31 Ekim 2022 Pazartesi

Çoooooook özledim sizleri hemde çoooooook 😢☺️😀💙

 Merhaba efendim merhaba   tüm güzel dostlara selamlar sevgiler olsun 🤗🥰 sizleri çoooooook özledim çok uzun bir ara olmuş gerçekten 😢🤗 Vallahi evde kış hazırlıkları başladı odun kömür derdi başladı Bizim evde iş bitmez anan baban derdinde düşe hele 😂 bitmiyir daha sırada yazlık kışlık olayları var ben nerelere gidem nerelere kaçayum 😂😀..Bu arada Bizim meloşda ergenliğe giriyor şişko muhteşem göbüşüyle  iki  ileri iki geri dönüp dolaşıp duruyor evde hasbam 😂😀 geçende bir hasta oldu bu meloş üşütmüş hasbam ne olacak sabah akşam cicikler meydanda tişört fırlatma aşkımız var çünkü ondan 😀neyse iyileşti çok şükür doktora gittik gerçi hâlen cicikler fora 😀☺️ah Melo Melo işte huylu huydan geçer mi ruhusbu ne olacak 😀😂..Bizim evin en küçüğü okula başladı hanımın artık 23luk olduk da 😀😂kendisi gidip geliyor artık okula tâbi sabah 6da trene durağa indiriyorum hanımı 😀hele vallahi nankör bu çocuk anam sen o koca iki sene yaz demen  kış demeden onca yolu git gel vallahi yaranmıyirrr kardeşim 😀  ... bugün odun taşıma Faslı biti çok şükür yerini buldular .. darısı kömüre  bu sene odun çok pahalı olmuş ya bin TL ile iki bin TL arasında alıyorduk bu sene 3bin  800 TL verdik bir buçuk ton oduna tâbi taksit taksit ödemesi ..bu sene taksitler çoğaldı vallahi iki katlı ranza iki de çamaşır dolabı  birde fırın aldık taksitler çoğaldı Rabbim cümlemizin yardımcısı olsun gerçekten her geçen gün artıyor herşey ...neyse zaten içimiz kararmış birde ben darlamayayım sizi 😀💙hebi 😀💙Babam bu sene çok değişti gerçekten çok şaşırdım adam birden bire duruldu artık öyle ağız dolusu kavgalar çekişmeler kalmadı çok şükür nazar etmeyeyim 😀🧿 sanırım bazı şeylerin farkına vardı biraz geç oldu ama neyse sağlık olsun 🧿🙂bundan iyisi Şam'da kayısı 😀...Buradan Sevgili Yurdagül Çelik canım benim sana gönülden teşekkür ediyorum bende onun sayesinde bazı şeylerin farkına vardım önümdeki engelleri aşma çok yardımcı oldu ona buradan da tekrar gönülden teşekkür ediyorum kocaman sevgiler 🤗❤️... Gelelim Evin en yaramaz çocuğu Ekmek arası Muhittin hanıma 😀🌼🐦🐦 kızım iyi çok şükür keyfi yerinde sağlığı da yerinde çok şükür kızımın 🧿🧿🤗 yaramazlık son gaz devam tâbi 😀


 Biz çok güzel sarma sararız 😂😀 bu arada abileri ablaları Muhittin Instagram hesabı var bekleriz  ekmekaram_6 hesabımız 🤗Gelelim Evin meloşu Osman beye 😀 Paşa'nın doğum günü salı günü tâbi biz bugün kutladık çok sevdiğimiz  yan bina oturun komşumuz Nuray abla meloşa pasta gönderdi sağolsun bir ara sohbet arasında meloşun doğum günü geçmişti oda sağolsun unutmamış yollamış pasta tabi buda resmi 
Bu İlk kutlama yarında salı günü de kutluyoruz Paşa'nın doğum gününü seveni çok olunca meloşun 🙂 pastalar geliyor 🙂😀39 Luk oluyoruz 🧿🤗.. gelelim bana iyim şükür onun dışında yazmayı ve sizleri bloğumu çok özledim gerçekten bu kadar ara vermek hiç iyi gelmedi bana bir daha tövbe 😀🤗bu seneki üniversitede sınavını kaçırdım  üzüldüm ama neyse artık yeni yılda girerim inşallah nasip kısmet olursa 🙂 böyle dostlar şuraya da  bir şarkı bırakıyorum hepinizi çok seviyorum 🤗❤️❤️

12 yorum:

  1. Tempolu günler.🧿🧿 Hoşgeldin 🤗🤗🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle 🤗 hoşbuldum çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🤗❤️

      Sil
  2. Selam can cana iyi ol kış geliyor mis gibi pencereden kar yağışını seyretme mevsimi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 🤗 inşallah güzel bir kar yağışı görürüz çok teşekkür ederim canım sevgiler 🤗❤️

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Hoşbuldum inşallah çok teşekkür ederim sevgiler 🤗

      Sil
  4. Merhabalar.
    Osman'ın doğum gününü kutler;sağlıklı, sıhhatli, huzurlu ve mutlu yıllar dilerim.
    Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Recep abim çok teşekkür ederim amin 🙏 selamlar sevgiler 🤗

      Sil
  5. Yanıtlar
    1. Hoşbuldum güzel insan 🤗 kocaman sevgiler 🤗🌼

      Sil
  6. Tekrardan hoşgeldiniz, ben 4 sene aradan sonra döndüm, sizinki bana göre baya bi iyi:)

    YanıtlaSil
  7. yalnız değilsin ben de uzun süreler kaybolup dönenlerdenim :)))) bu defa son olur inşaallah . Buralar özleniyor vallahi

    YanıtlaSil