11 Temmuz 2017 Salı

Ben senin Ben senin :)))

Cümleten  merhabalar  efendim   Son  zamanda  ortalıklar  da  pek  yokum arkadaş  bizler  millet  olarak  her şey den  şikayet ettiğimiz  için  malum  yaz  havalar  sıcak  ondan  bile söyleniyoruz  ya  işte  :))  Son zamanlarda   bir  Tarkan  fırtınası  var malum bende paylaştım  bir  iki  şarkısını  gerçekten  adam  yapmış yani  kardeşim  :))  boşunamı   Megastar olmuş  ama  dimi  :))...  Şu  aralar  biraz sıkıntılı  bir durum  var  aslında  bakmayın  işi dalgaya  çeneye  vuruyorum  hani derler ya içi seni dışı  beni  yakar  diye  buda  öyle  bir durum işte  Rabbım  daha  büyük  dert  vermesin  inşallah  bu günümüze de çok  şükür ...Dua  edin  bana  Çarşamba  günü  gideceğim  sorunu  hallet etmek için inşallah  Siz  dostlar da duanızı  eksik etmeyin  inşallah ...Bunun  dışında  malum hayat  koşturması  bir ileri  iki geri  devam  :)  ev hali  aynı  muhittin   efendi  gene  evi  birbirine  katıyor  sağ olsun  paşam  :))  meloş  deseniz  yedi  yirmi  dört  şarkı atmaktan  gına  geldi  artık  :))..  oyy  hiç bilmediğim şarkıları  buluyorum bir de  sormayın gitsin yani :)).. hep bu  bizim  evin  üstün de ki sucu  emi  Vedat  abinin   yüzünden..    neden  ki  çünkü  bizim meloş  akşama  kadar  yanın da geziyor oturuyor . evin önünde  takılıyor işte tosunum  :)) oda bizim  meloşa  şarkı  açıyor  ikisi  birden  koro eşliğin de başlıyorlar  söylemeye  Allah'ım  :))  sesler  deseniz  tam bir Banu  Alkan  vallahi  :))) ...Evde ki  küçük  velet  deseniz  evde  varlığı  da  yokluğu da  hiç  hissedilmiyor  :)) Neden  odasında  pinekleme den  geri  kalmıyor da  :)) yemekten    yemeğe  işte  :))  Annem  deseniz  iki  oturuyor  iki  bilgisayarda  takılıyor  ya da  bizim ayla  teyze  var  artık  kardeş  gibi oldular  onla  telefon  muhabbetti  yapıyor  :)) Yada  Annem  ona  gidiyor  :)) ortancı kardeşim  deseniz  oda çalışıyor  Sabah   çok erken kalktığı  için  yemek  yeyince  uyuyor  :)) oda  arada  bir delleniyor  :)) paşam  büyüdü  adam oldu  ya  :)) Ne etsin  evin  babası oldu çocuk  küçük  yaşta  Rabbım  cümlemize Kolaylıklar versin inşallah  beni  sorarsanız  bende  ne olsun  bu  delilerin  peşinde koşturuyorum  :))  arada  bir iki  bir şeyler  yazıyorum şu aralar  yemek  tatlı  tarifleri  bulup  not ediyorum  defterime  :)) onlara  sardım  :)) aldım  baya  bir tarif  arada  denerim  artık  :))  he  birde  bizim  üst  komşu  sebiş  var  onun  muhabbet kuşu kaçmış evden  camı açık koymuşlar  perdesini  oda kaçmış  dünden beri  ağlıyor  kadın  üzüldü  bende  üzüldüm  ölen  oğluşum  cafer geldi aklıma  :(     O  kadar çok alışmışım  ki  diyor  sebiş bugün  eve  girince  hemen diyor  seslendim  diyor maviş oğlum aşkım diye  sonra olmadığını fark edince  diyor ağladım   .. dedim  sebiş  üzülme  olacağı  varmış  dedim  ne yaparsın  dedim .durumlar  böyle  Bir  ara  memlekete  gidecektim  babamla  kavga  ettim  baya  bir  vazgeçtim  üstüne  birde  dayımla  ettim  çok güzel oldu yani... Rabbım  ıslah  ettin  babamla  dayımı  ve kızını  Rabbıma  Havale  ettim  ben  bunları  ..Sonra  bir  teyzem var öz  değil  ama  öz  teyzem gibidir  onun yazlığı  var  ona gideceğim nasipse  bakalım  şu  işlerimi  yoluna  koyarsam  inşallah  biraz  kafamı  dağıtırım  :)  Hadi  birde şarkı bırakayım  sizlere  dinlersiniz  :)  Tarkan dedik  koyalım dimi  :))  














Ben senin, ben senin, ben senin ben senin.....................
Cemazul evvelini karıştırıyor muyum?
Soruyor muyum ahiretlik sorular
Soruşturuyor muyum..... :)))))  


15 yorum:

  1. meloş ilerde şarkıcı olacak herhalde :))

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Yanlışlıkla mı sildim ne yaptım vallahi bilmiyorum Telefondan giriyordum yorumları onaylamaya Gerçekten yanlışlıkla silmişim Galiba Çok özür dilerim Canım benim :(

      Sil
  3. olaylar olaylar haberler haberler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sorma vallahi öyle :) Teşekkür ederim Güzel insan sevgiler :)

      Sil
  4. başlığı okuyunca aklıma direk küfür geldi :D neden böyle oldu ki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Ben senin yazınca ister istemez gelmiştir Canım benim :)) Sevgiler Teşekkür ederim :)

      Sil
  5. Tarkan şarkılarını ben de sevdim :) Dinlemeye devam :) Öptüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. keyifli dinlemeler Canım benim Sevgiler öptüm :)

      Sil
  6. Yazını geç gördüm malum ben de tatil dönüşü,yeni okuyorum yazıları.Çarşamba gideceğim demişsin üstünden bayağı zaman geçmiş.Umarım herşey yolundadır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin Canım benim Çok şükür Halletik sorunu Yoluna girdi her şey yavaş yavaş :) Çok teşekkür ederim Sevgiler

      Sil
  7. Ben de 1 aydır hiç bakamadım bloglara. Kendimde yazamadım:( Çok uzak kaldım... Yaa ben Tarkan'ın bu albümünü hiç sevemedim:/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin Canım benim Olsun girersin artık :) Olabilir ilk başta bana da güzel gelmedi ama sonra dinleyince sevdim belki sende seversin :) Teşekkür ederim Sevgiler :)

      Sil
  8. Ben daha dinleyemedim albümü malum uzakta olunca zor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda dinlersin inşallah Canım benim Sevgiler :)

      Sil