25 Şubat 2015 Çarşamba

Göçebe Şehrin Efendisi....

selamlar  sevgiler  olsun  tüm  yüreği güzel dostlara  malumunuz  güzel  yürekli insan Hamiyet Akan arkadaşımın  yüreğin  satırlarını  döktüğü güzel kitabı  Göçebe Şehrin Efendisi  adlı şiir  kitabı elime  ulaştı  yavaş  yavaş içime sindire  sindire okumaya  başladım   bakalım  daha  nasıl güzel satırlar  çıkacak  karşıma  tekrar  hayırlı uğurlu olsun  inşallah  güzel yürekli  hamiyetim   daha nice yürek satırların gelmesi dileğiyle  canım benim ..

not: bu şarkıda  çok hoşuma gitti sevdiğim  bir şarkı bunda  paylaşmak istedim :)









5 yorum:

  1. Günaydın melek yüreklim, ilgine ve desteğine çok teşekkür ederim. Bir güzel haneye daha kitabım girdi, bu duygu benim için paha biçilemez. Sevgilerimle canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günaydınlar olsun canım benim sevgiler selamlar da bizden inşallah daha nice güzel gönüllere girer ne demek her daim yanındayım artık imzamı da isterim şairem :) görüşelim inşallah

      Sil
    2. Ne zaman istersen güzelim :)

      Sil
  2. Merhabalar SessizKaldım.

    Ben YazBlogcu (Recep ağabeyin) Uzun zaman oldu sizlere yazmayalı. Çünkü, artık bağlantım (internet) yok! En kısa zamanda bir hat almayı düşünüyorum. İnşAllah iyisindir. Sayfan nezdinde, şiirlerini kitaplaştırdığı için Hamiyet hanımı da tebrik ederim. O, kalemi kuvvetli bir şair kardeşimizdir. Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin ABim uzun zamandır yoksun göremiyoruz seni inşallah abim bekliyoruz senin o güzel yorumlarını şiirlerini Eyvallah sende en Güzel'e emanet ol.

      Sil