8 Eylül 2018 Cumartesi

dolmuş taşmış bir sessiz kaldım :)


Merhaba  efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun malum gene ben bir kayıp oldum ortalıktan :) bu aralar evdeyim  zaten malum koca yaz bitti bitecek ben garip bu sene bir  yerlere gitmek nasip olmadı artık bir daha ki yaza ne yapalım :)     efendim bu aralar kötü kedi şerafettin gibi sürükleniyorum :) avare gibi  bir manyak oldum gibi bende bilmiyorum ya ne olduğumu :) ah bu yaşlılık dermişim :)) geçende bizim üst kat komşunun oğlu evlendi  onun düğününe gittim iki oynadım geldim bir bana orada kısmet çıktı :))) düğüne gelenlerden  bizim komşunun arkadaşı bir abla onun bir akrabasının oğlu varmış da :) onla tanıştıracakmış eh beraber resimde çekildik bakalım :)) birde bizim yan komşu Güngör abla onunda varmış bir tane  dedim hayır olsun bakalım önce kimden  ses çıkacak :)) gelişmelerden sizi haber ederim :) ...bu aralar bizim meloş iyice tüm dünya oldu adam tam bir şişko oldu yahu :)) geçende telefonu kırdı pis şişko :) aldım tamire götürdüm adam abla budan adam olmaz dedi tabi ben bitti :) neden bizim şişko telefonsuz yapamaz haspam arayan oynaşları çok ya :))))  o gün de ikinci el bir telefon alacak para yok ne yapsam ne etsem diye düşünüp  durdum ama benim sinirim geçmedi tabi bu hain meloşun ettiğine Rabbım çok büyük ki beni bu dertten kurtardı evde bir telefon vardı açılıyordu dayımın eski telefonu  kardeşim dedi ki şunu bir deneyeyim   dedi aldı bilgisayara bağladı etti açıldı telefon işte kurban olduğum Rabbım halime acıdı bu telefon  açıldı  neyse  artık rahat bir nefes aldım  şimdi telefonuyla hava atıyor bize haspam :))  bundan iki gün öncede bizim eve bizim buranın  belediye başkanı geldi :))  daha önce söz etmiştim sizlere  bize belediyeden her gün yemek geliyor  sağ olsun bizim muhtar emi yazdırmış  kendisi adam gibi adamdır severim :) senelerdir alıyoruz ta eski belediye başkanı  başlatmıştı sonra bu yeni gelen devam ettirdi neyse asıl konuya geleyim malum yerel  seçimler yapılacak bizim yemeği getiren saygın var o önceden gelip haber verdi  bende kapıda görünce bir an şaşırdım  hani çünkü biz onla sadece yemek günlerdi görüşürüz :) dedim saygın hayırdır belediye başkanı evleri geziyor  dedi size de gelecek haber vereyim dedi ...dedim sağol gelsin buyursun dedim neyse bekledik artık  gelecek diye 4 gibi geldi  misafir kabul ediyor musunuz dedi dedim buyurun başkanım hoş geldiniz dedim   oturdu  işte nasılsınız iyi misiniz sorular  derken   hani var mı bir  sıktınız deyince  bende yemekle gelen  ekmeği dedim  hani başkanım ekmeği  değiştirseniz  dedim sürekli dedim bayat oluyor birde çoğu zaman yenmiyor Allah eksik etmesin dedim gelen ekmekler ufak yuvarlak ekmek  sizce nasıl bir cevap vermiştir:  beğenmiyorsanız  dedi ekmek yemeyin  yada gidin bakladan alın dedi  ekmeği getiren çocuklara da söyleyin size ekmek getirmesin  ekmeğin ne gereği var dedi yemeyin olur biter dedi  şimdi siz olsanız ne cevap verirdiniz bu adama tabi ben annem tutmasaydı direk cevap çok güzel verecektim  ama işte annem gözüme baktı sustum ...ilk kez kapıma gelmişsin ve bir belediye başkanı olmuşsun ama insan olmayı  becerememişsin  ne yazık ki ..artık annem cevap verdi o zaman sizde her gün   5 lira verin bende bakkaldan alayım dedi  ve hiç bir cevap vermeden bana müsaade   teşekkür ederim dedi ve gitti bazen ne oldum delisi mi denir  bilmedim     Rabbım kimseyi kimseye muhtaç etmesin kimsenin kapısına ekmek su diye götürmesin her şeyin hayırlısını versin inşallah Rabbım ..Durum böyle işte hayat su misali akıp gidiyor bizde önümüze bakıyoruz işte :)) bu aralar güzel bir şarkı buldum onu dinliyorum alt müziğini filan çok güzel derlenmiş bir şarkı Rahmetli Barış Manço şarkısı Emre Altuğ ve Doğukan Manço güzel bir klipte çekmişler hoşuma gitti sizlerde dinleyin :)) Dinlerken bir tempo tutuyorum       yani:)) 

Bu arada güzel dost G.Srı Konuk misafir oldum okumak istersiniz buyrun  Sevgiler olsun ...




müsaade kelimesini yazınca aklıma bir şarkı geldi  eski bir şarkı   2013 den kalma :) meloşun favori            şarkılardan biridir :)) 



38 yorum:

  1. Hayırlı olsun kısmetlerin, iyi düşün, taşın acele karar verme...
    İnsanları daha doğrusu vatandaşları yardım alacak hale getirmemek en doğrusu yani yardım edeceklerine, tüm vatandaşlara iş versinler, işsiz kimse kalmasa o belediye başkanı gibi sahneler yaşanmaz...
    Sevgiler:)♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum Ablam benim 😊❤ amin.. gerçekten öyle herkes iş bulup çalışa biraz olsun daha iyi olur ama işte ne diyelim herşeyin hayırlısı olsun tekrar çok teşekkür ederim Ablam benim sevgiler 😊❤

      Sil
  2. Hayırlısı olsun hakkınızda 😊 ekmek konusunda eskiden daha bir lezzetli olurdu şimdi hem küçüldü hem de bir baska oldu babam çeşitli ekmekler almayı çok sever artık o da köyümüzün böyle oldukca dayanıklı bir ekmeği vardır görüntüsü taş gibi ama dilim dilim kesiliyor bir dilimi bile çok doyuruyor elinden geldiğince ondan almaya çalışıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim canım benim 😊...bende çok severim çeşitli ekmekler almayı 😊 afiyet olsun canım benim sevgiler ❤😊

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu 😊😀 çok teşekkür ederim sevgiler

      Sil
  4. Barış Manço'nun bu şarkısını bilmiyordum; sayende öğrenmiş oldum, teşekkür ederim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli dinlemeler 😊ben teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  5. aman diyim, o kadar arka arkaya ve hızlıydı ki yazı, nefessiz kaldım okurken :) sanırım yazarken de tek nefeste yazdınız ^^ her şeyin güzeli ve huzurlusunu dilerim hakkınızda.

    ayrıca emre altuğ ve doğukan manço'nun çalışmasını ben de günlerdir tekrar tekrar dinliyorum: çok güzel olmuş gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀😊 çok teşekkür ederim sağolun evet çok keyifli bir çalışma olmuş 😊 keyifli dinlemeler sevgiler 😊

      Sil
  6. Koltuğa oturmak başka,insan olmak bambaşka :) Yönetimde olan insanlara insan psikolojisi dersleri verilmeli bana göre...
    Bu arada instagramdan da hep takipteydim,kaybolamadın yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de ilk başta bizim buranın belediye başkanina versinler 😊 kayıp olma ya özletme kendini buralarda 😊 güzel kadın 😘 sevgiler canım benim 😊❤

      Sil
  7. Hayırlısı olsun güzel arkadaşım, kalbine uygun sonuçlar olsun umarım. Bizleri de haberdar et ;))
    Belediye başkanına gelince, vallahi ne dersek diyelim birşey ifade etmeyecek gibi..
    Öpüyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim güzel arkadaşım ❤😊 ederim tabi etmezyim hiç 😊 kocaman sevgiler ❤😊😘

      Sil
  8. Ekmek yemeyin diyerek çözüldü her şey demek. Okulla ilgili sorun söyleseydin okumayın diyecekti herhal. Allah onu bildiği gibi yapsın. Sinir oldum, münasebetsiz adam.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence de kesin öyle derdi sen birde beni görseydin allAl bildiği gibi yapsın inşallah onu ... çok teşekkür ederim güzel kadın 😘 sevgiler canım benim

      Sil
  9. Hem ne sıkıntınız var diye soruyor hem de dalga geçer gibi yemeyin ekmek o zaman diyor gerçekten çok ayıp etmiş... Başkan mıydı başkan yardımcısı mıydı?

    Kısmetlerin hayırlı olsun inşallah gönlüne göre olur birisi ve mutlu haberlerini okuruz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kendisi birtaz belediye başkanı ne yazık ki.. teşekkür ederim canım benim tabi haberleri kesinlikle veririm 😊❤😘 sevgiler canım benim ❤

      Sil
  10. Blogunuz harika! Yazılarınızı takip edeceğim. Sevgilerimle, B.
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/unutuyoruz-kendinizi-motive-ediyor.html

    YanıtlaSil
  11. Allah hakkında hayırlar nasip etsin, umarım her şey gönlünce olur. Başkan kişi hakkında yorum yazmayacağım, en güzelini mevlam görür.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin çok teşekkür ederim 😊...bende kendisini Mevlama havale ettim ... tekrar çok teşekkür ederim sevgiler...

      Sil
  12. Ne güzel bir sözdür Allah kimseye muhtaç etmesin.Öyle valla Allah yar ver yardımıcımız olsun.Herşey Allah'tan ne yaşıyorsak vardır bir sebebi her şer bir hayır vardır derler işte aynen öyle.Biliyorum senin herşey daha güzel olacak çünkü sen en iyisini hakediyorsun.Bekliyorum güzel haberlerini.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim benim güzel yüreklim canim benim 😊😘 sevgiler İnşallah

      Sil
  13. Hayırlısı olsun inşallahhhhhhh

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  14. Hayırlı bir başkanınız olsun inşallah yerel seçimlerde.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşaallah canım benim gelen gideni aratmaz inşallah sevgiler ❤😊

      Sil
  15. Hosgeldin canim herseyin hayirlisini dilerim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşbuldum canım benim çok teşekkür ederim 😊 sevgiler ❤

      Sil
  16. dövelim o adamıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar çok isterdim biliyormusun 😊😁bir Kafa göz gireydim iyiydi 😀 çok teşekkür ederim canım güzel insan sevgiler ❤😊

      Sil
  17. Özlem'cim hep aklımdasın ama ziyaretine gelemiyorum, bir merhaba diyeyim dedim, sevgiler kocaman :)

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim canım benim güzel arkadaşım ❤ hoşgeldin 😊 sevgiler kocaman bende sana 😘❤

    YanıtlaSil
  19. Yeni yazıların var mı diye bakıyorum yok :( Yeni yazılarını bekliyoruz Özlemciğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi yazacak cok şey birikti 😊ve iki tane mimim var bekleyen bende özledim 😊 en kısa süre de yazacağım inşallah ❤😘 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ❤

      Sil
  20. En kısa zamanda yapacağım canım benim çok teşekkür ederim 😊 sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  21. Ne güzel ne içten bir blog yeni yazılarda görüşmek üzere.. :)

    YanıtlaSil
  22. Hayirli olsun canim benim.Ozledik yazılarını ❤️

    YanıtlaSil