31 Mayıs 2019 Cuma

Yaz Mimi | Mim

Efendim Tüm dostlara selamlar sevgiler olsun uzun zamandır girmemiş gibi bir hisse kapıldım :) Özlüyorum sizleri ve bloğumu :) Efendim Mübarek Ramazan Ayının da sonuna geliyoruz...Çok şükür Bu ramazan ayını da Rabbım görmeyi nasip etti ..İnşallah daha nice güzel Ramazanlar görmeyi nasip etsin inşallah Rabbım ...Sevgili Efsunvari  çok güzel  bir yaz mimi başlatmış  beni de mimlemiş bu güzel davete  icabet etmek kaldı bize de dimi :) ..Çok teşekkür ediyorum güzel arkadaşıma Onun Keyfili mimi de okumak isterseniz Bir tık ...
Ve Kandiliniz Mübarek olsun Rabbım hepimizin Dualarını Kabul eylesin inşallah ..Daha nice güzel kandiller görmeyi de nasip etsin Rabbım ...Evet gelelim bu güzel keyifli mime ...


1. Yaz mı? Kış mı?




 Bu Resim 10 Ocak 2017 ye ait :) 




Ah Ah şöyle bir süzülsem yazının serinliğin de Denizde Ne kadar güzel olurdu :)


Tam bana göre Müzik kitap ...:)

Tam Yazmalık Defter kalem ister ...:)


Kışında Ayrı bir güzelliği var Yazında ..Ama bu sene yaz diyorum kış benim için çok zor geçti bu sene :)..O yüzden Yaz güneş deniz serinlik ılık ılık esen rüzgar..
Tıpkı Bir meltem Rüzgarı gibi :) ...

2. Hayalindeki tatil neresi? Neden?


Ah Ah Sessiz sakin huzurlu Ruhumu dinlendiren Bir yer olsun Varsa Böyle güzellikler söyleyin :) Zaten Hayal kuruyorum bari tam olsun dimi Ömrümü hayatım da tatili mi gördüm ki :) ..İlerde sevdiğim insanla gitmek isterim inşallah :) .Ama bir Venedik  ve Brüksel , Mısır  Görmek isterdim :) 


3. Tatil hakkındaki en büyük beklentin nedir?





Kendimi dinlemek Ruh halimi duymak görmek ..Sessizlik huzur iki satır yazmak okumak ..iki satır söz  etmek sevdiğin insanla ...:)




4. Sınırsız bir bütçe, sınırsız bir yol masraf hakkı olsaydı elinde... Bunu nasıl kullanırdın?

Güzel olurdu Gerçekten hayali bile güzel :) Görmek istediğim tüm yerlerin listesini yapar Gezerdim gönlümce :) İlk Sırada Venedik :) 



5. Unutamadığınız bir tatil anınız var mı?

Tatile hiç gitmediğim için Tatil derken denize filan öyle gitmedim..Sadece memleket arası mekik dokudum :) ....İlerde olur belki 


6. Yazın yapmaktan en çok zevk aldığınız aktivite nedir?

Su içmek bol bol hemde :) buz gibi soğuk soğuk :) Limonata Serin Serin gezmek..
 bol kıyafetler kısa kollu tişörtlerim :))  Ve Vapur keyfi   ve denize karşı şarkı dinlemek ve söylemek :)) Evet geldik bir güzel mimin sonuna daha yeni mimlerde görüşmek dileğiyle ....:)

Ve mimlen dostlar..









Sevgiyle kalın en güzeline Emanet olun ...

Not: Sevgili İsimiz Yazan Arkadaşım Sana da hayırlı kandiller olsun inşallah belki bu sefer beğenirsin Yazımı :)  ..Ama Tavsiyeleri  için gönülden teşekkür ederim  sevgiler ....










35 yorum:

  1. En kısa zamanda harika tatillere çıkarsın inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah çok teşekkür ederim güzel kadın 😘😊 sevgiler....

      Sil
  2. Kandilin mübarek olsun hayırlı bayramalar. Anı olarak memleketteki anılarından birini yazabilirsin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim Sanada hayırlı kandiller hayırlı bayramlar olsun inşallah sevgiler 😊🌸❤...evet olur aslında eklerim 😊

      Sil
  3. Çok teşekkür.
    Sizi blog listeme ekledim

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim güzel insan Seninde Kadir gecen mübarek olsun Sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Kadir geceniz mübarek olsun. Hayırlı bayramalar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ..Size de Hayırlı bayramlar olsun inşallah sevgiler ..

      Sil
  6. harika olmuş davet için çooook teşekkür ederim...yapacağım ilk fırsatta keyifle canım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim :) Bekliyorum sevgiler :)

      Sil
  7. Insallah In kisa zamanda hayalindeki tatili yaparsin. Mimini ve iç açıcı resimleri çok beğendim. Anonimlere takılma kendini mükemmel zannedip herkesi düzeltmeye çalışanlar hep olur. Kim olduğunu bilsek biz de kontrol ederdik 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin İnşallah çok teşekkür ederim canım benim :) kim olduğunu bilmiyorum arkadaşının :)yakında gelir :)Sevgiler canım benim ..

      Sil
  8. Inşallah bundan sonrasında istediğin tum tatillere gidersin.. senin için dileğim bu 🙏👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Çok teşekkür ederim canım benim iyi bayramlar :) sevgiler ...

      Sil
  9. Harika tatillere git inşallah.Bizede bol bol fotoğraflarını gosterirsin💗💗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin Çok teşekkür ederim canım benim inşallah :) iyi bayramlar sevgiler ...

      Sil
  10. Bende hiç yurt dışına tatile gitmedim çok isterdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah gideriz bizde:) çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  11. Bu mimi ne kısa sürede bende cevaplayacağım, sizinki keyifliydi teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi keyifle okuruz bizde Çok teşekkür ederim sevgiler iyi bayramlar ...

      Sil
  12. İnşallah gidersin İtalya'ya :)
    Fotoğraflarla ne güzel bir yazı olmuş :)
    Mutlu bayramlar Özlemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah güzel kadın Çok teşekkür ederim canım benim gönlümde yeri ayrı güzel yürekli kadın sevgiler mutlu bayramlar :)

      Sil
  13. Merhabalar Sessizkaldım.
    İnşAllah bir gün, zorunlu şehirlerarası seyahatlerin dışında, şöyle gönlüne göre bir tatil yaparsın. Bizden geçti de senin yaşın genç, ileride belki bir fırsat yakalarsın.
    Selam, sevgi ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah güzel yürekli Abim benim çok teşekkür ederim Sevgiler hayırlı bayramlar ..

      Sil
  14. Baktım yeni yazı yok :) Kocaman öpüyorum seni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin canım benim güzel kadın 😘😊 yarın var yeni yazı 😊 kocaman sevgiler canım benim 😊😘

      Sil
  15. Merhaba, takip için çok teşekkür ederim ben de blogunuzu keşfetmiş oldum böylelikle :) çok keyifli bir mim olmuş, cevaplar da öyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldin 😊 rica ederim ben teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  16. Merhaba cancaazıım. Biz yine bayağıdır yok olduk ortadan. İş güç bloglarla uğraşamadık hiç. Bir geldik herkes yaz mimi yazıyor. Çok eğlenceliymiş. Ben kış insanıyım. Kar yağsın severim. Yazın aşırı sıcaklarından nefret ederim. Ama çok sıcak olmazsa yaz da güzel tabii. Biz Silivri'de oturduğumuz için denize girme imkanımız var. Yaz demek deniz demek burada. Venedik benim de favori şehrim. Bir gün imkan olur da gider miyim bilmem ama aklımda hep orası var. Sınırsız bütçe olursa Amerika'yı baştan başa gezmek isterim. Güney Amerika dahil. Benim neyim eksik Florida Miami sahillerinde denize girmeyeyim değil mi ama hahahha. Görüşürüz canım kendine iyi bak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Canım benim hoşgeldin :) Evet bayramdı derken ancak geldik:)..İnşallah Rabbım nasip eder de gideriz bizde çok teşekkür ederim canım sevgiler Görüşürüz en güzeline emanet ol ...:)

      Sil
  17. Umarım görmek istediğin yerleri görürsün, bol su içmeli bir yaz olsun :)

    YanıtlaSil
  18. Ya ne guzel bir mim olmuş bu bende en kısa zamanda yapicam bayadır.mim yapmıyorum 🙈

    YanıtlaSil