6 Ağustos 2018 Pazartesi

merhaba bu bir duyuru :))


Efendim selamlar sevgiler olsun efem biliyorsunuz bir etkinlik yaptık ve eşleştirmeleri yaptım tabi Kim kimden kitap alacak o sürpriz olacak onun için katılan tüm dostlardan bana ulaşmalarını rica ediyorum bir bir çoğuna ulaştım adresler verildi :) tabi ulaşamadığım dostlar kaldı onlarda yarına kadar ulaşırlarsa çok mutlu olurum :) iletişim adresim bu tekrar yazayım :) sessizkalmak@gmail.com    malum kurban bayramı geliyor bayram dan önce gönderelim ki güzel olsun dimi :) hepinizi seviyorum :) hadin bekliyorum :)      şuraya da bir şarkı bırakıyorum dinleyin :))   
 

15 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. Bende bekliyorum 😊❤ sevgiler canım benim 😊

      Sil
  2. E postaya adresi gönderdim çok teşekkür ederim etkinlik için :)

    YanıtlaSil
  3. Ayyy, kitap seçeceğim ben şimdi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım benim 😊 kolaylıklar dilerim sevgiler 😊❤

      Sil
  4. Ben de bugün alacağım kitap heyecanlıyım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hadi bakalım güzel bir heyecan 😊 teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  5. İşin en eğlenceli ve heyecanlı kısmı :) Keyifli okumalar olsun hepinize :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 😊 teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  6. Güzel etkinlikmiş. Ben görmemişim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artik bir daha ki sefere canim benim çok teşekkür ederim 😊 sevgiler ❤

      Sil
  7. Tüm katilanlara keyifli bir etkinlik olsun. Ben yurtdisinda oldugum icin katilamiyorum ama cok iyi düsünmüssün 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim artık bir daha ki sefere gine yaparız İnşallah😊 sevgiler ❤😊

      Sil
  8. aaa burda varmış adresin, hemen yazıyorumm

    YanıtlaSil