15 Kasım 2017 Çarşamba

geldim beeeeenn :)

En  kocamanın dan  merhabaaaaaa   vallahi  hepinizi  çok özledim   bloglum dan  ve sizlerden  bu kadar uzak kalacağımı  ben bile  tahmin  etmiyordum açıkçası    içimde  hep  yazmak  tutkusu  olan biri olarak   o kadar çok  şey birikti ki  yorulmuş   satırlarıma   söze  nereden  girsem bende  bilmedim...Malum  bizim keloş  biraz  rahatsızdı  bu  sefer  hepimizi  gerçekten  çok yordu  annem ve kardeşim  bu kadarını    ben bile  beklemiyorduk  uzun  falın  kısası  gel zaman  git zaman kavga gürültü  yorgunluk  göz  yaşı  derken  uzun  bir yol kat etik  bu halimize  binlerce  şükür  şimdi  daha iyiyiz  ilaçları  kullanmaya  devam ediyoruz  gene... Birde  başımıza  gelen  bizim hain keloş  sigara  içiyor   oyy oyyy  sormayın gitsin  haspam  içemiyor da  zaten   :)))  içerken boğuluyor  da  :))  doktor  söylemişti  başta  kullandığı  ilaçlardan dolayı  sigara  içmeye  eğimli olur  dedi  dediği  çıktı  sağ olsun  :))   hayır  birde  gelip  gelip  dumanını  üstüme  üflüyor  adi  :))  vallahi  tasiyonlarım oynuyor  yerinden   :))  neyse  dedik  zamanla  onunda  unuturuz  dedik   çıktık  bir yola  meloş  efendiyle  :))  hiç  istemezdik ama  ne yaparsınız  işte  ...Biraz  zaman geçsin inşallah  ben ona  öyle  böyle    unuttururum  inşallah..... Meloş  evresi  biraz  durulunca  Kardeşim gibi sevdiğim  Gözdeyle Gelibolu'ya   gittik   Eşin  tayini  oraya  çıkınca  oda  izindeyken  evi  hemen  taşıdılar  izini  kısa olunca hemen döndü  mecbur sonra   beraber gittik  hemen  evini  yerleştirdik  hemde  gezdik biraz  bana   bana da değişiklik oldu  iyi  geldi  Gelibolu   biraz  olsun ...:)   Derken  araya  bir  gerzek  girdi  daha  önce  bir  kere  denemiştik  olmadı  sonra  uzun zamandan  sonra  gene  geçti karşıma  tabi  bu seferde  olmadı   her şey nasip kısmet  tabi ama  karşımda  ki adam olmayınca  hepsi  boş  neyse ki  artık kökten  bitti  bende  bir  nefes  aldım  çünkü  artık  beni  boğuyordu  ...Ve  artık  gönül  ve aşk kapılarını  kapattık  bu  sayede  çok iyi oldu  bende  biraz  kendimi  dinlerim  inşallah  ...Zaman  her  şeyin ilaçı  olduğu doğru  bence ...Sevmek  denilen  kelime  o kadar  ağır ki  aslında  taşımasını  bilmek   gerek ... Neyse  efendim  daha fazla  içiniz kararmasın  :)  Rabbım  ne eylerse  güzel eyler ...
Bu aralar  Instagram   da  çok fazla   girmeye  başlayınca  bloguma  ihanet  etmiş gibi  oldum  bir  an  o kadar  emek  vererek geldim ki  ve bu  sayede  sizler  gibi güzel  yürekli  insanlar  tanıdım  iyi  kötü  günlerimi  yaşadıklarımı hem  sizlerle  paylaştım  bloğumda  Ama  bir daha  bu kadar  uzak kalmak yok  inşallah   yazılarımla  siz  güzel  dostların yanın da  olacağım ..Yaşadıklarım  beni  o kadar çok  yordu  ki   bazen  kendimi  bir  avuç  toprağın altına  bile girmek  istedim  o kadar  ki  yordu  yaşadıklarım hayat...Ben  bile  kendime  şaşırdım  benim ki  bunca  yaşadıklarıma  hep    dalga  geçerek  atlatan  biriydim  hayatla  her daim  dalga geçen  Halime  binlerce  şükür  deyip yola  devem  ediyordum  gerçekten  bu sefer çok yordu  ....Yaşadıklarımın   anlatır  bir  tarafı  yok aslında yinede  Rabbimin  bir bildiği  var deyip  yoluma  devam ediyorum  Rabbım  kimseyi  gördüğün den  geri koymasın  ...Vakit  yazma  vakti  artık  ...Biriken  satırlar  susmasın dimi  ama  :) Efendim  hepinizi  çok seviyorum  en güzeline  emanet olun  hayat  size  hep  mutluluk  güze  günler getirsin inşallah .....Son  zamanlarda  pek  bir  dilime dolandı  bu  şarkı   onuda  paylaşayım sizlere  :) Sıla Muhbir ....







23 yorum:

  1. Adaşımmm tatlı arkadasim hosgeldinnn :) gecmis olsun keloşa bilmiyordum..umarim daha iyidir. Ama sigara konusu hic hic ii olmamis. Biraksa keske :)

    Kuzum hersyde bir hayr vardir. Nasibin kimse gözün baglaniyor dilin tutmuyor zaten. Hayrlisi olsun canm benm. Allaha emanet ol öpüyorum kocamannn 😘😘😍😍💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum kuzum benim gönlü güzel adaşım benim:)) Öyle vallahi hayırlısı Sende en güzeline emanet ol canım benim Kocamaaan öpüyorum seniii :) Sevgiler

      Sil
  2. Heyyyy sen güçlü bir kadınsın:)
    Seni severek okuyorum seni görmesem de seviyorum ❤️ Bloga hep gel instagramdan daha sahici :)
    Sevmek ağır ve herkes yapamıyor
    Aslında yapamayanları bu piyasadan kaldıracaksın 😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy oy bende seni çok seviyorum inşallah Birgün karşılıklı bir kahve içeriz 😊😍gerçekten öyle blog candır 😊😍bencede tozlu raflara kaldırmak gerek 😂😂seviyorum seni 😍😍😘💙💙💙

      Sil
  3. Allah yardımcınız olsun canım benim, şifa versin inşallah. Bazen her şey üstüste gelir ama sonu güzel olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim çok teşekkür ederim 😘inşallah rabbim cümlemize güzel günler görmeyi nasip etsin inşallah güzel adaşım sevgiler 😘😊

      Sil
  4. merhhaba blogumu yeni açtım bende beklerım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin 😊💐geldim bile çok teşekkür ederim sevgiler😊

      Sil
  5. İnstagramda rastlardım, adın Özlem demek :) Diğer Özlem kızıma verdiğin cevaptan anladım. Zaman zaman girdiğimde instagramda görüyor ve hassas biri olduğunu anlıyordum. Blog candır. Bir mim paslandı bana. Zor değil, seni mimlesem yapar mısın acaba kızım? Ortamı hareketlendiririz biraz. Yaz yavrum, iyidir yazmak. Bana bu geç yaşımda şifa oldu inan. Zaten takibimdeymişsin. Dilerim bundan sonra iyi gider her şey, mutlu ol hep. Sevgilerimle kızım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gönlü yüreği güzel ablam 😊😘evet benim😊😘gerçekten öyle blog candır iyiki de var sizler gibi güzel yureklerle olmaktan çok mutluyum inşallah çok teşekkür ederim güzel yürekli ablam tabi yaparım seve seve 😊😘tekrar çok teşekkür ederim sevgiler ...

      Sil
  6. ay tamam boşver geçmişteki olumsuz şeysileriiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben seni görmesem bile seni çok seviyorum inşallah Birgün senlede kahve içmek isterim 😘😊iyiki varsin sen yüreği gönlü güzel insan çok teşekkür ederim 😘😘😊hemde kitabını imzalatırım 😊sevgiler ....

      Sil
  7. Merhabaaa :) Olumlu düşün ama tamam mı? Olumlu düşün olumlu olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle hoşgeldin:) Çok teşekkür ederim Dilerim ....Sevgiler

      Sil
  8. İstanbul'da mısın Özlem kızım?

    YanıtlaSil
  9. olumlu düşünmek gerek herzaman umarım herşey çok güzel olur bu arada Blog keşif etkinliğinden geliyorum g+ ve blogtan takipteyim bana da beklerim www.masalzehra.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim 😊hoşgeldiniz gelirim tabi 😊teşekkür ederim ...sevgiler

      Sil
  10. Hoş geldin, geçmiş olsun.. Hüzünlerin arkası mutluluktur böyle bakalım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbulduk canım benim çok teşekkür ederim evet 😊sevgiler

      Sil
  11. Olmuyorsa geçmişe bakmadan yoluna devam etmek gerek.Bazen benim de geçmiştekiler karşıma çıkıyor ben de olumsuz yanıtlıyorum.İlerle ve git :) Hoş geldin tekrar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle yola devam etmek gerek ..çok teşekkür ederim canım hoşbuldum 😊sevgiler

      Sil
  12. Tekrar hoş geldiniz blog alemine. Yorgunluğunuzun çabucak geçmesini dilerim. Bir de, size de makul gelirse, yazdıklarınızın daha rahat ve keyifli okunması için biraz paragraf yapmanızı tavsiye ederim.

    YanıtlaSil