31 Aralık 2018 Pazartesi

Mutlu huzurlu yıllar 🎈🎈🎈😊

Efendim tüm  dostlara selamlar sevgiler olsun malum 2018 yılı da bitiyor artık  yılın son yazısını yazmdadan olmaz dimi :) ve  şuan yazdığım diz üstü bilgisayar her ne kadar beni deli etsede kendisine birşey yapamıyorum yaklaşık 7 bin tl kendisi de tabi bende o kadar yok kardeş bulsam odun  kömür alıcam valla :) bu şahsiyetli  bilgisayar kardeşimin iş yerine ait :)  ve sevgili iki güzel insanın yaptığı   güzel çekilişi birini ben kazandım ve çok mutluyum  sevgili deryaninsporgunlugu   ve güzel kadın dahamutluyuz  Yurdagül ❤ çok güzel bir yeni yıl hediyesi oldu banada 😊 ...evet koca bir yıl daha bitti acıyla tatlisiyla iyi kötü geldi geçti ve bir yaş daha yaşlandık 😊...son bir hafta  babam sağolsun son yılına damgasını vurdu gene ..bir insan yedisinde neyse yetmişi de odur benim babam 66 yaşadı ama benim de kocaman dolu dolu 15 yaşımdan 32 yaşına kadar sağolsun çok güzel babalık yaptı... babalık  iki karın doyurmakla olsaydı herkes baba olurdu gerçi onu bile yapamayan babalar da varya .. adama daha nasılsın demeden bir araba küfür duyuyor kulaklarım  ne yazık ki neyse efendim yazacak çok şey var aslında bir avel yazacağım doldum bu aralar vallahi 😊.. efendim yeni yıl hepimize sağlık huzur mutluluk güzel günler güzel ömürler versin inşallah herşey hepimizin gönlüne olsun inşallah rabbim güzel günler görmeyi nasip etsin inşallah güzel dostlar iyi ki varsınız hep birlikte daha nice güzel paylaşımlara İnşallah seviyorum sizleri ❤❤❤❤🎉🎉🎉🎉🎉😊😊🌸🌸🌸🌸🌸💕🎈🎈🎈🎈🎈en güzeline emanet olun 🌸🌸🌸😊

28 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sanada mutlu yıllar dilerim sevgiler 😊🌸🎈

      Sil
  2. Mutlu yıllar harika bir sene bizim olsun 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim sevgiler 😊🌸🎈🎈

      Sil
  3. Çekilişi senin kazanman ne güzel olmuş canım😊Dilerim 2019 da keyifli bereketli sağlıklı huzurlu bir yıl gecirirsin💜mutlu yıllar 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim hep beraber inşallah çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤🌸 mutlu yıllar 🎈💕😊

      Sil
  4. Canım kızım. Çekilişi kazandığın için öncelikle kutluyorum seni. Sen çok iyi yürekli bir evlatsın. Bazen ebeveynlerden biri, bazen ikisi de öyle olur. Sabret yavrum. Yeni yılda tüm dileklerin olsun dilerim kızım. Sevgiyle gözlerinden öpüyorum. Ece ablan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür sevgili Ece ablam o güzel sozlerine ❤❤❤❤😊💕 Rabbim daha nice güzel gunlgü görmeyi nasip etsin inşallah ❤❤ çok teşekkür ederim güzel gönüllü Ece ablam mutlu yıllar 🎈🎈😊 sevgiler ❤😘

      Sil
  5. Merhabalar Sessizkaldım.
    Yeni yılda umutların gerçek, mutlulukların sonsuz olsun. Mutlu yıllar dilerim. Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim güzel abim benim 🎈😊🌸en güzeline emanet ol sevgiler 😊🌸

      Sil
  6. Şansın hep açık olsun
    Mutlu yıllar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim hep beraber inşallah mutlu yıllar sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  7. Yeni yıl tüm insanlara mutluluk ve huzur getirir inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah Çok teşekkür ederim sevgiler ...

      Sil
  8. Canım Özlem,
    Bazı anne babalar çocuklarıyla imtihandadır, ama bazı çocuklar da anne babalarıyla imtihandadır..
    Umarım bu yıl her şey biraz daha güzel olur senin için.
    Senin o güzel kalbin her zorluğun üstesinden gelebilir, inanıyorum ben buna😊
    Çok mutlu ol, hep buralarda ol💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oy oy güzel Zeynepim benim çok teşekkür ederim canım benim hepimiz için inşallah çok güzel bir yıl olur o güzel sözlerin için çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  9. 2019 sağlıkla,mutlulukla,huzurla ve bereketle geçsin inşaAllah...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin inşallah hep beraber çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  10. ne güzel , yeni yıla hediye kazanarak girmişsiniz.Mutlu yıllar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim mutlu yıllar sevgiler :)

      Sil
  11. Mutlu yılların olsun canısı baba mevzuları zor zanaat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)mutlu yıllar

      Sil
  12. Hediyenin keyfini cikar canim. Mutlu yillar dilerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ❤😊

      Sil
  13. Güzel kalpli arkadaşım, tebrik ediyorum öncelikle, kazanmana çok sevindim. :) Umarım canının hiç sıkılmayacağı akıp giden bir yıl olur, iyi niyetlerinin karşılığını alabileceğin fırsatlar sunar hayat.. Mutlu seneler diliyorum ben de <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim gönlü yüreği güzel arkadaşım benim 😊❤ amin cümlesin inşallah canım benim sevgiler ❤😘💕💕 mutlu yıllar 🎈🎈😊

      Sil
  14. Çok mutlu, keyifli, güzel bir yıl dilerim size. Her şey gönlünüzce olsun.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin sizin de inşallah çok teşekkür ederim sevgiler 😊🌸

      Sil