29 Aralık 2012 Cumartesi

İçimde ki günlük 2 Eskilerden ...

Hayat hep bir ileri iki geri gider durur ama hayat hiç durmaz durması için zamanın da durması gerek öyle ya her şeyin başı hayat değil aslında para olmuş çıkmış Bunu daha yenimi anladınız değer mi  dediğinizi duyar gibiyim öğrenim yaşı yok dimi hayat bazen yaşadıklarımızı bir tokat gibi yüzümüze vurur hiç beklemediğimiz bir anda sen delersiniz uzanmasını beklediğiniz bir el beklersiniz ama o eler çoktan çekip gitmiş olacaklar düşene bir de karşınız da ki insanlar vurur ....
Bu hep böyle gelip giden bir düzendir  oysa ben bu günlerde bavul dolusu her birin den bir parça hüzün ,acı ,göz yaşı, sancılar,yalnızlıklar taşıyorum kara kaplı hayatlarının için de ne diyordu  sezen Aksu bir şarkısın da bu da geçer daha öncekiler gibi bu da geçer diyor sizce geçer mi
geçer de izi kalır bir kaç kırık dökük anılar kalır hafızalar da beynimin için de bocalayıp duran bir kaç kare yaşanmışlıklar gibi izi kalır işte sezen Aksu hep geçer diyor ama geçmiyor işte...  kırık bir aynanın arkasın da kalmıştı oysa tüm yaşanmışlıklarım susuz  kalmış bir toprak gibi çatlamış çizgiler derin sancılı acının ..A,sı takılmış ağlarına oysa.... (Metin Üstündağ) da çok güzel söylemiş Asılıyoruz hayata , hem de mandalsız )....ne kadar doğru söylemiş tıpkı kanadı kırık bir serçenin tutunamaması gibi ağaç dallarına takılı ama tutunamayan bir serçe misali işte hayat deyip geçiyoruz tüm yaşanmışlıkların üstüne basarak yosma kaldırım taşlarına izlerini bırakarak gene benim satırlar çoştu galiba gel gelelim bu içimiz de ki yanıp tutuşan hayat coşkusunu ne yapacağız .....umut adı üstün de umut etmek sonu olmayan bir deniz gibi derin bazen sakin bazen hırçın bazende öfkeli umut etmek böyle bir şey sanırım .

Ne meret bir şeymişsin hüzün .....Bazen ya susacaksın yada hiç olmadığı kadar bağıracaksın yada başı boş bir sokağın bekçisi olacaksın .

sessiz kaldım ......


  Tarih :2012/12/29   Saat: 23:34:00



Yıllar önce yazdığım bir yazıydı bunu yeniden   düzenleyip paylaşmak istedim ...Bazen böyledir hüzün sarar içimi ....Sevgiler güzel insanlar

1 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım,

    Bu güzel yazılarını okuyorum ve etkileniyorum. Gücümüzün yetmediği yerde hep susarak meramımızı anlatmaya çalışırız. Aslında susmak; söylemekten daha acı bir sözdür, ama anlayana!..

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil