23 Aralık 2013 Pazartesi

Öyle işte .....





Ne  kadar   tuhaftır  şu insan oğlu  herkes de    farklı bir yapı  farklı bir karakter  var tabi  kimse  dört dörtlük  değildir   elbet  biz  insanların da  kusurları   vardır   kusursuz  bir insan yoktur  yaklaşık  9,10 senedir   sanal  alem de varımdır  kimler  geldi  kimler geçti   kimiyle  kavgaya  tutuştum   kimiyle   çok  nadirde  olsa  güzel dostluklar  kurdum  ama  bazen  düşünüyorum da  galiba çoğu dostum  arkadaşım  dediğim  bir çok insan  kelek çıktı  aslında   bunu  görmek  ve görerek  yaşamak  elbet  benim  açımdan  çok iyi  oldu   insan düşe kalka  neyin  doğru neyin  yanlış olduğunu  zaman  geçti dikçe  ve büyüdükçe  öğreniyor  bende dost    sandım  bir kaç  kişi  meğer  kocaman   birer  yalancılar mış   bunu  anladım  gerçi  hep  sanalda  hem reelde  o  kadar çok  yalancı  riyakar  ve vefasız  insanlar var ki  artık  miydem almıyor  böyle  insanları  gitgide  de  çoğalıyorlar  birde her şey insanın   içinde  bitiyor  birde dilinden  çıkacak   bir söze  bir cümleye  bakıyor  ve  bir insanı kırmaya  yetiyor da  artıyor  bile   tüm  yaşamımız  boyunca  olacak   şeyler  elbet Rabbım  her daim iyilerle karşılaştırsın   cümlemizi  inşallah  bu  hayatta  herkes  kendin den sorumludur  bazen bir şeyleri yaparken  söylerken  bir kez  daha düşünerek  yapsak   böylece  hem kalp kırmamış  hemde  çevremizde ki insanlara  nasıl   davranacağımızı  biraz  da olsa  fark etmiş oluruz  Mevlana'nın   çok sevdiğim  bir sözü  vardır ...Nice insanlar gördüm üzerinde elbise yok Nice elbiseler gördüm içinde insan yok!  ne de  güzel söylemiş ..dilerim herkesin hayatında biraz sabır ,vicdan ,merhamet ,sevgi ,saygı,vefa ve güzellikler olması dileğiyle ....Ve  güzel  sağlam   dostluklar  arkadaşlıklar   kurmanız  dileğiyle ....

sessiz   kaldım ...


"Allah hepimizi dengesiz insanlardan korusun.
Bir gün sanki ömür boyu sevecek gibi,
bir gün yarın çekip gidecek gibi davrananla yürümez."

Ahmet Batman.....


6 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım.
    Yukarıda paylaştığınız yazınızdan, birilerinin sizi üzdüğünü anlıyorum. Sosyal paylaşım siteleri ve medyayı kullanan insanlar arasında her türlüsü ile karşılaşmak gayet doğal. Seviye ve ölçüyü sabit tutmak ve dikkatli olmak gerekiyor. Çünkü kimseye güven olmuyor. Üzüldüm doğrusu...

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle abim kimse güven olmuyor artık bu devirde herkes çıkar peşinde menfaat peşinde olmuş Çok teşekkür ederim abim o güzel yorumlarınla beni hiç yalnız bırakmıyorsun ..
      Selam ve dualarımla. Her daim. ..

      Sil
  2. Hani sanal alem, gerçek alem diyoruz ya, aslında ortam sanal da olsa insanlar gerçek. İnternetin bana şöyle bir faydası oldu. Her insana dikkatle yaklaşmayı öğretti bana. Çünkü bu insanlardan yanıbaşımızda da olabilir. Komşunuz, okul arkadaşınız vs. Eskiden b bilgisayarı belirli insanlar kullanırdı. Yani teknik bilgisi olanlar. Şimdi kolaylaştırılmış sistemlerle hepimiz kullanabiliyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle yolcu artık devir teknoloji çağı oldu eskiden kalmış artık güzel sağmal dostluklar arkadaşlıklar komşuluklar Şimdilerde tüm güzellikler eskilerde kalıyor galiba ...
      Çok teşekkür ederim güzel insan yolcu ....

      Sil
  3. Allah seni hep iyi ve doğru olanlarla karşılaştırsın canım. Zira her taraf maskeli insanlarla dolu göremiyorsun gerçek yüzlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin cümlemizi Sevgili Hamiyet hanım aynen herkesin yüzünde bir sahte maskeler geziyor ....

      Sil