30 Eylül 2018 Pazar

En Büyük Hayalim - Mim

Efendim  tüm dostlara selamlar sevgiler olsun ve ikinci bir mimle daha karşınızdayım :) ve bu mimde çok keyfili Sevgili Sakura  Mimlemiş beni  mim çok güzel En büyük hayaliniz nedir diye bir başlatmış eh bende seve seve yaparım dedim o zaman başlıyoruz :)onun güzel mimi  için buraya bir tık  hadi bakalım ...
En büyük Hayalim .....

Ah bu kurduğum hayallerim   her seferin de kırılan  dağılan hayallerimi toplamak beni hayli bir üzdü   bir  insan ne kadar  hayal kura bilir ki hayal kurmanın sınırı yoktur dilediğin  kadar kur nasılsa hayal  kurmakta parayla değil ya :) eh benim aslında düşünürsem en büyük hayalim bir kavran alıp gönlümce gezmek eğlenmek istiyorum dilediğim  yerde durup  anı hayatının nefesini soluğunu almak isterim  yeni  yeni insanlar tanımak isterdim tüm bunları yapmak için yanımda bir can yoldaşımın da olmasını isterdim :) gecenin sessizliğini ve kayan yıldızlardan   dilek tutmak isterdim benim  ben olduğumu hissetmek isterdim ...bir şarkı açıp bağıra bağıra söylemek isterdim ..nasip hayat ne gösterir bilinmez dimi her şeyin hayırlısı ...Bir ikinci hayalim bir tiyatro sahnesinde yer almak ve iki usta  oyuncuyla oynamak isterdim biri Zihni Göktay biri de Haldun Dormen  ve  Suna Pekuysal  Hayal işte :) hani derler ya olmayacak    duaya amin demek gibi bir şey benim bu hayalim :))  öyle işte üçüncü hayalim bloğum da ki tüm yazdıklarımı bir    kitapta  toplamak ilerde bir anı kalması için   Ve bir  Sezen aksu konserini  en önden izlemek hayallerin sonu yok ucu bucağı gelmez bende hayal çok :) ah birde meloşun hayalini  gerçekleştirmek onu İsmail ykla tanıştırmak :)     hayaller deyince çok eskiden izlediğim  bir film vardı Rina 2010 yapımı film    hata o filmde  oynayan  oyuncu da hayatını kayıp etmişti   Benim de sevdiğim oyunculardan biriydi Erdal Tosun ...Onun  dillere dolan o güzel repliğiyle bu güzel mimi burada bitiriyorum Herkesin hayalleri gerçek olması dileğiyle efendim   sevgiler ...





‘Ne olmuş yani büyük adam olamadıysak, hayallerimizi satmadık ya dedim ya hüzünlü değilim mizacım böyle’ ....



28 yorum:

  1. Son paragraf🙆hayaller kırılsa da yorulsa da iyi ki hayallerimiz var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki var hayallerimiz ❤😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  2. Hayallerin ucu bucağı yok, uzansın uzanabildiği kadar :) Umarım hepsi gerçekleşir hayallerinin... Yazdığın için teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sonu yok 😊❤amin cümlemizin inşallah canım benim ben teşekkür ederim keyifle yaptım sevgiler 😊❤

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Cem bey 😊 sevgiler 🌸

      Sil
  4. Hayal kurmak ne güzel değil mi? :)
    Umarım tüm güzel hayallerin gerçekleşir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet en çok sevdiğim şey hayal kurmak 😊❤ inşallah canım benim senin de gerçek olsun inşallah hayallerin çok teşekkür ederim canım benim güzel adaşım sevgiler 😊❤

      Sil
  5. Bu güzel hayallerinin hepsi de gerçekleşsin inşallah. Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim seninde gerçek olsun inşallah tüm hayallerin çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  6. Umarım hayallerin, artık hepsi mümkün olamasa da, gerçek olur. Yeşilçam'ın büyük oyuncularında Necdet Tosun'un oyuncu ikizlerinden önce Gürdal'ı ardından Erdal'ı kaybettik maalesef. Senin vesilenle üçünü de andık, ışıklar içinde uyusunlar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim beyaz yakalı😊..evet üçüde sevdiğim usta oyunculardı Allah rahmet eylesin mekanları cennet olsun inşallah tekrar çok teşekkür sevgiler....

      Sil
  7. Ne güzel hayaller canim. Ben de mimliyim en kisa zamanda yapacagim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ bekliyorum sevgiler 😊❤

      Sil
  8. Karavanla tüm dünyayı gezmek çok şahane bir hayal ve neden olmasın? İnşallah bir gün o istediğin karavanı alır ve sevdiğin, güvendiğin, kafadengi biriyle artık eşin mi olur, arkadaşın mı olur gerçekleştirirsin:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah ablam benim çok teşekkür canım benim 😊😘 sevgiler ❤😊

      Sil
  9. Merhaba takibe geldim bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldin 😊tabiki gelirim sevgiler 😊

      Sil
  10. Hayallerin ucu bucağı yok ki,neden olmasın hepsi de olur umarım canım 😊karavan kitap tiyatro ne güzel hayaller bunlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim canım❤😊 sevgiler

      Sil
  11. Hayalimiz aynı ne güzel aahh bir gün olucak bir karavanımız ve bizz mavi gökyüzünün altında özgür kuşlar gibi süzüleceğiz inşallah :) Her şey gönlünce olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah canım benim 😊❤ seninde herşey güzel gönlünce olsun inşallah sevgiler 😊

      Sil
  12. ayyyyy kıyamaaam olsun işallah çoğu, kitap olsuun, yk da olsuun, sezen deee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim güzel insan ❤ çok teşekkür ederim 😊 sevgiler ❤😊

      Sil
  13. Karavanla gezmeyi ben de çok istiyorum kii :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah senin de hayallerin gerçek olur canım benim sevgiler 😊❤ güzel insan 😊

      Sil
  14. yaa ama çok güzel bu hayaller İnşaallah en kısa zamanda hepsi gerçek olsun ^.^ Karavan ve Haldun Dormen benimde yıllaaaaardır istediğim şeyler. Ay belli mi olur aynı karavan parkına çekip ateş başında şarkı soylermişiz denk gelip ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim ay inşallah gerçek olur hepimizin hayalleri 😊❤ ne güzel olurdu ama inşallah gönülden 😊❤ sevgiler canım benim

      Sil