8 Kasım 2015 Pazar

Bir İstanbul izledim ....




Bir   İstanbul  izledim  bugün  yorgunluk  binmiş  yaralı  bereli  dizlerine  bir İstanbul  izledi  gözlerim  de susmuş   çığlıklar  avuçlarımda  yorgun    hüzünler  gök   mavisi   denizler  sardı   ruhumun  öteki  yalnızlıklarını  umutlar  avutlarıma   çarpıyor  martılar  soyuz  haykırışlara   karışıyor  benliğimi   yitirmiş  bedenimin  sarı  sonbaharlar   esiyor bir  vuslat  yolunda  zihnimin  oyunları  vuruyor  yüzümün  derin  çizgilerine  gamsız   kalmış  bir sözün  acısı  gibiydi  sessizliğim  kor  alevler  dağlıyor  kırgın  kalmış  hayatımın  yoksunluğunda    bir  hiç   kalıyor   sırtımda   kalmış  bir  küfenin  içinde  yok olmuş  acılarım  ben  susmayı  değil   bensizliğimi   yok  etmeye  geldim  kapına  Sessiz   kaldım ....

7 yorum:

  1. Bir istanbul izledim bana tüm sevgisini veren
    Küçük çocukları bilinmeyen sokaklarında güldüren bir istanbul izledim

    YanıtlaSil
  2. bak şimdi ben de istanbul deyince rimelleri akmış orta yaşlı bir kadın geliyor aklıma. seninki de hüzünlüymüş :)

    YanıtlaSil
  3. Ruhumu eritip de kalıpta doldurmuşlar.
    Onu istanbul diye toprağa kondurmuslar.

    YanıtlaSil
  4. İstanbul'u sevmezse gönül aşkı ne anlar?

    YanıtlaSil