26 Ağustos 2018 Pazar

#MİM : Filmler

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun   malum    kurban bayramı geldi gitti Rabbım daha nice bayramlar görmeyi nasip etsin inşallah diyerek   sevgili MÜJDE ablam    başlatmış  bende keyifle okudum bende yapmak   istedim  bakalım neler çıkacak :))

1) AŞK FİLMİ
 Hayalet  Ghost  /  Issız  Adam /Aşk Tesadüfleri Sever

2) TARİHİ FİLM
Ayla / The Pianist /Çanakkale 1915 /Çağrı
     

Arama SonuçlarıThe Pianist

Arama SonuçlarıThe Pianist

3) HAPİSANE FİLMİ
Ölüm Yarışı/Adalet Peşinde/Kaçış Planı/Cehennem Melekleri

4) KOVBOY FİLMİ
. The Ridiculous 6 
5) BİLİMKURGU FİLM
Maymunlar Cehennemi: Savaş /Avatar

6) KOMEDİ FİLMİ
 Aile Arasında /Deliha1 ve 2 /Yırtık Rahibe 2: Can Çıkar Huy Çıkmaz ilk de güzel:) ve bu kadının sesine de bayılırım::)Whoopi Goldberg

7) SAVAŞ FİLMİ

Arama Sonuçları

Truva - Troy /Gladyatör
8) HAYVANLI FİLM
Duma/Pi'nin Yaşamı/Afacan Köpek Beethoven

9) ROMAN UYARLAMASI FİLM
Batman

10) KORKU/GERİLİM FİLM                                 
Garez - The Grudge/The Ring  /Indiana Jones tüm serilerini izledim :)


eh benim filmiler de böyle :)) hadi yapmayan kim kaldıysa onlarda mimlendi :)) 







24 yorum:

  1. Benim en sevdiğim film desem okunulması yıllar alır :) Konu konu yazsam bile... Yazı çok güzel, Cehennem Melekleri izlemedim ancak izleyebilirim. Ben daha çok aksiyon, korku seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende severim aksiyon ve macera korku 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  2. Öncelikle mimi yaptığın için çok teşekkür ediyorum canım, eline sağlık.:)
    Hayalet'i çok severek izlemiştim. Müziği de unutulmazdı, o melez, medyum kadın da çok iyiydi. Konu da...Ayla'yı çok görmek istiyorum. Piyanist benim listemde de vardı her geldiğinde televizyona izliyorum gözlerim dolu dolu:(

    Keyifle okudum, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim canım ablam �� hayalet ve o melez kadın şahaneydi gerçekten �� tekrar çok teşekkür ederim ablam sevgiler ��❤

      Sil
  3. 1-2-6 ve 7 tamı tamına aynı :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 😀😊 teşekkür ederim canım benim sevgiler ❤😊

      Sil
  4. Ay bu sayfanın ekran görüntüsü almam gerek en çok ihtiyacım olan sey film önerileri 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Al tabi 😊😘 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  5. Mim'ler iyi ki var :) Listenden filmler seyredeceğim, bakalım hangilerine denk geleceğim :) Neşeli sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet iyi ki var cok keyifli oluyor 😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

      Sil
  6. mim postlarını okumayı çok severim. takip etkinliğinden geliyorum Bana da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok keyifli oluyor gerçekten 😊 hoşgeldin canım benim tabiki gelirim sevgiler 😊

      Sil
  7. ayy indiana jones serisiiiiii bayılırııım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy aynen bayılırım tüm serilerini izledim her verdiklerin de bıkmadan izlerim 😊 teşekkür ederim canım benim sevgiler güzel insan 😊

      Sil
  8. Hepsi birbirinden güzel filmler. Güzel bir mim olmuş, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Hem güzel bir mim hem de tavsiye yazısı gibi olmuş. Emeğine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊❤

      Sil
  10. Maymunlar cehennemini izlemeli miyim acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence izle tavsiye ederim 😊 çok teşekkür ederim canım sevgiler

      Sil
  11. Blogunuzu severek takip edeceğim!
    Yeni yazımı okursanız çok sevinirim. Sevgilerimle!!
    https://benirva.blogspot.com/2018/09/kendimle-yarstm.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim hoşgeldiniz 😊 tabi ki gelirim sevgiler 😊

      Sil