4 Ekim 2018 Perşembe

arnavutköy kardeşim :)))






Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun bu aralar  taban tepiyorum sormayın gitsin taa uzaklarda bir arnavutköy diye bir şehir varmış aslında şehir değilde köy de değil dağ bayır var desek daah iyi olur  :)) kardeşim Benim dayımın kızı   ikinci evliğini yaptı bizim eşintede yeni hava  alanında çalıştığı için mecbur evi oradan tuttuk neyse çok şükür ev işi bitti eşyaların yarsıda  bitti evide 3 kat 700 lira tuttuk hemde merkezden  güzelde ev tabi ben bu arada yorgunluktan öldüm :) haftaya cumartesi evini yerleştirmeye nasıl giderim daha onu düşünüyorum bizim buradan tam tamanna iki bucuk saat alıyor oda erken çıkmak gerekir bizim buradan kadiköy metrobüs oradan mecidiyeköy sonra otobüs arnavutköy  asıl burada başlıyor yol kardeşim  git git bitmiyor bee :)) birde yanıma yolluk alırım bu sefer açliktan  öldüm ya :))  ilkez gittim ama iyi buldum yolu gene aferim bana :)) meloşun deyilimle maşalllah baa :))) birde dönüşte otobüs şöförünü az daha dövüyordum kerkenez ne olacak   şimdi orada arnavutköyde direk mecidiyeköye giden   otobüs varmış aynı otobüs taşlık yolu diye bir yere kadar gidiyormuş bende nereden bileyim tam bindik akbil basıyordum ki demi ki mecidiyeköyden geçiyormu dedim adam bana durmadan taşlıl yolu diyor lan bilsem zaten sormam dimi ama mübarek adamı sinirlendiyor  bu adam bana bir çemkirdi soramyın tabi benim nevrim döndü  ne bağrıyorsun dedim be yolu bilsem dedim zaten sana sormam durmdan taşlık yolu diyorsun ben nereden bileyim sende dedim diniden mi dönersin mecidiyeköyden geçmiyor diye sölyesen ölürmüsün dedim aldı şimdi bir tartışma dedim var git yoluna beni hasta etme öyle böyle derken defoldu gitti ..sonra aynı otobüs geldi ona sordum direk dedi mecidiyeköy sağolsun bu şöför iyidiyi :) dedim nerede manyak var beni buluyor dedim çekiyorum galiba mıklatıs gibi bunları :)) daha bundan önce yorgunluktan ölmüşüm karnım aç yemek yemek için bir kafe restorant  gibi bir yer bulduk  oturduk enişteyle zehra ablam anahtarı yedek yapmak için gittler bende  oturdum hemen yemek söyledim açım kardeş :)) neyse karnımı doyurdum ettim bizimkiler geldi çay istedim önce sordum hani çayınız dedim çay bardağımı yoksa fincan mı bazı yerlerde sırf fincanla çay veriyorlar bende ne bilileyim  adam aynı demin ki otobüs şöförünün ettiği öküzlüğe geliyor neyse buna da çok ses etmedim nasılsa eve yakın yerde o kafe o zaman ki gittiğim de o adam bitti :)) insan gibi konuşmak olmuyormuş   bazen bunu bir kez daha anlamış oldum :) bu arada evlenecek olanlara allah yardım etsin okuduğum doları yüzünden  ve fırsatçılar yüzünden fiyatlar alıp gitmiş başını be vallahi ben dedim ki bu fiytatlar yüzünden  ben evlenmem dedim :)) yok kardeşim annemle otutur çene yaparım daha iyi :)) bu sefer ki gittiğim de gitmden önce şarkı listesi yaparım ya orada radyo çekmiyor :)) zor bela dinledim zaten yol uzak birde çekmedi :))   efem şimdilik durumlar böyle :)) sessiz kaldımın maceraları kaldığı yerden devam :)) hepinizi seviyorum birde blogları gezerken gözüme bir takıldı sevgili  1 Litre GözYaşı  Yıldız yağmuru diye bir mim yapmış sorulara verdiği cevaplar çok güzeldi   beni duygulandırı birde :(   :) bir göz atın derim 1Litre Gözyaşı   dilerim onun da her şey güzel gönlünce olsun    şimdilik bu kadar seviyorum sizi :)) ....

28 yorum:

  1. Allah mutlu etsin, ya gerçekten zor kiralar aldı başını gidiyor:( inşallah bir gün evsahibi olurlar, Allah ev kuranın yardımcısı olur denir:) otobüs şoförleri bazen çok gıcıklık yapıyor kaç kez benim de başıma geldi:( ben de seni seviyorum:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin inşallah ablam çok teşekkür ederim. Bende seni seviyorum 😊❤ sevgiler 😊❤

      Sil
  2. Kolay gelsin. Ev yerlestirme işi zor öte yandan o İstanbulun mesafeleri yok mu.... Bu yaz esimin bir akrabasini ziyarwt icin Atasehirden Esenyurta gitmemiz gerwkti toplu tasimayla. İstanbulu bir uctan otekine gecmis olduk. Ne yipraticiydi. Dedim ki iyi ki İstanbulda yasamiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede 😊 gerçekten ömrüm yollarda geçiyor desem yeridir çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ sevgiler

      Sil
  3. Oluyor bazen öyle şeyler, boşver. Evet yeni yuva kuracak olanaların Allah yardımcısı olsun. Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma 😊😁amin çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  4. Canımsın ya çok teşekkür ederim .. Size kolay gelsin, Allah yardımcınız olsun , mutluluğu daim olsun dayı kızınında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sağol 😊❤ rica ederim canım benim ne demek ❤😊 sevgiler

      Sil
  5. Otobüs maceralarını okurken aklıma kendiminkiler geldi şükür hergün binmem lazım ama tek otobüs :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😊benim bindiğim tüm otobüslerin hepsi huzur evi otobüsleri birde 😁😊bencede bir gün yazda okuyalım maceralarını 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  6. heey arnavutköyün neresi ki bu yaaa öyle yerler mi var orda arkadalarda filan demek ki. kira ne kadar anlamadım. bi de kolay gelsiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arnavutköy bolluca diye geçiyor bizim olduğumuz yer en düşük fiyat 700tl den başlıyor kiralar ay sorma bildiğin gibi değil ya ben bizim Kahramanmaraş Adana üstü gibi vallahi 😁😊❤ çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 😊

      Sil
  7. Bazen illa bağıracaksın. Yoksa olmuyor 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle 😁😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sevgiler 😊❤

      Sil
  9. Canım benim kolay gelsin.Allah yardımcınız olsub ❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım amin cümlesin inşallah sevgiler 😊❤

      Sil
  10. Merhabalar Sessizkaldım.
    Maş'Allah, hiç boş durmuyorsun. İstanbul'u bilmediğim için Arnavutköy'ü de bilmem. Epey zor ve meşakkatli bir yolculuk geçirmişsin. Ama birilerine yardım etmekle de çok iyi bir iş yapıyorsun. Aslında Cenab-ı Allah'ın bizlerden yapmamızı esas istediği ana görev budur. yani biz ona Arapça SALAT diyoruz. Kur'an'da çok geçer ve her geçtiği ayeti de yalan yanlış "namaz kılın" diye tercüme ederler. SALAT sözcüğünün anlamı destek olmak, yardım etmek, sorunları sırtlamak;sorunların çözümünü üzerine almak şeklinde özetlenebilir. Yıllardır namaz kılıyoruz. Kıldığımız bu namazların kime ne faydası var? Ama yardıma muhtaç birinin derdine çare olduğunuz da darlığı giderilen insan nasıl mutlu oluyor, nasıl dualar ediyor değil mi? İşte bizim namazımız bu olmalı. Camilere koşa koşa gidip namaz kılan ve camiden çıkınca da insanlara her türlü kötülüğü ve zulmü yapan çok insan biliyorum ben. Burada insanlara namaz kılmayın mesajını vermek istemiyorum. Namazınızı kılın ama, insanlara da yardım edin. Allah'ın indinde insanlara yardım edenin yeri, namaz kılandan önce gelir.

    Bu ortam da artık evlenmenin zor olduğundan bahsetmekle birlikte, kendin için de bu şartlar altında bir yuva kurmanın mümkün olmadığından bahsetmişsin. Emin olun şimdiki aklım olsa ben de evlenmezdim. Evlenmek ve yuvayı kurmak kolay, evlendikten sonra asıl dertler başlıyor. Ben her zaman askere giden gençlere şunu söylerdim. Askerlik ne ki? Asıl askerlik siz tezkere aldıktan sonra başlayacak!..
    Esen kal, sevgiyle kal.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin gönkü yüreği güzel Abim rabbim herşeyin en hayırlısını versin inşallah o güzel yorumun için çok teşekkür ederim güzel abim en güzeline emanet ol sevgiler 😊🌸

      Sil
  11. Allah kolaylık versin Özlem'cim, süpersin valla, neler neler de olmuş öyle, neyse geçmiş gitmiş olsun, kolaylıklar diliyorum, dayının kızına da mutluluklar dilerim, çok öpüyorum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma güzel arkadaşım 😊❤🌸 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤😘

      Sil
  12. Allah evlenenle ev alana yardım edermiş Allah yardımcınız olsun❤ 18 yıl yaşadıktan sonra istanbuldan ayrıldık küçük yerlerde yaşamak çok daha kolay ama iş neredeyse biz oradayız Allah yardım etsin herkese

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim canım benim Rabbim cümlesin yardımcısı olsun inşallah sevgiler 😊🌸

      Sil
  13. Allah mutlu etsin, epey macera olmuş. İstanbul'da ulaşım başlı başına macera zaten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle bir yerden bir yere gitmek zulum oluyor 😊 çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  14. tarlada bile bu kadar salatalık yok.. ama istanbulda dolu...
    salatalık dediysem, eş anlamlısı yani.. ben buradan yazmayayım.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede yoktur 😁😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil