21 Ağustos 2021 Cumartesi

Bir Bazenlik Sardı içimi ..

 


Geçmiş bir zamanın kırıntıları  kaldı senden kalan bir avuç hiçliklerden. Sığamıyorum  sığ kalmış gecelerinin karanlığına ..sessizliğe gömülmüş yetim kalmış tüm cümleler kelimler ..nefret kusuyor tüm yalnızlığım haki kalmış yılların geçmişinde ..hüzünler vuruyor bit tokat gibi  yüzüme senden Kalan yitmiş gözyaşlarıma ..  safran kokusu günlerin hatırına  sevdim seni. kapılar ah o  kapılar yaması dökülmüş  küf kokan kapılarda bıraktım senin ayak izlerini .. Bir bavul dolusu anılarını  savurdum  unutulmuş  yollara. Ölüm ölüm sarıyor  ruhumun acıyan yokluğunu.. figanlar çığlıklar karşılıyor.. Sessiz Kaldım ..ö.f

Gerisi sizde gönlünüzden ne dökülürse  iki satır da  olsa ...

Masaldı, masal olarak kaldı... Dinledik, iyi oldu ... Zaten umut, gerçeğin cenazesini kaldırmaz...Alıntı .

Çok uzun zaman olmuştu dinlemeyeli ..

18 yorum:

  1. Bu satırların arkasına ekleyebileceğim tek bir cümlem yok, bu haliyle harika :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok teşekkür ederim güzel kadın 🤗🥰 kocaman sevgiler 🤗🌹

      Sil
  2. Çok güzel, her bir cümleyi beğendim. İnsanın içine işliyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 🤗 sevgiler 🤗

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Ne yazık ki.. çok teşekkür ederim canım benim Sevgiler 🤗

      Sil
  4. Şarkı güzelmiş, ilk defa dinledim.

    YanıtlaSil
  5. Merhabalar Sessizkaldım.
    Sorunlarımız hep vardı zaten. Bir de üstüne üstlük son zamanlarda bu yaşadıklarımız sorunlarımızı katmerleştirdi. Asıl sorun ne biliyor musun? Sorun ondan ayrı olmak değil, sorun ondan ayrı olup, hala onunlaymış gibi yaşamaya devam etmektir.

    Satır aralarında sessizliğin saklı kalmış çığlıklarını okudum. Kalemine, emeğine ve yüreğine sağlıklar dilerim.
    Selam ve muhabbetle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle abim.. çok teşekkür ederim gönlü güzel Abim sevgiler selamlar olsun 🤗🤗

      Sil
  6. bazen karanlığa çekilir orayı kendimizde sığınak ediniriz. Bazen birinin gelip bizi çekmesini istesekde aydınlığa.. bir yanımız hep o karanlığın için de yok olmak ister.

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Momentos'un radyo programında sizden bahsetmiş... :) Bloğunuzu çok önceden beri takipteyim zaten ve BLoG LisTeM sayfamda eklisin. Bloğuma çaya beklerim biliyorsun çay bedaveeee :)

    YanıtlaSil