28 Haziran 2018 Perşembe

hiçlik ti hepsi bu ...




Aşkındı  esaretinin   arkasında  gizlenen  hüsranların dı  yalnızlığına  sarılan yokluğun  kor dan  bir ateş di  savurup  duran  hangi  vaatlere  bıraktın   susmaya  hüküm  giymiş   sözlerini  hangi  kıyamete   yıktın  toz duman  olmuş aşkının  esaretini  hangi  hiçliğine  sığdırdın  bensiz   geçen  zamansız  zamanlarını  hangi  kaldırımın   kan  revan olmuş   hezimete     uğrattığın    yüreğimi   susuyorum  şimdi yemin etmiş  sözlerinin  kimsesizliğin de   .....ben seniii ...... sessiz  kaldım ....





25 yorum:

  1. Sezen Aksu söylüyor zannettim :)

    Yine güzel anlatmışsın, tekrar tekrar okudum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ilk dinleyince o sandım 😊 çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 canım benim❤

      Sil
  2. Merhabalar.
    Sessizliğini bozacağın günlerin hasret ve özlemini çağrıştıran bu satırları bizlerle paylaşan kalemi ve yüreği kutlarım.
    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel abim benim selam ve dualarimla sevgiler 😊en güzeline emanet ol

      Sil
  3. ÇOK DUYGULU BİR ŞARKIYA EŞLİK EDEN MUHTEŞEM SÖZLER. EMEĞİNE SAĞLIK CANIM.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊😘 sevgiler❤

      Sil
  4. yine derinden vurmuşsuuun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. OylÖ oldu biraz 😊 cok teşekkür ederim güzel insan sevgiler ❤😊

      Sil
  5. İçten ve anlamlı sözler.:) bir kaç defa okudum.:) yazdın mı tam yazıyorsun.:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim ❤😊 sevgiler

      Sil
  6. Cok güzel sözler canim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  7. Çok içten ve gerçekten duygulandırıcı sözler gerçekten. Teşekkür ederim paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz sevgiler 🌸

      Sil
  8. Merhaba cok teşekkür ederim hoşgeldiniz sevgiler ��

    YanıtlaSil
  9. Yine harika. İçten dökülmüş satırlar. :) Kalemine ve yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ❤😊

      Sil
  10. Hiç en sevdiğim kelimelerden birisi. Neyin var ? Hiç ? Hiç işte ... Tek heceyle çok şey anlatır hiç. Bu anlamlı dizeler için teşekkür ederim. Emeğine sağlık (: Vesselam...

    YanıtlaSil
  11. İçimizden bastıramadığımız çığlıklar dışarıdan avaz avaz bir sessizlik..

    YanıtlaSil
  12. ay bu fotoooo bizim nursalkımının yaaaa dı maaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😊 canım benim güzel insan ❤ ☺😊 sevgiler

      Sil
  13. Hiç içinde çok anlamlar barındıran bir kelimedir hiç düşmez ağzımızdan ..

    https://www.youtube.com/watch?v=s0XeSeeaUQs belki seversin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊dinledim çok güzeldi gerçekten sevgiler ❤😊

      Sil