6 Nisan 2017 Perşembe








Ey  gönlüm gel    gel  denizler kadar aşikar yalnızlığımın  uğultusuna...  Gel ey gönlüm susmuş  bir  hüznün  içinde barınmış  sessizliğime.. gel ağıtlar  yaktığım dizler  boyu gözyaşlarıma  bir  nefesin  yokluğunda  karışmış   terki  diyar  olmuş umutlarım  ....ölümün  soğuk  yüzünü çaldığım  yüreğimin acizliğin de  söndürdüm  içimde  senden kalan benliğimi.. bir  musalla  taşında  yıkanmış mutluluklarım  zalimle   zulmün       ceplerinde solmuş  ruhumun  acıyan   yanları.. minnetle  minnet  edenin  arasında  unutulmuş  sevinçlerim  ..gel ey  gönlüm susmaya yemin etmiş şarkıların  son  nağmesinde      gizlenmiş ömrümün  son  Nefesi ......Sessiz  kaldım 

12 yorum:

  1. Yenə sərhədsiz bir qəlbdən süzülüb ac könlümüzə damlayan sətirlər... O gözəl qəlbinə sağlıq canım mənim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ...

      Sil
  2. "İçimde senden kalan benliğimi..." ha ri ka😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O güzel yüreğine Çok teşekkür ederim canım benim Sevgiler :)

      Sil
  3. yazdıklarına yorum yapmak o kadar zor grliyor ki bana, inan diyecek bir şey bulamıyorum sadece içine alıyor beni cümlelerin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Güzel yürekli Sevgili Meltem Hanım Sevgiler .....

      Sil
  4. Takip ettiğimi sanırken birden farkettim.. geciktim ama geldiğimde de bu yayın ve müzikle nefessiz kaldım...

    teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Hoşgeldin Momentos Sevgiler ...

      Sil
  5. Gerçekten çok güzel olmuş elllerine sağlık:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kelebek Etkisi Sevgiler :)

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler :)

      Sil