18 Ocak 2019 Cuma

duyuru var hadi gelin :) 1Kart 1Kitap Etkinliği

Efendim tüm  dostlara selamlar sevgiler olsun çok güzel bir etkinliği duyurmak için geldim :)) Geçen senede yapmıştık çok güzel ve keyifli olmuştu Güzel arkadaşım incirlikurabiye Zeynebim :)  Bu sene gene yapmaya karar vermiş çokta güzel yapmış tüm blogger mahallesini bekliyor hadi :)  






                                                            1Kart 1Kitap Etkinliği



https://ikurabiye.blogspot.com/2019/01/1kart-1kitap-etkinligi.html



13 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. evet canım benim seni de bekleriz 😊 sevgiler canım benim 😊❤

      Sil
  2. Blog kaldırıldı şeklinde uyarı veriyor link :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet baktim bende şimdi haber verdim arkadaşıma inşallah en kısa zamanda düzelir teşekkürler sevgiler..

      Sil
  3. Güzel bir etkinlikmis 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seni de bekleriz canim benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  4. gidip bir koşu katıldım sonrada geri geldim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım benim teşekkür ederim 😊 sevgiler🌸

      Sil
  5. aa ne güzel, hemen bakıyorum :) teşekkürler paylaşım için

    YanıtlaSil
  6. bilgilerimi gönderdim bile..sevgiler..

    YanıtlaSil