11 Mayıs 2015 Pazartesi

Sonbahar Vuruyor Kapımı......



Sonbahar vuruyor kapımda eski sevdalarını getirdim diyor

Eski şarkılarını getirdim yazıp ta yırtığın mektuplarını getirdim diyor

Kara kaplı sayfaları siyah kitabını getirdim savurup attığın aşkı getirdim

Sarı hüzünlerini getirdim bulamadığın sevgiyi getirdim

Sessiz sokaklara attığın bedenini getirdim küflenmiş yüreğini getirdim

En çok sevdiğin beyaz papatyalarını  getirdim diyor

Kurut-tuğun kırmızı yapraklarını getirdim rüzgara verdiğin sesini getirdim

Arayıp ta bulamadığın kırmızı ayakkabılarını getirdim üstünde kurdelesi ile

Sana dair ne varsa attığın her şeyi getirdim diyor sonbahar

Ben seni sonbaharın sessiz sokaklarında sevdim

Sonbahar all geri ben bunları taşıyamam all al sonbahar

Alda git sarı acıları hüzünleri aşkı hepsini de al git
sessizkaldım 


NOT:  Eski anılardan kalma tarih:ocak 15.01.2009 hangi kafayla yazmışsam artık:) 

6 yorum:

  1. Attığım şeylere geri dönmek istemem. Zaten hepsi hüzün, hepsi keşkeler. Sonbahar ben severim seni. En iyisi sen elin boş gel. :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar (Sessizkaldım'a) İthafen.

    Sessizliğin sesi olmuştur bu güzler
    ayva sarısına döndü artık gazeller
    Her ne kadar adında bir son olsa da
    asla son bulmayacak bu hikayeler

    Recep Ağabeyin.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvallah evet son bulmayacak bu hikayeler ...Selamlar sevgiler olsun Recep Ağabeyim

      Sil
  3. Sonbahar, her şey kalsın olduğu yerde, bana O'nu getir...

    YanıtlaSil