17 Ağustos 2018 Cuma

MİM Çocukluk Anısı :)

Efendim  selamlar  sevgiler olsun güzel dostlar  malum ev doluydu  vallahi yazmayı özlettiler kardeşim :) bir bırakın sessizi dalsın gitsin ama dimi :) Efendim sevgili arkadaşım Fatma Nurun başlatığı  Çocukluk anısı mimi  ve  Güzel dost güzel adaşım  Yine Bir gün biz böyle( Özlem)   beni de mimlemiş sağolsun :) bende çok geciktirmeden yapayım dedim :)

Mim'imizin konusu Çocukluk Anısı. Çocukluğunuzda yaşadığınız güzel bir anımızı anlatıyoruz.

Efendim o zamanlar 90 yıllar ve ben ilk okuldayım sanırım 1.veya 2 sınıftayım sanırım :) ben hani bu cet gibi hızlı geçen uçaklar vardı halende var :)) işte ben onlardan daha doğrusu sesinden çok korkardım :) bir gün teneffüs deyim arkadaşlarımla oyun filan oynuyoruz o zamanların oyunu ya ip atlardık yada yal satarım bal satarım oynardık :) hiç bir şey bulamazsak beş taş oynardık :) gelelim asıl konuya :) bende çok yoruldum su almaya girdim içeri okula tam girdim içeri birden o hızlı uçaklardan biri geçti ben nasıl korktum ama bir koştum tam sınıfın kapısın da öğretmenimi gördüm bir sarıldım ona :) o korkuyla nasıl sarılmışım ki öğretmenime uçak gidene kadar bırakmadım :)) öğretmenimi :) sonra uçak gitti öğretmenim ne oldu kızım neyden korktun böyle deyince ben ağlamalı bir şekilde öğretmenim dedim uçaktan korktum dedim hiç dedi uçaktan korkulur mu dedi... dedim öğretmenim sesinden çok korktum dedim ..bizim öğretmeni bir gülme aldı kızım dedi hiç uçak sesinden korkulur mu dedi ilerde uçağa bindiğim zamanda dedi böyle korkucakmısın dedi bende öğretmenim o uçağa hiç binilir mi dedim çok sesli O ,Özlem dedi Allah iyiliğini versin dedi :)öyle uçak değil içinde koltukları var onlara binersin dedi isteğin yere gidersin dedi 😊ve hayatımda ilk kez uçağa bindiğimde ilkokul öğretmenim gelmişti aklıma bu arada ilkokul öğretmenimin ismi Hayrunnisa Aras dı 😊 kendisi biraz huysuzdu da ama iyi bir öğretmendi 😊 yaşıyorsa Allah uzun ömürler versin vefat etmişse de Allah rahmet eylesin eh buda unutamadığım anılarım dan biri :) tekrar hatırlattığınız için teşekkür ederim güzel dostlara :)


Ve şimdiden herkese hayırlı güzel bir bayram geçirmeniz dileğiyle sevgiler :)

25 yorum:

  1. Çocukluk masum anılarla dolu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet hoşgeldin 😊 çok teşekkür ederim sevgiler canım benim 😊

      Sil
  2. Yüzümde bir tebessüm bıraktınız:)) çocuklar hep saf ve masum düşünürler...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana 😊her daim tebessümler olsun yüzünde inşallah canım benim 😊 çok teşekkür ederim sevgiler 😊❤

      Sil
  3. Kıyamam sana ben . İlk bindiğinde de kormamışsındır inşallah.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok teşekkür ederim canım benim 😊❤ tam tersi çok keyifli gerçekten uçağa binmek 😊 tekrar çok teşekkür ederim canım sevgiler ❤😊

      Sil
  4. Çok tatlı bir anıymış, ilkokul öğretmenleri hiç unutulmuyor. Keyifle okudum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim ablam 😊❤ evet gerçekten unutamadığım öğretmenlerim den biridir 😊❤ sevgiler Ablam 😊❤

      Sil
  5. Ben de küçükken tren istasyonunda beklerken yanımızdan tren geçtiği zaman kulaklarımı kapatırdım. Bu sesten çok rahatsız olurdum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende korkardım sesinden öyle hızlı geçerdi ki 😊ama binmesi de bir kadar zevklidir trene 😊 çok teşekkür ederim güzel insan sevgiler 😊

      Sil
  6. Peki sonradan uçağa bindin mi? 😀 iyi bayramlarımız olsun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bindim uçağa binmek gerçekten çok zevkli ve güzel bulutları izlemek çok keyifli 😊 teşekkür ederim hep beraber inşallah sevgiler 😊

      Sil
  7. Bu mime ben de katılmalıyım kesin :) Okul anıları unutulmaz gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevinirim 😊 Bekliyorum 😊cok teşekkür ederim canım benim evet gerçekten unutulmaz 😊 sevgiler ❤

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim 😊❤ güzel insan kurban bayramin mübarek olsun 😊 sevgiler

      Sil
  9. Çok teşekkür ederim seninde kurban bayramın mübarek olsun gönlü yüreği güzel insan sevgiler 😊

    YanıtlaSil
  10. Çocukluk anıları masum ve güzel olur. iyi bayramlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim 😊 hoşgeldin iyi bayramlar olsun inşallah 😊 sevgiler...

      Sil
  11. Çocukluk işte :)ne kadar masum ve guzel...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

      Sil
  12. Cocukluk anilari unutulmuyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten unutulmuyor 😊 çok teşekkür ederim canım benim 😊 ❤ sevgiler

      Sil
  13. Öğretmeninin sözleri küpe olmuş kulaklarına,yıllar sonra bile hatırlanacak değerdeymiş demek ki...

    YanıtlaSil
  14. Yaaa kıyamam sana beeenn sarılasım geldi :)

    YanıtlaSil