25 Ağustos 2017 Cuma

Ben geldim :))

Efendim  öncelikle  tüm dostlara  selamlar sevgiler olsun uzun  ve  yoğun  ve yorucu  biz zamandan  sonra  çok şükür biraz  kendime  gelip   şükür yazma  fırsatı  buldum siz  dostları da  çok özledim  valla  yorum  yazmayı  bile :) malum  bir 10 günlük  memleket  tatilini  bitirdik  geldik  geldim ama  evde ortalık karışmış  bizim  meloş efendinin  ayarları bozulmuş   :) bakmayın  böyle  takılarak  anlattığıma  her  ne yaşarsam  içimde  hem  yaşadıklarımla  dalga  geçerek  ancak  kendime  gelirim  yoksa bulunduğum  şeyin  içinden  çıkamam  ben  ....Ben  yokken  annemle  kardeşim  baya uğraşmışlar ruhsal bir çöküntüye  girmiş  ben gitmeden  önce  aslında sinyal  vermişti biraz  dedik geçer  herhalde   dedik  ama     maalesef  ki öyle  olmadı ..  Gece ne    uyku gündüz   hiç  iyi değildik annemle  ben kardeşimin  artık bizim bile psikolojimiz bozuldu  ne yatağında  yatıra bildik  ne  odasında  oturta  bildik sürekli gidip banyoya  yatıyordu  gözlerden uyku aktığı halde uyumuyordu  en bir krize girdi  bir tane yüzüne vurmak  zorunda  kaldım:( sonra pişman  oldum ama o anda  sakinleşmesi gerekti bu güne kadar hiç böyle şeyler yapmamıştık ama  insan yaşayınca öğreniyor  her şeyi  ben gelir gelmez  hemen doktora gittik  psikiyatri  anlatık  durumu  dedim doktora yemek yemiyor uyku yok sürekli huzursuz    birde bunca şeyin üstüne üşütük  ses gitti boğazlar indi daha  beter olduk eve iki kere doktor geldi  sağ olsun  çağırdık   normal  ilaçlarını  aldık neyse ki onları kullanıyor  şimdi  asıl psikiyatri  doktorunun  verdiği  ilaç  biraz olsun  kendine  gittirdi  Çok şükür  şu aralar  biraz  saha  iyiyiz  Sizlerden  ricam   meloş  için  dua  biliyorum ki  siz güzel yürekli  dostlar  dualarınızı  esirgemezsiniz  anlatacak  çok şey  varda  ben  hepsini   geride  bırakmak  istiyorum  bizim mleloş  normal  kendi  haline dönsün  yeter  kaç  gündür şarkı bile söylemiyor  düşünün artık  Rabbım  nerede  şifa  bekleyen  varsa  hepsine  acil şifalar  versin inşallah  Benim  kardeşimde  versin  Hepinizi  çok özledim  artık yavaş   yavaş  buralardayım  kaçırdığım  her şeyin   telafisini  yapacağım  inşallah   :))  Seviyorum  sizleri  En güzeline  emanet  olun  :)) 
                                 


birde  son  zamanlarda  dile  takılan  bir şarkı  var onuda  sizlere  paylaşmak  istedim  :)) 



32 yorum:

  1. Geçti geçti diyelim gelmiş geçmiş olsun. Dualarım sizinle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim canım benim 😊sevgiler

      Sil
  2. Çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda çoook iyi olacak Meloş. Hoşgeldin bu arada. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım benim çok teşekkür ederim hoşbuldum 😊 sevgiler

      Sil
  3. Hoş gelmişsiniz �� dua etmez olur muyum hiç. Tabi ki ederim, duamız bile yoksa ne anlamımız var. İnanıyorum ki üstesinden geleceksiniz. Sevgiler ����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim çok teşekkür ederim inşallah 😊sevgiler

      Sil
  4. Çok çok geçmiş olsun,dualarımız sizinle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

      Sil
  5. Meloş için dua ediyorum.Senin de yeni yazını görmek,sevindirdi beni :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım güzel yürekli insan 😊sevgiler

      Sil
  6. geçmiş olsun yaa. hoşgeldin. dua tabikidee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim güzel insan çok teşekkür ederim 😊

      Sil
  7. Bir o kadar da günahsız melek gibi dimi meloş. Yaşadıklarınız cok agır. Biz cocuk büysnde bizi anlasın artk diye beklerken Rabbim sizleri nelerle sınıyor :( birdaha bırakma demekki sana ihtiyaci varmıs kuzum :( cok ama cook gecmis olsun. Rabbim sifasini versin insallah. Yazini gördgme de sevindim. Öpüyorum kocamannn 😘 üzlme sabret Allah sabredenlerle beraberdir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel yüreklim benim iyi ki varsınız hepinizde 😊 çok seviyorum sizleri inşallah Rabbim cümlemize yardım etsin inşallah bende kocaman öpüyorum sizi 😘😊

      Sil
  8. Geçmiş olsun, şimdiye kadar geçmiştir değil mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok şükür canım benim yavaş yavaş düzeliyoruz çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

      Sil
  9. Merhabalar ,
    Blog keşif etkinliğinden geliyorum sizi takibe aldım bende beklerim :)
    http://yagmur-serhats.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz tabiki 😊sevgiler teşekkür ederim ..

      Sil
  10. Merhabalar Sessizkaldım.
    Hastanede iken, kadın doğum uzmanı bir doktordan şöyle bir cümle işitmiştim. "Bizler sadece aracıyız, şifayı Allah veriyor." Demem o ki, sağlık da hastalık da biz insanlar için. Cenab-ı Hakk'tan kardeşin Meloş'a acil şifalar diliyorum. İnşAllah en kısa zamanda şifa bulur ve eski sağlığına tekrar döner. Kardeşin Meloş'un sağlığına kavuşması için he zaman dua edeceğim. İnşAllah Rabb'im dualarımızı geri çevirmez ve kabul buyurur.
    Selam ve dualarımla birlikte Allah'a emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür gönlü yüreği güzel abim her daim o güzel dualarını benden hiç eksik etmiyorsun rabbim gönlüne göre versin inşallah çok teşekkür güzel abim en güzeline emanet ol sevgiler

      Sil
  11. En güzel ilaç sevgi ve sevdiklerinin yanında olması. İlginizi hiç eksik etmeyin en kısa zamanda toparlayacağını inanıyorum. Rabbim en kısa zamanda sıkıntılarını gidersin. Dua ve sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah çok teşekkür ederim Abdullah bey sevgiler..

      Sil
  12. Hoş geldinnnnn :) İkimizin de gelişi aynı zamana denk geldi.Çok da severim Kazım Koyuncu'yu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum sende hoşgeldin güzel yürekli insan çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  13. Yanıtlar
    1. Çok şükür ki biraz daha iyi gidiyor gönlü güzel insan 😊çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  14. Meloş iyi mi?
    Asıl sende iyi misin? Seni özledim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende seni çok özledim canım benim 😊😍meşol çok şükür iyi daha da iyi olacak inşallah bende itim şükür daha da iyi olucam inşallah cok teşekkür ederim kuzum benim 😍seviyorum seni sevgiler

      Sil
  15. Çok geçmiş olsun.
    Blog keşif etkinliğinden geldim. blogunu takibe aldım.Banada beklerim
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hoşgeldiniz tabiki gelirim sevgiler.

      Sil
  16. Yeni yazı girmemissin canim benimm. Ama geldigine sevindim hos geldin. Özlettin kendini yaaa. 😘😘😘 Bende seni cok seviyorum canim adasim 💕 öpüyorum kocaman sevgiyle kal

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum benim gönlü yüreği güzel adaşım benim bende sizleri çok özledim artık burdayım inşallah girdim yeni yazımı çok şükür ��devamı gelecek inşallah bende seni coooook seviyorum canım benim kocaman sevgiler ����������

      Sil