2 Şubat 2012 Perşembe

BİR TUTAm MAVİ ........


Basit bir cümle de bu kadar ağlayacağımı  bilseydim
Seni bu kadar kolay unuttur muydum
Yoksa halen umutlar yeşertip seni sever miydim  
Bir dağın yamacının da topladım çığlıklarımı

Tükenen bir yalnızlığın ortasında  yıktım duvarlarımı
Hıçkırıklarına karıştı suskunluğum  
Söylenen sözlerinin kimsesizliğin de
Anıların tozlu geçmişin de tükendi hayallerim

Bir eskinin yamasında gitti sana olan sevdalarım
Bir ateşin küllerin den doğar gibi  sessizliğim
Tütün kokan gecelerinin karanlığın da yazdığım
Son şiirinin mısralarını bıraktım hüzünlerimi
Bir tutam mavi de bıraktım acılarımı 
Bir uçurtmanın rüzgarında asılı kaldı yüreğim  oysa
SESSİZ KALDIM 

1 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım,

    Siz, Blogger platformuna gelmişiniz ama, benim bundan çok sonra haberim oldu. Ben de sizin sessizliğinizi bozmaya çalışıyorum. İnşallah sayfanıza uğrar ve sessizliğinizin bozulduğunu görürsünüz.

    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil