18 Aralık 2018 Salı

Yufka Ekmek ve küçük tüp :))

Efendim   tüm dostlara selamlar sevgiler olsun ..Bol aksiyonlu bol ateşli bir yazıyla karşınızdayım efendim ...Efem bundan iki gün önce hani Arnavutköy'lü olan dayımın kızı geldi annemde biraz yufka ekmek yapalım diyerek beni de un almaya yolladı annem yeni bir un  keşfetti  Doruk un Gerçekten çok güzel bir unmuş kek filan da yaptım güzel oldu   yufka ekmeği de çok güzel oldu gerçekten tavsiye ederim ...Ve asıl aksiyona gelelim dimi ama şimdi Zehra ablam ve bizim yan komşu güngoş abla ile annem hazırladı hamuru ekmek tahtaları kuruldu oklavalar yerini aldı bazlama içinde içler hazırlandı çayda sobanın üstünde hazır :) bizim tüplü saç var bimden almıştım o zamandan birde elektriklisi var onları da kurdum ettim şuana kadar her şey çok güzel gitti.. ta ki küçük tüpten bir alev topu atana kadar ..ve saç dan yükselen alevler de yerini aldı.. bizim ev karıştı bir panik başladı bizde dedim galiba şimdi havaya uçuyoruz biz kaçarı yok patlıyor bu tüp dedim şimdi.. annem bir refleksle elli yandığı halde kapattı tüpü ama halen atıyor alevler içinde birikmiş demek ki sonra bir hızla dışarı çıkardık tüpü  soluğu sokakta aldık annem ben kardeşim ama  evdekiler kendini dışarı atacağına hepsi bir köşeye toplanmış  duruyorlar ...:) o arada  çok sevdiğim kardeşim gibi olan arkadaşım Gözde de  bana sürpriz  yapmış  oda gelmişti ortalık hepten karıştı :))
Hayır evde ortalık karışmış bizim meloşta oturduğu yerde takmış kulaklığı adam kıvırıyor şarkı söylüyor yani :)) birde böyle bir durum var :) güler misin ağlar mısın  olayına girdi :)) ...Ben daha sonra tüpçüyü aradım böyle filan oldu dedim adam tüpten değildir dedi ya şaka gibi ..Şunu anladım bir daha bildiğin tüp markasından şaşmamak gerektiğini anladım :) bir daha ipragaz  mı tövbe :)) ben yine Aygazla yola devam ediyorum kardeş :)) ..Hee Size asıl bombayı anlatmadım hani şu Gurbet olayı vardı  Bu son yazımda anlatmıştım bir tık  ..Efendim  bizim Güngör ablayı aramış annesi Gurbet  Demiş ki çok pişman oldum bizde çok üzüldük pişman olduk demiş gün ya bu ayının sonunda gelip çayımızı içeceklermiş  dedim kurban olduğum Rabbım sen nelere kadirsin ..Ne diyordu Müslüm Gürses ...Son Pişmanlık neye  yarar her şeyin bir bedeli var olmadı yaaar :))) Annem de buyursunlar gelsinler bir çayımızı içip geri giderler  dedi :)) ne yalan söyleyeyim bir olsun  içim ferahladı :)) Şu annemin altıncı hisleri gerçekten kuvvetli kadının annem dedi ki çok sürmez arar geri ben pişman oldum der dedi :))) kadın haklı çıktı iyimi :)) Rabbım ne eylerse güzel eyler....Neyse kapımıza gelene kapımız açık bizim ..     Birde Çok güzel bir öykü kısa ama öz yazmış Sevgili Ebemkuşağı   bir okuyun derim CİĞERCİ RECO   çok güzel yazmış yüreğine kalemine sağlık ... Ve bir güzel arkadaşımda Sevgili Sokağa Açılan Blog   Çok güzel bir hikaye yazıyor  Aşk'a Matem Düştü  diye şuan üçüncü bölümü yazdı bir okuyun derim :) yüreğine kalemine sağlık onunda ..  Ve iki güzel insan çok güzel bir  yeni yıl  çekilişi yapıyor   Yurdagül Çelik(daha mutluyuz  ve Sevgili Deryanin Sporgünlüğü    Son  katılım 26 aralık 2018    katılın derim :) Efem şimdilik bu kadar benim maceraların devamı gelecek :)) sevgiler ...

31 yorum:

  1. :)) O kadar olay olurken demişsiniz ya; bizim meloşta hala oynuyor diye, orda bittim :) Verilmiş sadakanız varmış.Sizin maceraları okumak güzel...Selam ve Dua ile..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya bizim şişko oynama derdinde 😁 çok teşekkür ederim kardeşim sevgiler 😊🌸

      Sil
  2. tüp önemli kuzucuk çocukken köyde bir komşunun patlamıştı o vakitler daha fazla merdiven altı tüpler vardı belki ondan ama insan bu fiyatlarla ihtiyaç da duyuyor hani o merdiven altlarına Allah kolaylık versin e gözdeye noldu dur ben onu merak ettim kaçıp bir kahve içseydiniz o telaşeden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma tüp tüp tüp olalı böyle bir zulüm görmedik 😀😊içecekdik olmadi eşinin bir göreve gitmesi gerekmiş o yüzden Gelibolu ya döndü artık bir daha ki sefere inşallah 😊 çok teşekkür ederim canım benim 😊😘 sevgiler ❤

      Sil
  3. aa kafam karıştı :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim kafayı da düşün 😁😊 çok teşekkür ederim hoşgeldin seni görmek güzel 😊 sevgiler

      Sil
  4. Çok geçmişler olsunn güzel arkadaşım, ateşli bir yazı girişi olunca epey aksiyon olacağını tahmin etmiştim ben de :P Allah korusun, alevler beni hep tedirgin etmiştir..
    Ve dediğin gibi son pişmanlık hiç fayda etmiyor, oh olsun! :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım ❤ canım benim aynen 😁😊bencede ohh olsun 😁 sevgiler canım benim güzel arkadaşım ❤😊😘

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Merhabalar Sessizkaldım.
    Geçmiş olsun! Bakın ekmek pişirelim derken, az kalsın kendinizi pişirecekmişsiniz. Aman dikkatli olun! O tüplü saçları biliyorum, çünkü biz de şehirde yufka ekmek yaparken bu tüplü saçları kullanırdık. Tüplü sacımız hala depoda durur ama artık kullanmıyoruz. Biz artık yufka ekmek yapmayı bıraktık. Mahallede iyi bir yufka yapan hemşehrimiz var, ondan satın alırız.

    Gurbet olayınızı bilmiyorum ama, şaşmaz bir ilahi adalet var, geç de olsa mutlaka tecelli ediyor; ama yaraya merhem olur, ama olmaz! Orasını Allah bilir.
    Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gönlü yüreği güzel abim 😊🌸evet biraz öyle oluyordu 😊tekrar çok teşekkür ederim güzel abim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. allam yaaa senin ev hayatı hep aksiyonluuu, geçmiş olsuuun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma güzel insan 😁😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸❤

      Sil
  8. Tüplerden hep korkmuşumdur .

    Anneler her şeyi bilir :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet annler bilir 😁😊 çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler ❤😘

      Sil
  9. Çok çok geçmiş olsun. Ben Adıyamanlı olduğumdan bilirim yufka ekmeği. Mahalledeki kadınlar toplanıp büyük sacda ekmek, hıtap(gözleme), katmer, taplama(bimdeki lavaş büyüklüğünde ekmek) pişirirler eh tabi en güzeli yanına ayran ya da çayla oturmak. O zaman midem bayram ederdi :) Hatırlattığın için teşekkürler :)
    Bir de blogda sağ tıklamayı açarsan daha iyi olur bence. mesela yazıyı okurken bağlantıları da yeni sekmede açacaktım, olmadı. Ama böyle daha iyi diyorsan seve seve okumaya devam eder okuduktan sonra bakarız onlara :)
    Gülücüklü Kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim bizde çocukken annemler ve tüm mahalle toplanırdı çok güzel ve keyifli olurdu hemşeri sayılırız Adıyaman bize yakın Kahramanmaraşa 😊 ben yapamam da kardeşim bilir ona diyeyim açsın 😊tekrar çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil
  10. Canım cok çok geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun. Verilmiş sadakanız varmış. Allah korusun.

    YanıtlaSil
  12. Aman aman çok geçmiş olsun yaaaa.Görünmez kaza.Bu ülkede zaten yaşamak bile şans.
    Çok teşekkürler bizim çekilişi duyurduğun için Özlemciğim :) Öptüm seni :)

    YanıtlaSil
  13. Geçmiş olsun canım çekilişede bakacağım sevgiler

    YanıtlaSil
  14. Merhabalar yeni keşif ettim.Blogunu çok sevdim.Takip ve izlemeye aldım.Bana da beklerim.(tariflimutfak-sibelinyemekleri).Mutlu yıllar dilerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba canım benim hoşgeldin 😊 mutlu huzurlu yıllar dilerim sevgiler 🎈😊

      Sil
  15. merhaba... keşke olsa da yesek yufka ekmek...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz 😊 buyurun beklerim 😊 yaparız çok teşekkür ederim sevgiler 😊 mutlu huzurlu yıllar dilerim 😊🎈

      Sil
  16. kitaplarimolmadanasla.blogspot.com

    YanıtlaSil
  17. Merhaba öncelikle geçmiş olsun. Büyük bir kazayı atlatmışsınız. Bu arada çok eğlenceli yazılarınız var. Okumaktan çok keyifli oluyor. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil