24 Ocak 2013 Perşembe

İçimde ki Günülük ....3 :)

Bazen deyip  gitmek geliyor içimden  bu günlerde  sebemini anlamadığım   bir rüzgar esiyor içimde nasıl desem  bir   sessizliğin yeniden haykırışları gibi içimde ki  rüzgar galiba  doğum günüm  yaklaşıyor diyemi acaba  yada  bir aşk   mı ?desem :) içimde ki rüzgar   en son  yaşadğım   aşktan sonra  kalbimin  tüm kapılarını kapatmıştım  halen bir kaç parça kalmış sancıları   acıları şimdilerde  kırıntıları  kaldı artık uzun bir zaman dan sonra aşk he :) hiç düşünmemiştim doğrusu  yeni bir aşkı insanın  canını   bir kere   yanınca  aşka öcü gibi bakıyor  bir süreden sonra  oysa aşkın  içinde binlerce kelimler cümleler  barınıyordu  duygular  sevgiler yaşanmışlıklar  kalıyor insanın içinde dedim ya sebenini anladığım  bir rüzgar esiyor içim de büngünlerde  bakalım  belki aşk belki de kuru bir rüzgardır içimde dolaşıp duran bekleyip göreceğiz :) söz  aşksa  size yazarım :)evet doğum günüme son bir gün kaldı yani cumartesi günü bir yaş daha yaşlandık iyisiyle  kötüsüyle  acısıyla  tatılısıyla  hüznüyle koca bir ömürnün  yarısını  geride bıraktım tüm bu yaşadıklarım dan pişmanmıyım hayır tam tersi bu yaşadıklarımı  ilerde daha iyi adımlar atmamamı sağlamama  yardımcı oldu olmaya da devam ediyor  bakalım  hayat daha ne gibi süprizler çıkarıcak karşımıza  yeni bir yılda  yeni  bir yaşta :) dilerim  benim için de herkes  içinde çok güzel bir yıl ve güzel ömürler olur ....umutlarmız  hiç sönmemesi dileğiyle sessiz  kaldım .

not: bu arada yaş 27 oluyor :) birde son günlerde en çok dinlediğim  şarkı ..



ikimize   karşı bir rüzgar var ......

5 yorum:

  1. Aşk için demiyorum ama insanın hayatında hiçbir şey boşuna yaşanmıyor. Pişmanlıklar bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pişmanlıklar bile çok şey öğretiyor bazen ....çok teşekkür ederim Renkelere yolculuk . huzurlu günler dilerim ....

      Sil
  2. Hım şimdi 29sun o zaman.
    teyzemle yaşıtsın nerdeyse:)
    Yaş otuz beşi hala bulmuyor sorun yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım 29 ocakta 30 oluyoruz :-) ayen öyle :-)

      Sil
    2. Kadınların en güzel yılları 30 lu yaşları olurmuş:) yaklaşıyor güzel günler

      Sil