10 Ağustos 2017 Perşembe

Merhaba canlar 😊

Efendim tüm dostlara selamlar  sevgiler olsun herkese kocaman bol sıcaklığı olan Kahramanmaraş dan selâmlar canlar 😊😊😁 efem pazar dan   buyana memleketeyim 😊 soluğu dedemlerde aldım 😊😁 sonra nazmili babanemi gördüm bu günde gördüm 😊 ondan önce Atiye babanemi de gördüm torun toplamak 😊😁 maşallah 😊 full onunda oğlu gelini hacca gittiler..  bu günde kuzenime gittim onu da çıkardım aradan çok şükür 😊 sırada halam var ama babam kavga etmiş geri zekalı oğlu varda halamın az kafasını kırmadım iyi oldu gene görsem kiracam kafa göz hemde eşinide karı koca sopaliklkar 😊👊👊 neyse efendim bunlar söz olunca benim sinir sistemi oynuyor Rabbim bunları ıslah etsin inşallah ....efem onun dışında daha doğru dürüst gezemedim gezicem inşallah 😊😀 dedemi gördüm ya içim rahatladı biraz çok şükür rabbim  herkese şifalar versin inşallah...bir taraftan da annemin istekleri var onları alicam inşallah 😁😀 kadın arıyor şu nerde bu nerde oy oy 😂😁😀😊 gelmeden önce bulaşık makinesi bozulmuştu onu yaptırdık Özkan abim sağolsun 😊 hemen geldi yaptı  geldim bu sefer de çamaşır makinesi gümledi 😂 Allah'ım   hemen Özkan abiii kendisi candır 😊😀  daha bu gün  yapıldı işte parçası takıldı şükür çalıyor 😊😀 he birde küçük teyzem üniversite kazandı Konya Selçuklu üniversitesi sağlık bilimleri sosyal hizmetleri kazandı 😊 dilerim herkesin gönlüne göre çıkmıştır 😊 dedem ikinci evliliğini yaptı  işte bizim küçük teyze Gamze oldu 😊 kuzum severim kendisini 😊😘 yengem candır 😘 geldiğimden beri beni yormuyor sağolsun ne istersem yapıyor 😊 canım  artık dedemle 24 seneyi bitirdiler    çok şükür daha nice güzel yıllara inşallah  anlatacak çok şey var sizleri çok özledim bir geleyim dedim 😊😊 efem nasipse çarşamba günü eve dönüyorum inşallah  ihtiyar sağolsun  uçak bileti aldı 😊 Maraş tan İstanbul bir saat onbeş dakika sürüyor 😊 iyi oluyor 😊 arkadaş otobüsle 16saat sürüyor severim ama artık benim bünye çok kaldırmıyor 😊 Allah'tan uygun buldum da biletleri kurtardım 😊 efem hepinizi çok özledim arada böyle görünüm inşallah 😊 bir kaç  kare de bırakıyorum buraya 😊😀  seviyorum sizleri en güzeline emanet olun 😊😘


😊    Bir kaç bizim dar sokakları çektim dedemin değişiyle gedikler 😊 seviyorum sizleri devamı gelecek inşallah 😊 not telefondan yazıyorum hata var ise af ola efendim 😊😊

18 yorum:

  1. Oralarda yanıyor degıl mı?😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma 😁hemde nasıl bazen 47 50 oluyor sıcaklık 😁 dünle bu gün idare eder 😁 teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

      Sil
  2. Hoş geldin ne güzel bir yayındı Özlem bol bol gez bolca Naz yap nasılsa geçiyor nazın biraz rahatlaman Sevgi ve enerji depola inşallah kardeşim güzel günlerin güzel anların olsun aklında bizde kalmasın sevgiler güzel yüreklim.❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yürekli kardeşim sağolasın 😊💕 inşallah güzel anılarla geleceğim inşallah en güzeline emanet ol canım benim sevgiler ❤😊

      Sil
  3. Tam bir aile gezmesi olmuş senin ki ama bazen akrabalara da şans vermek gerek😉😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊 aynen vermek gerek 😊 sevgiler 😉😊

      Sil
  4. İyi yolculuklar şimdiden :) Otobüsle çekilmez 16 saat ya düşüncesi bile beni yoruyor hemencik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ama 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

      Sil
  5. Uçakla bile uzak :)) Benim için de MAraş dondurması ye :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok ya o kadar uzak olmuyor gene 😊 tabi teşekkür ederim güzel insan canım benim 😊sevgiler

      Sil
  6. yani teyzendi yengen mi olduuuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şöyle oluyor canım benim benim dedem ikinci evliliğini yaptı ve ondan da bir kızı var oda benim küçük teyzem oluyor 😊 anneanne yerine yenge diye hitap ediyorum canım benim güzel insan 😊

      Sil
  7. Mutlu görünüyorsun. :)

    Daha çok mutluluklar dilerim.

    Spam maillerine bakıver bir zahmet.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan canım benim 😊 baktım sizleri çok özledim yorum yazmayı bile bu aralar Osman rahatsız birazda farklı bir durum oluştu hepinizden dua bekliyorum meloş için en kısa zamanda gelicem inşallah yanınıza 😊 seviyorum sizleri güzel insanlar 😊

      Sil
    2. İnşaallah Hz. Allah şifa versin.

      Sil
  8. Kahraman Maraş'a gelme imkanım olsaydı seni mutlaka görmek istiyordum. Havalar sıcak olunca bizde genelde yayladayız inşallah bir gün bir yerlerde karşılaşırız. Tarhana kokulu öpücükler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim bende seni görmeyi çok istiyorum inşallah bir gün karşılaşırız güzel yüreklim benim seni seviyorum kocaaaaaman sevgililer 😊😘😁

      Sil
  9. Merhabalar Sessizkaldım.
    İnsanın memleketinde ve sevdikleriyle beraber olmasından daha büyük bir mutluluk ve huzur olamaz diyorum. Paylaştığın fotoğraf karelerinde bu mutluluğu görmek mümkün.
    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet ol.

    YanıtlaSil