22 Mayıs 2018 Salı

Ben böyle .....





Saydım  saydım da geldim kör gecenin koyunda asılı kalmış düşlerimi ...Saydım  saydım adım adım kırıp döktüğüm  unutulmuş acizliğin   dar sokakların da.....Saydım saydım seni bir yağmur tanesi gibi yorgun acılar  savuran  rüzgar gibi şiddetli acımasız  aşklarını ....Saydım saydım ağlayan bir çocuğun gözlerin de tükenmiş bir yalnızlığın yokluğunu .....Saydım yüreğimin avuçlarından dökülen katran karası   devrik cümlelerini ....Saydım kıyılara vurmuş bir hayalin   sessizliğini ...saydım ruhuma bıraktığın parçalanmış gülüşlerini acılarını .....saydım daha kaç kez prangalar vurduğun umutlarımı ...saydım kor ateşler yaktığın benliği . saydım saydım haykırdığım tüm çığlıklarımı kulakların da kalmış sessizliğimi ...Hadi bir  dem vuralım tüm yaşamışlara hadi unutalım tüm bunları susalım  şimdi tüm gecenin sessizliğine .....hadi ...sessiz kaldım 

14 yorum:

  1. Çok güzel olmuş👏👏👏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊❤sevgiler

      Sil
  2. Hiç duymamıştım bu şarkıyı :) Ne güzel bir müzikmiş :) Şarkı eşliğinde okudum yazını :) Sessiz kalma,yaz sen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eski şarkılardan biri evet güzel şarkı 😊çok tesekkur ederim güzel insan canım benim 😘😊sevgiler 🌸

      Sil
  3. yinee derin hüzünlerden geçmişsiin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu 😊🌸çok teşekkür ederim güzel insan ❤😊sevgiler

      Sil
  4. Kimsenin kimsenin hayatında parçalanmış gülüşler bırakmaması dileğiyle.. Şarkıyı bilmiyordum teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin canım benim çok teşekkür ederim 😊🌸keyifli dinlemeler canım benim sevgiler🌸😊

      Sil
  5. Ditmadig8m bir şarkıydı .Cok begendim❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli dinlemeler canım benim çok teşekkür ederim sevgiler 😊❤

      Sil
  6. Şarkı da yazıda muhteşem. Bütün aşklara gitsin bu şarkı:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊❤gitsin efendim 😊keyifli dinlemeler sevgiler ❤😊

      Sil
  7. Bu şarkıyı çok severim. Sözlerinle ne kadar da güzel bütünleşmiş. Yüreğine sağlık canım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 🌸😊sevgiler

      Sil