11 Ağustos 2018 Cumartesi

şöyle bir döküleyim dedim de :))

Merhaba  efendim  tüm dostlara selamlar sevgiler olsun bu aralar  yoğun bir taban koşturma içindeydim :)) gerçi her gün koşturuyorum ya :) ve sizleri blğumu çok özlediiiiim 😑😢😃 ben kardeşim yaklaşık bir aydır ev  misafir   dolu   bizim Suriyeli mülteci kapı gibiydi valla :))   ...gerçekten çok yoruldum bu ay  ve birde üstüne annem düştü   banyoda ayağı kaydı kafayı vurdu bu sefer fena düştü kadın ya dedim galiba kafası kırıldı yarıldı beni  benden etti annem neyse ki iyi çok şükür doktora da götürdük ettik bir şey çıkmadı tabi düşmenin etkisiyle  her yeri yara bere içinde kalmış ağrıyor  iki dişi de kırılmış  iki side çekilecek  ama ilaç alıyoruz onlarda bitti sayılır artık bu hafta götürücem inşallah  bende hazır gitmiş ken şu testlerin yenilenmesi  geldi onu yaptırayım bari :) malum   kibar adı  Akdeniz anemisi de :)) bende kansızım diyorum :))  bakalım  bizim eğlenceli doktor bey amcam ne diyecek :))   he daha birde bayramda kız isteme nişan nikah var :)) sakin olun vallahi ben değilim :))  olsa zaten annem bayram ederdi garibim :))) başıma kaldın deyip dalga geçiyor kadın :))  benle zaten  :)...Bizim meloşda iyice ev  oğlanı oldu çıktı adam yahu :)) yemin ederim etek giydirip başına da bire yazma bağlıcam eline bir bez camları silsin bari şişko işe yarasın :)) malum önümüz bayram azıcık yardım ederdi :)) hain ..Bizim Ressam abi bile artık sattı diyor bizi bu hain Osman  :) dedim yapar bu Osman adı üstün de hain kıvrık şişko :))  ..Velhasıl Hayat bir mücadele bir koşturma gidiyor bu günümüze çok şükür diyelim :) .. Bizim muhitini unutum bu sıpa eve gelen misafirleri kıskandı vallahi sürekli tirip attı bize evde :) çokta güzel iltifat eder de piç piç sürekli :)) sıpa oy  yerim onu kurban olsunlar ona çok tatlı ama abileri ablaları :)) benim kuzum yakında 2 yaşına girecek :)) 
                                                  
             uykucu :)) not: bilmeyen dostlar için muhittin aslında bir hanım kız :)) 
                                             

Efem durumlar böyle işte ...Bu arada Bir kitap Bir kart etkinliğine katılan katılamayan  ve destek veren tüm dostlara çok teşekkür ederim çoğu   dostların hediyeleri ulaşmış hepsine tekrar çok teşekkür ederim gene güzel bir etkinlikte buluşmak dileğiyle sevgiler :) 





bu aralar bu şarkıya takıldım :)) buda bıraktım dinleyin :)) 

29 yorum:

  1. Çok teşekkür ederim canım benim güzel insan ❤😊...evet bizim muhittin kız 😊😀 tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler ❤

    YanıtlaSil
  2. böyle sıkıntılı, hastalıkla geçen bir dönemden bile eğlenceli ve keyifle okunan bir yazı çıkartmışsınız..herkesin harcı değildir.. kendiyle barışık insanlar iyidir :) tebrik ederim.. çok samimi anlatmışsınız
    muhabbet kuşu da fena trip atmış anladığım.. ama pek şirin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sağolun 😊evet sormayın çok fena trip attı sıpa 😊 evet çok şirindir kızım 😊 tekrar çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  3. geçmiş olsun herkeseee. ama çok da güldüm ama hihihi :) muhittin de biricik zaten kıskancak tabeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim güzel insan ❤😊 rabbim hep güldürsün inşallah seni😊ay sorma tam kıskanç 😁sıpa sevgiler canım benim 😊

      Sil
  4. annene cok geçmişler olsuun, evinin de en yakın tarihte misafirsizlik sukünetine kavuşması dileğiyle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim canım benim 😊❤ amin en kocamanin dan 😁 sevgiler 😊

      Sil
  5. Geçmiş olsun, annelere bir şey olmasın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sağol 😊❤ sevgiler

      Sil
  6. Geçmiş olsuuun. Okurken ben koşturmuşum gibi yoruldum vallahi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ 😁 sevgiler

      Sil
  7. Çok geçmiş olsun. Verilmiş sadakanız varmış neyse ki acil şifalar diliyorum. Anne candır, geri kalan her şey hallolur Allahın izniyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sağol amin😊❤ aynen tekrar çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ sevgiler

      Sil
  8. Ayyy çok geçmiş olsun canım yaaa dikkat edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım sağol 😊❤ sevgiler

      Sil
  9. annene çok geçmiş olsun sessiz, dilerim tez vakitte sıhhatine kavuşur. sükunetin kapını çalmasını dilerim ayrıca, son günlerde bizim de ev karnaval havasında, bazen odamdan içeri sızıyor kapıyı kapatsam da.
    muhittin'i yerim, tatlış. yumak gibi durmuş. <3 daha nice seneleri olsun çokcana.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrar hoşgeldin canım benim 😊❤ çok teşekkür ederim canım benim sağolsun sorma ev ev değil mülteci kampı gibiydi 😁😊çok ama çok teşekkür ederim o güzel dualarina canım sevgiler ❤😊

      Sil
  10. Çok geçmiş olsun canım ya, tam bayram önü kötü olmuş. Neyse ki ucuz atlatmışsınız. Anneciğine acil şifalar diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma çok şükür 😊 çok teşekkür ederim canım sağolasın sevgiler 😊❤

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun ki :((
    Muhittin nasıl tatlı, benim de kuşum vardı çok seviyorum hepsini :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊❤ teşekkür ederiz ❤ sevgiler

      Sil
  12. Aaa, annene çok çok çok geçmiş olsun:( banyolar yaşlılar için çok tehlikeli yıllar önce rahmetli annem de düşüp başını yarmıştı seni o kadar iyi anlıyorum ki, damdan düşen halden anlar Nasrettin Hoca fıkrasındaki gibi, tez şifalar diliyorum canım. Muhittin misafirleri kıskanır tabii:) maşallah çok tatlı...
    Sevgiler... ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Müjde Ablam ❤😊) (anneciğine de Allah rahmet eylesin inşallah mekânı cennet olsun 😞 ablam) tekrar çok teşekkür ederim 😊 sevgiler ❤

      Sil
    2. Amin canım, sağol, Allah anneciğine sağlıklı, uzun ömürler versin. Sevgiler ♥ :)

      Sil
  13. Merhaba, blogumdaki etkinliğe katılır mısınız?https://aleynacan05.blogspot.com/2018/08/benim-bitkim-etkinligi.html

    YanıtlaSil
  14. Geçmiş olsun canım.. Muhittin ne de güzel uyuyor öyle :) Bizim evdeki kuş sayısı gittikçe artıyor şu an 5 tane yavrumuz var :) Ama herkesin gönlünde bir tane kuş yatar ya oda benim ölen kuşumdu bir daha da ondan başkasına o kadar çok bağlanamadım :(
    İyi bayramlar şimdiden :)

    YanıtlaSil
  15. Annen umarım artık toparlamıştır kendini. Çok geçmiş olsun :( Evde bir hayvan beslemek ömre ömür katıyor, muhittinin gıdısından öperim.
    (şarkıya ise hiç tıklamıyorum, çünkü o adam benim için bitmiştir.) :(

    YanıtlaSil
  16. Geçmiş gitmiş olsun inşallah anneciğine. Misafir çok güzel baş üstüne ama üst üste olunca sakinlik aranıyor tabii. Keşke miniğinizin adı farklı olsaydı diyesim geldi.

    YanıtlaSil