4 Eylül 2014 Perşembe

Telefon maceramız :)




Efendim   öncelikle  tüm  dostlara   selam  olsun  uzun   zamandır  yazmıyordum     malum   hayat koşturması    bitmiyor   hele  ki   bu  bizim   Osman   efendiyse   yarabbim :) benim   eski  bir  telefonum   vardı    kullanmıyordum   bana  26 .cı doğum  günümde   çok  sevdiğim       aile   dostumuz  bir   abim    vardı   o almıştı  bende    bizim  osmana  verdim  radyosu  var   diye  malum   müzik   dinlemeyi    çok   seviyor   bizim    göbeği   önden   kendi   arkadan   giden    Osman   can  efendi  :)   hele  ki  son   zamanlarda    baya  kilo   aldı paşam  :)    maşallah     iştah yerin de  adamın  velhasıl   verdik paşama    birde  kulaklık   aldım   tamam   keyfi   yerine  geldi   paşamın   artık   yedi    yirmi   dört   ev  halkına   konser   veriyordu   assolist   paşam   :)    derken     telefonu   bozdu  evde   harp  ilan  edildi     yandık  ki  ne  yandık   paşamın  telefonu   gitti :)  artık   cümleten   geçmiş   olsun   kafamızı   ütülemeye  başladı   bile   bir  haftadır    telefon   nerde   telefon   nerde   diye  söylenmeye  başladı    paşam  :)  neyse  efendim   verdik  tamire    adamlar   ancak  yapmış  yarın  inşallah   gidip alıcam     tamirden   tabi  yeni   bir  kulaklık  ve  şarjla  :)  HE  kulaklığın  rengi de  siyah olacakmış onu söylemeyi  ihmal etmiyor  paşam :)    onları da   halletmiş   hain    şişko  :)   Osman   bu  hiç  rahat durumu    :)  Osman  efendinin  maceraları   son  gazla   devam  ediyor  :)  tüm   dostlara   selamlar   sevgiler   olsun  ....  yüzünüz  den   tebessümler   hiç  eksik   olmasın   efendim :) ...sessiz   kaldım

siz dostlara   bir   sürpriz  yapayım  bizim   evin   paşası   Osman  efendinin   bir   resmini   ekliyorum   :)  paşam vapurda  çay  keyfi   yaparken   kendisi  çay   delisidir  de :) 

4 yorum: