22 Nisan 2014 Salı

ANNE ....





Efendim    uzun   zamandır     yoktum   benim    bilgisayar  rahmetli    olunca    ne  dostları   ziyaret  ede bildim ne    yaza bildim   bir   de  annem  sağ olsun     son  dakika   golü   atınca   bize   memlekete    gitti ani den     annemle   babam       boşanmışlardı      babamda    emekli   olmaya    diye  gitti   memlekete   oraya  yerleşti    o da   bize  ayrı  bir  sürpriz       oldu   annemle  babam  ayrılalı   yaklaşık     bir  seneden    fazla  oldu    ne  ben   ne de   diğer   kardeşlerim  karıştı        sonuçta    iki aklı  başında   insanlardı    onun   için   bizler   karışmadık   annemde   kalmıştım   :)   oda   uzun   zamandır    hatta   yıl   olmuştur    kardeşlerini  görmek  için    birde   rahmetli   anneannemi    görmek  için  yani   mezarını    ziyaret   etmek   istedi   kadın  bir   hafta   diye  gitti   oldu  iki   hafta  :)   neyse ki   geliyor   yarın  Allah  nasip   ederse  yola   çıkıyor    anneciğim :)   gelsin     artık   valla      para   filan   kardeşlerin  peşinde   koşmak   zor  oldu  :)  annem     gelsin  geri   alsın  görevini  :)   ben  annem   versin  alayım yapayım   gezeyim   arkadaş  :)  olmuyor  böyle    
annemle   telefonla    konuştuk   artık  dedim gel  yanii   ne  oldu  diyor evi   filan   çocukları  çekip  çevirmek   nasılmış   dedi   zor mu  geldi   dedi   valla  biraz     öyle  oldu   dedim   :)  dedim    sen  gel    ben   bir   toz   olayım   dedim  can  kardeşim   gözdeyle    gezelim dedim:)     boşuna   dememişler      cennet  annelerin  ayaklarının  altında   diye   ben   huyuz    ehtiyarımı   çooook  seviyorum   gelllll   anneeee   rabbim  kimse yi annesiz  bırakmasın    hayattayken       annelerimizin   ve   sevdiklerimizin  kıymetini  bilelim      artık    buralardaydım   dostlar   inşallah      :)      ve  çok  sevdiğim   Bedirhan   gökçenin sol  yanım  çok  acıyor şiiriyle   görüşmek   dileğiyle   dostlar ....

Sol yanım… Çok acıyor anne.
Seni çok özledim, çok…anne…


SESSİZ   KALDIM...

6 yorum:

  1. Tüm yazılanlara rağmen sonda ki asıl mesaj gerçekten can alıcı " hayattayken annelerimizin ve sevdiklerimizin kıymetini bilelim" Allah razı olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Sizden de Allah Razı olsun Furkan Yetek
      Bey ...

      Sil
  2. Gelsin de seni kurtarsın şu yorgunluktan :)

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Sessizkaldım.

    Gerçekten sana sessiz kalmak yakışmıyor. Sen her ne kadar sessiz kaldığını vurguluyorsan da maşAllah, şu blog dünyasında sesi en gür çıkan bloggerlerden biri de sensin. Biz senin böyle sessizliğinden memnunuz, ama diğer türlüsünden memnun değiliz. Bilgisayarın ile ne tür bir sorun yaşadın bilmiyorum ama, keşke aynı yerlerde ikamet eden bloggerler olsaydık, senin bu sorununu bir donanımcı olarak çözerdim.

    Annen ile babanın ayrılığına gelince kaç yaşlarında olduklarını bilmemekle birlikte sebebi her ne olursa olsun bu saatten sonra ayrılmayı onlara yakıştıramadım. Herhalde yılların birikimi vardı ve bu zamana kadar sabrettiler diye düşünüyorum. Neyse bu konuda fazla laf söylemek bize düşmez. Çünkü siz evlatları bile bu konuya müdahil olmadığınıza göre sorunu konuşmak bizi aşar.

    Annenize kavuştuğunuza göre biraz rahatlamışsındır. Anne ve babanın sorumluluğunu üstlenmek öyle kolay bir iş değil. Bunu ancak senin gibi yaşayanlar anlar.

    Sessizliğinden bir çığ gibi kopup tüm blog dünyasını kaplayacak duygu dolu anlamlı ve yürekli yazılarını okumak için sabırsızlanıyoruz.

    Selam ve dualarımla.
    Recep Ağabeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Recep Ağabeyim beni hiç bir zaman yalnız bırakmıyorsun Allah razı olsun her zaman destek oluyorsun bana o güzel yüreğinin köşesin de bana da yer veriyorsun her daim tekrar çok teşekkür ederim o güzel yüreğine selamlar sevgiler her daim dua ile kalman dileğiyle .....

      Sil