13 Ekim 2016 Perşembe

Bir Baba Hindu ve osman ve telefon :)))


   




Allah'ım  sana  geliyorum  imdatttt yangın  var diye avazım  çıktığı kadar bağırmak istiyorum  a  dostlar oyy  oyyy  Bizim  melonun   telefon derdi  beni  benden etti  valla  ilk telefonun  kapını  bir güzel kırdı   pis şişko  ne olacak göbeği  önden kendi arkadan gelir  :)))  Allah  Allah şu aralar öyle kilo aldı ki artık kıvırmakta fayda etmiyor valla  gerçi  adam yedi yirmi dört yiyor yani şu sıralar  gene  telefon  aşkı  sardı bizi  anam  ilk telinin  kapını  değiştirdik  sonra  sesi çıkmıyor diye başladı mı  söylenmeye  ben bir kafayı yerim :)) tabii  onuda yaptırdım  artık yaptırdığım  telefoncuda ki çocuklar alıştı  abla  gene mi osman :)) dedim gene osman  işimiz ne dedim yedi yirmi dört telefon derdimiz  bitmez  bizim onun  yüzün den dedim kendi telefonumu yaptıramıyorum valla  şişko dan fırsat yok ki anam  babam :)) bu gün bile gittik  gene  telefoncuya  hayır kardeşim artık yol parası da dayanmıyor anam  minibüslerde zamanlanmış indi bindi   1,95 olmuş yani   2 lira  olmuş neyse  ki büyük şehir  belediyesi iett si  sağ olsun Osman'la  beleş biniyoruz :))) ücretiz akbilimiz  var  oyy  birde şu otobüsler az dolu olmasa daha   mutlu olucaz hele bizim bir 17 var anam  adını  koyduk zaten herkes huzur evi otobüsü  der  herkeste öyle bilir anam ne kadar amcalar teyzeler dedeler nineler oyy hepsi sabah başlıyor mesaiye :))  bir Kadıköy turu yapıp geliyorlar :)) onlarında beleş akbili olunca :)) ne yapsınlar evde oturup sıkılıyorlar ama  var ya otobüs de artık gidip gele gele kanka olmuşlar hepsi birbirini tanıyor başlıyor sohbet otobüs de yol boyunca :))  İstanbul'u beleş  gezip geliyoruz  anam yoksa yol parası dayanmıyor yani :))  iki tane basıyoruz o yüzden en azından  diyorum yol   parası derdi yok  ama  benim bütün haftalık beyefendiye gidiyor kardeşim :)) bazen biz meloşla  geziyoruz   Kadıköy den  vapura binip  bir emin önü  yapıyoruz paşamla tabi vapurda çay olmazsa olmaz :)))  şimdi bizim meloşla sinemaya gidicez hemde yeni bir komedi filmi  Bir Baba Hindu   konusu  kısaca  şöyle ..."Bir Baba Hindu" Sinemalarda!
Türkiye’den Hindistan’a uzanan bir komedi! Aşık olduğu kızın peşinden Mumbai’ye giden Fadıl’ın hikayesini anlatan Bir Baba Hindu, izleyiciyi Hindistan’ın renkli sokaklarında kahkahası hiç dinmeyen bir maceraya çıkarıyor. Fadıl aşkı uğruna bütün imkanları reddedip çok tuhaf ve komik durumlara düşerken, hikaye izleyiciye aşkın kuvvetini de gösteriyor.

Senaristliğini, yönetmenliğini ve başrolünü Sermiyan Midyat’ın üstlendiği yapımın kadrosunda 2010’da Hindistan ve Dünya Güzeli seçilmiş Nicole Faria’nın yanı sıra Burak Satıbol, Şafak Sezer, Füsun Demirel, Zeynep Kankonde, Hakan Akın ve Bülent Kayabaş da var. Sermiyan Midyat’ın ilk defa söz ve beste yazıp söylediği bir şarkıyı da içeren Bir Baba Hindu, dans sahneleriyle de izleyiciye unutulmayacak bir seyir vaat ediyor.

Oyuncular: 
Sermiyan Midyat, Burak Satıbol, Nicole Faria, Şafak Sezer, Zeynep Kankonde, Hakan Akın, Füsun Demirel, Ayhan Taş, Osman Alkaş, Begüm Öner, Muhittin Korkmaz

Konuk Oyuncular: 
Bülent Kayabaş

Yönetmen: 
Sermiyan Midyat


Yazarlar: 
Sermiyan Midyat

Yapımcı: 
Necati Akpınar



Velhasıl  bizi  yeni maceralar  bekliyor :)))   bizim meloş  çok sever bu tür komik filmleri  recep ivedik tüm serilerini izledik bayılır  tabi düğün dernek ve sünnet oyy   bu filmleri  çok sever şimdi Bir baba hindu filmine gidecez inşallah :))) macera  tam gaz devem edecek :))) Sizlere birde filmin fragmanını ekliyeyim osman danslarını  yapmaya başladı bile :)) Hepiniz  en güzeline emanet olun .....

10 yorum:

  1. Gitmeyi düşündüm ama hala gitmeye vakit bulamadım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizde halen gidemedik meloşla bu hafta sonu belki götürüm inşallah :)) Bulursun inşallah .

      Sil
  2. Bizimkide istiyor ama Dedim dur vurdulu kırdılı var ona gidelim söz gidiceğiz Kovboy gittim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim vurdulu kırdılı flimleri :) Hadi bakalım inşallah benden önce kim giderse bekliyorum yorumlarını :))

      Sil
  3. Eğlenceli bir film gibi duruyor, fırsat bulup gidebilirsem 2.yoruma gelirim yeniden:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah beklerim yorumları :)

      Sil
  4. I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome Thank you, of course I'll come

      Sil
  5. senin yazıları okuyunca nefes nefese kalıyorum, virgül kullanmayı sevmiyorsun pek sanırım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle :)) teşekkür ederim :)

      Sil