16 Şubat 2018 Cuma

Nicedir sevmek isterdim ...

Niceden dökülüyor ölümün soğuk  yüzü ..avuçlarıma  kalan bir  tutam göz yaşı gibi.. soğuk bir nefesin karanlığında asılı kalmış ..bir idam sehpası gibiydi gönlümün kanayan hüzünleri ...nicedir sevmek isterdim nicedir ağlamak   bir gökyüzünün suskunluğu gibi ....kayıp giden karanlığın  yokluğunda   tükenmek gibiydi aramızda kalmış karlı dağlarının  ağıtları gibiydi..  nicedir sevmek ...kavuşmak  kanadık kırık martılarının çığlıkların da kaldı hasretler denizin  yorgun dalgaların da yıkandı ...özlemler kıyılara vurdu salık bir sandal gibi yüreğimin sönmüş ateşsin de son buldu ..nicedir sevmek isterdim   olmadı..  Sessiz kaldım ..

Bu satırları yazmama   ilham veren gönlü güzel dosta sevgili Berika'nın Günlüğü  buyurun efendim o güzel  gönlünden dökülen satırlar Niceden ....  bloğunda çok sevdiğim  şarkıyı da buraya bırakıyorum keyifli dinlemeler ..



28 yorum:

  1. Yine yıktıb gectin be kuzummm. Elin kalbin dert görmesin. İnce ince işlemişsin her bir satırı. 😘😘😘 Sevgilerimle canm benmm öpüyorum seni 💕😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu 😊❤😘çok teşekkür ederim gönlü yüreği güzel kardeşim benim 😘😘seviyorum seni kocaman öptüm 😘😘😘sevgiler

      Sil
  2. Cokduygu yüklü olmus 😊 sevgiler ikinize de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ❤😊

      Sil
  3. kalemine sağlık, duygusal satırlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  4. Sevmek her zaman güzel... Sevmek - sevinç dolu bir hüzün aslında... Seven kalp güzelliklerle doludur. Bu güzel duyguyu her kes tatsa keşke... Güzel yazın için teşekkürler canım❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim o güzel yorumun için canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  5. heey saoool bir şarkı keşfettiim ve yine damardan bir yazıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canım benim güzel insan 😊❤biraz öyle oldu 😊❤sevgiler çok teşekkür ederim

      Sil
  6. Merhaba, yazınız için teşekkürler. Blog yazarlarının buluşma ve sosyal paylaşım noktasına sizleri de bekleriz. Böylelikle içeriklerinizi bloggerlara tanıtabilir ve diğer bloggerlar ile kolaylıkla irtibat kurabilirsiniz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoşgeldiniz teşekkür ederim tabiki gelirim tekrar teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  7. çok derin duygular... Şarkı da zaten muhteşem... Bu arada iade-i ziyarete geldim. Blogunuzu çok beğendim. Takibe başladım. Benim bloguma da abone olursanız sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz İdil😊çok teşekkür ederim tabiki abone oldum bile tekrar çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  8. Yazını şarkı eşliğinde okumaya başladım, bende bir göz dolması oldu
    sanırım fazlada duygusalım bu aralar tam etki etti😊 Eline yüreğine sağlık canım benim, ne güzel yazmışsın şarkı da ayrı güzel 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim güzel yüreklim 😊❤dilerim hep mutluluktan dolsun gözlerin canım benim ❤😊sevgiler

      Sil
  9. Ne kadar naif gönüllüsünüz, kaleminize sağlık :) Bu arada büyük blog takip etkinliğinden geliyorum, başarılar dilerim. :)

    YanıtlaSil
  10. Çok teşekkür ederim😊 hoşgeldiniz sağolun ❤tekrar hoşgeldiniz sevgiler ❤😊

    YanıtlaSil
  11. Büyük blog takip etkinliğinden geldim😊 sizi takibe aldım banada beklerim blogum https://camdandusler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz aslı hanım çok teşekkür ederim tabiki gelirim sevgiler 😊

      Sil
  12. ne güzelmiş sözleri, sevgiler Özlem'cim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yüreklim benim sağol 😊❤sevgiler

      Sil
  13. Büyük blog takip etkinliğinden geliyorum. Sizi takipteyim. Bana da beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz Nur hanım 😊tabiki gelirim sevgiler ..

      Sil
  14. Blog keşif etkinliğinde görerek geldim iyi ki gelmişim bende beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim siz de iyi ki geldiniz hoşgeldiniz😊 Sevkoz hanım 😊tabiki gelirim sevgiler

      Sil
  15. Tesadüf eseri sizi keşfettim. Çok hoş bir şarkıymış, çok beğendim.

    YanıtlaSil
  16. Hoşgeldiniz Eda hanım iyi ki geldiniz 😊çok teşekkür ederim sevgiler ....

    YanıtlaSil