sağlam bir gelişme göstereceksiniz. Naçizane tavsiyem tabii😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz öncelikle 😊 yaklaşık 8 yıldan fazla
      yazıyorum kendimce farkındayım oldukların 😊tüm yazım kurallarına göre yazınca yazdığım yazının duygusunu kayıp ettiğini düşünüyorum.. burada ki dostlarım da farkında😊 onlarda alıştı tabi güzel tavsiyeyi dikkate alırım 😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊...

      Sil
    2. Bana verdiğiniz yanıt bile yazım hatası dolu. Aslında ben size katılmıyorum çünkü eğer yanlış yazarsanız ve noktalama işareti kullanmazsanız yazının duygusu tamamen ortadan kayboluyor. Çünkü biz eğer yazıyı hakkıyla yazamazsak ortaya çıkardığımız şey ile okmasını istediğimiz şey çok farklı olur. Şahsen ben sizin yazılarınızdaki yazım hataları ve noktalama işaretleri eksiği sebebiyle vermek istediğiniz duyguyu alamıyorum. Çünkü duyguyu verebilmek için doğru yerde doğru noktalama işaretleri kullanılmalı ve sözcükler doğru yazılmalı. Bu arada noktalama işaretleri de zaten yazıya anlam katan etkenlerin başında yer alır. Yeni yazınızı da okudum. Neredeyse hiç noktalama işareti yok, bağlaçlar, ekler birbirine girmiş. Yani bunları eğer duyguyu daha iyi verdiğinizi düşünerek yapıyorsanız bence yapmayın. Acemi bir yazanın yazısı gibi görünüyor çünkü.

      Sil