17 Mayıs 2018 Perşembe

Ne Ararsan var :))




.



Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun Hepimize hayırlı huzurlu bol bereketli güzel bir Ramazan olması dileğiyle inşallah ilk oruçlarımızı yolladık bile  çok şükür sağlıkla tutmak dileğiyle ..
Efendim öyle  telefondan ve kardeşimin iş yerinden getirdiği o içi bir dolu iş dolu diz üstü bilgisayarıyla  yazmak tam bir zulüm kardeşim :)) ben o yazarken klavye de ki o tuş seslerini duymam gerek :)yani Neyse Çok şükür koşturmaktan fırsat buldum :) oturmaya...Baş belası halamın oğlu bizdeydi  kaç zamandır ev arıyordu sonunda buldu onu taşı et derken sonra evin işleri derken ben çöker :)) neyse hepsi bitti şükür  :) oy vallahi bir ara bitmeyecek diye korkmadım değil hani :)) Şükür bitti :) sen asıl başıma gelen bizim  evin  oturduğumuz yerin yan    tarafı eski kapıcı daire siymiş  bizde mecbur soba yakınca oraya  odun kömür koyalım dedik bizim ev sahibinden izin aldık oda tam dedi koyduk senelerdir boşmuş zaten içi  de habere içindeydi biz biraz derleyip toparladık işte sen bizim üst katta oturan bir kadın var karı koca sevmem kendilerini pek de çok kez kavga etmişimdir yani kadın tip kardeşim arka bahçe hep ekmek atıyorlar bende oraya çamaşır asıyorum yüz kere söyledim insan gibi de söyledim yok atıyorlar o ekmekleri poşet poşet ekmek topluyorum yahu günahtır ...Birde bunlar yetmez gibi gelmiş geçende yan tarafı boşaltın biz orayı kiraya verdik hayda dedim ne alaka  ee biz bahçeyi filan binayı temizlesin diye verdik lan içinde hiç bir şey yok her yeri kırık dökük karanlık bir yer yok yapacaklarmış e dedim biz nereye  koyu-caz kömürü odunu  nereye koyarsanız koyun demez mi bu kadının kocası söylüyor bunları zaten gıcığım adama bu beni bir sinirlendirdi lan dedim nasıl nereye koyarsanız koyun dedim evin içinemi koyayım dedim beni ilgilendirmez dedi mi bu  adam ben daha çok sinirlendim dedim kardeşim sen ne diyorsun be dedim gelmiş buraya dedim orayı hemen boşaltın diye emir veriyorsun sen dedim orada bir dur öyle  kaç senelerdir boştu dedim şimdi ben iki odun koyunca kıymete mi bindi dedim be Allah'ım ben bir delir bir güzel kavga et  kardeşim tutmasa dalıcam adama araya annem girdi kardeşim girdi dedim haram zehir olsun şu pis bina için yaptıklarım için dedim hiç birinize dedim hakkımı helal etmiyorum haram  zıkkım olsun dedim inşallah kaç kere o  bahçeyi ilaçlattık temizlettik iki de bir logar patlar yaptırdık tüm bunları Biz meloş Kardeşim Osman için gelip yaptılar hep Sağ olsun  İSKİ birde bizim belediye ücretsiz tabi bunları gözleri görmez duymaz pislikler neyse öyle böyle derken boşaltım verdim anahtarı da alın dedim haram zehir olsun  hakkımı gene hela etmiyorum dedim tüm binaya dedim sana da dedim verdim çıktım ...Tüm bunlar yetmez gibi iki gün önce de bunların yüzün den eve kedi girdi bunlar evi tadilata soktular işte boya filan kedi de banyo dan bozma yere girmiş çıkmıyor   geri zekalı kadın gelmiş bu kedi sizin mi gel bak bizim kedi dediği de bizim pati bahçede bakıyorum hayvana suyu mamasını veriyorum kuzuma :) dedim o pati değildir girmez çünkü öyle yerlere gene de gel bak hadi dedim bakayım tam gittim baktım o değil tabi ki dedim bu pati değil beni ye çağırdın dedim  sonra  bu gerzek kadının arkadaşı tutmuş yan tarafı işte oda var o salakta eline soba almış hayvana vuruyor çıksın diye sen bu kedi çık doğru benim açık koydum kapıdan eve gir Allah'ım girmesini geçtim bizim muhittin var lan evde yavrumu bir yeseydi Allah korsun sen sonra ortalık karıştı mı evde Allah'tan annem hemen almış muhittini eline kurtarmış tam bir saat kediyi evden çıkarmak için uğraştık en son teli yırtık çıktı gitti oradan beni bir sinir aldı bunların hepsini bir bağırdım kadına filan eğer dedim benim o kuzuma bir şey olsaydı dedim siz görürdünüz dedim yemin ederim bu binayı da kafanıza yıkardım anneme sinirlendi mi üstüne bunlar bir kaçar ortalıktan sonra çıkmış sesleniyor kedi çıktımı diyor salak  ....Allah'ım döver-misin söver misin dedim..dedim çıktı iyi bari dedi çıkmış alay eder gibi dedim ya sabır özlem o günde evi temizlemiştim yorgunum birde ne desin ev her zaman temizlenir canım ne olacak demez mi dedim tabi tabi gel de sen temizle dedim o zaman dedim yürü gitti şuradan ..Velhasıl beni delendirip hiç bir şey olmamış gibi konuşmuyorlar mi ..İçimden Ben sizi Allah'a havale etim dedim artık ...Sözün kısası İnsanlık ve komşuluk ölmüş Vefa da sadece bir semt ismi olarak kalmış Rabbım  Vicdan merhamet versin böyle insanlıktan nasibini alamamışlara inşallah ...Efendim Hepinizi seviyorum en güzeline Emanet olun ....:)Bu    arada muhittinim kuzum çok iyi şükür oda baya korkmuş yavrum uzun bir süre çıkmadı kafesin den kuzum neyse sonra kendine geldi şimdi bıcır bıcır kuzum  oy kurban olsunlar ona :)) 








düşünsene :))) hahaahhaha😄😃😁

25 yorum:

  1. Eski komşuluklar yok. Maalesef dün de annem bir komşu ile atıştı bizimde. Ben eve zor soktum onu. Ramazan olunca da yazık size dedim ikisine de. Bu seferde annem sen onumu tutuyorsun dedi döndü bana. Umarım Allah daha anlayışlı insanlar ile karşılaştırır bizleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim amin inşallah rabbim güzel görenlerden eylesin inşallah teşekkür ederim sevgiler ❤😊

      Sil
  2. Okurken sinir bastı yaşarken nasıl olmuşsundur kim bilir. Allah onları bildiği gibi yapsın. Komşu çok önemli çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım Rabbime havale ettim onları artık ...çok teşekkür ederim güzel yürekli insan 😊❤sevgiler

      Sil
  3. Son günler senin için bayağı yorucu ve stresli olmuş. Geçmiş olsun diyelim, geçsin💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤💕

      Sil
  4. Okurken en yakın arkadaşımla bir hafta konusmayip sonrasında bir telefon konuşması ile hızlı hızlı ne var ne yok anlatıyormusum gibi hissettim 😃 son karikatür👍🏻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊💕çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  5. Hepimiz azıcık deliyiz sanırım :) Biraz deli olmak da iyidir yahu :) Öpüyorum seni kocaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle 😊❤çok teşekkür ederim güzel kadın sevgiler 😘😊💕

      Sil
  6. Yine bayağı bir macera yaşamışsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle gerçekten 😊çok teşekkür ederim. Güzel insan sevgiler

      Sil
  7. Okurken yüzüme bir tebessüm oturdu. Çok güzel anlatmışsın, bu nasıl bir maceradır. Ayrıca karikatürler de çok ince güzel olmuşş. Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her daim tebessüm olması dilegiyle canım benim 😊çok teşekkür ederim bizde macera bitmez 😁😊tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊🌸

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sana da hayırlı ramazanlar sevgiler 😊❤

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. He ya sorma bol aksiyon macera devam 😁😊❤sevgiler güzel insan

      Sil
  10. Hayvanları sevelim zarar vermeyelim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her daim sevelim.😊❤sevgiler canım benim teşekkür ederim

      Sil
  11. Valla kötü komşu gercek bir bela, imtihan:( Allah islah etsin, size de sabir versin. Benim Mavis öldü, Allahtan bende degildi. Halen kardesimde saniyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim amin 🙏❤❤üzüldüm 😢benim de ilk bir caferim vardı maviş kuzum halen unutmam onunu da bir kaç resmi anı kaldı 😢😢

      Sil
  12. Resmen olaylar silsilesi olmuş, adeta film gibiydi. İnsanlar ne yazık ki garip. Hepimiz öyleyiz belki de.. :))
    Hayırlı ramazanlar, hem sevgiler hem öpücükler benden sana <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya sorma tam film hemde 😁😊insan oğlu işte 😊çok teşekkür ederim güzel gönlü insan canım benim 😘sanada hayırlı ramazanlar sevgiler canım benim 😘😘😊

      Sil
  13. Ev icinde huzursuzluk cok kötü 🙄

    YanıtlaSil