9 Haziran 2019 Pazar

Bir serzeniş'ti ......






Sığ kalmış gecenin ayazı sardı  ruhumu ...Kıyafetsiz kalmış yalnızlığın yokluğu vurmuş sessizliğimi ...Sanma sanma sana kalmış dünyanın  toz pembe hayalleri
Acıyor acıyor da görmüyorsun içimde ki çığlıkları ..kanıyor kanıyor da yarama merhem olmuyorsun ...Sevdim Sevdim de anlamıyorsun geçip giden ömürden..
Sevmek bir Nazım gibi Piraye olan aşkını satırlara dökerek  sevmek ..
Orhan Velinin  İstanbul'a  olan sevdası gibi bir sevda olsaydın ...Ömrün yeşeren yapraklarına sardım yüreğimin tozlu anılarını ...Vursaydın Sazının tellerine Aşık Veysel Gibi.. benim Sadık yarim kara topraktır ..der gibi sevseydin ...
Ne bir Nazım olup seve bilirdin.. Nede  Orhan Veli gibi  bir sevda yaşardın...
Ne de Bir Aşık Veysel gibi Sadık olurdun ...

Olma kirletme ....Tüm bu güzellikleri ...


Sessiz kaldım ..

Telde ki Bir kuş gibi ...

Eski bir gece yarısı  korosundaki  sarhoş gibi ..
Kendimce denedim özgür olmayı  kancadaki  bir kurt gibi ...
Eski moda bir kitaba eğilmiş bir şövalye gibi ..
Beni iki büklüm eden  aşkımızın aldığı biçimdi ..
Leonar Cohen ...




23 yorum:

  1. Günaydın.Herkes sevilip, severek uyansa keşke...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydın canım benim 😊. keşke çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 🌸

      Sil
  2. Çok güzel satirlar 😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😍😍😊 sevgiler ❤

      Sil
  3. fotoğraf da süper :)
    Ben de beklerim sayfama :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim hoşgeldin 😊 gelirim tabi 😊🌸 sevgiler

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  5. çok güzel satırlar, ne zamandır blog ziyaretleri yapamıyordum bugün döndüm ne özlemişim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim canım benim 😊🌸 hoşgeldin bizde seni özledik 😊 sevgiler 🌸

      Sil
  6. Çok güzel satırlar paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  7. ooooooo yaaa tam senin tarzın bir yazıııııı tam damardan yinee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dimi damarcı biri olarak 😀😊 çok teşekkür ederim güzel insan senin gibi bir Usta'dan bunları duymak çok güzel benim için tekrar çok teşekkür güzel insan sevgiler 🌸😊🌸🌸

      Sil
  8. Akıp gitmiş resmen, tebrikler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hoşgeldiniz sevgiler 😊

      Sil
  9. Leonard Cohen benim en sevdiğim sanatçılardan biridir. Ve ölümüne çok üzülmüştüm. Ruhumuzun pasını sildin canım benim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤🌸

      Sil
  10. Kitap önerisine yaptığın yorumunu geç gördüm Özlemciğim yaaaa :( Oyüzden lütfen kusuruma bakma.
    Güzellikleri koruyalım,kirleşmeyelim bence de...
    Kocaman öpüyorum seni Özlemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aşk olsun canım benim güzel kadın 😘 ne kusuru 😊 çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler ❤😘

      Sil
  11. Öyle Nazım'ın Piraye'nin Orhan Veli'nin aşkları falan geçmişte kaldı bence. Artık öyle aşklar yok maalesef. Yerine yalan dolan kurgu üzerine kurulu ilişkiler yaşanıyor. Çok güzel dile getirmişsin. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. gerçekten öyle kalmadı ne yazık ki ... çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸❤😘

      Sil
  12. Çok güzel yürekten satırlar...eline sağlık. :)

    YanıtlaSil