24 Kasım 2017 Cuma

Altı yumurta :)) Biraz hüzün ....Biraz Eğlence :)

Hayat  açtığı yolları yıkmayı bilen bir  dağının  ötesi gibi bazen gidersin kalırsın yada susar kalırsın bir hiçliğin  ortasında kala  kalırsın.. Hani  espri  bayetin de  kullandığımız  söz gibi 

Arama Sonuçları

geçmişe mazi geleceğe Niyazi derler :)  buda  aslında  tam içinde bulunduğum  durumu dile getiriyor  bir nevi hayat işte hep dik yokuşlar  serili  umarsızca  esen rüzgar gibi ...genede   yinede hayat gülmeye  ağlamaya  değer kılan  zamanlarda  olmuyor değil  oluyor  olsun da  biraz dimi  ama  :) Ne diyordu Rahmetli Cem Karaca  şarkıda..... İnsanlar gülüyordu de Trende, vapurda, otobüste
Yalanda olsa hoşuma gidiyor, söyle.
Hep kahır, hep kahır, hep kahır
Bıktım be... "Nazım Hikmet Ran'in şiirinden alınmıştır.  nede  güzel söylemiş  hep kahır, hep kahır ,hep kahır  Bıktım  be......susmaya  yemin  etmiş  yetim satırlar gibi   hep kahır bıktım be....oysa daha kaç  geceye  ağıtlar  yakacaktım  giden ömrün  arkasından ....daha kaç zılgıtlar  yakacaktım sessizliğin  koyunda  tükenmiş  ömrü ....Bırakın kalsın  böyle ..araya gene iki  satır girmeyi ihmal etmedim  gene :) aslı anlatacağım  şeyi  unutum  gene :) 6 tane  yumurta iki  dakika da nasıl yok  olur  :)  hemen  anlatayım duyunca bende şok oldum sanırım  siz de bir şok geçirirsiniz  :))  işin içinde  meloş varsa  her şeye  hazır olun demektir  :) efem dün poğaça yapayım  dedim yumurta aldım geldim eve  girdim  mutfağa  işte yapıcam malzemeleri  koyuyorum tam  yumurtaya  geldim  yok arıyorum  her yeri  acaba bimde mi unutum dedim yok eve  getirdiğime  gayet  emimin yok  her yeri altına  üstüne  getirdim yok  en son meloşsa  sordum yumurtalar nerede  diye demez mi hepsini  içtim  benim bir  nevrim  döner  bir  feryat ederim görmeyin  onda  bir  çıldırdım yani :)) arkadaş  6 yumurtayı  iki  dakika da nasıl içtin  lan  pis şişko  Allah'ım  beni  görmeyin  ama nasıl sinirlendim:) dedim güler misin ağlar mısın  dedim meloş  seni  geberticem  gel buraya  evin içinde  dört nala kaçıyor  piss  şişko  :)velhasıl  gitti  bizim altı  yumurta  gidip yeniden aldım da yaptım poğaçayı normalde  içer çiğ yumurta  armut  :)) ama  böyle bir seferde altı tane içmezdi  sen sesim  kötü diye iç hepsini  adi  şişko  ne olacak  :)) aklıma  geldikçe  daha çok sinirleniyorum :)) valla son zamanlarda  yeni  bir laf  öğrendi  oda gene dizinden  şevkat yerimdar  dizisinden  at ağızlı  :)) sürekli  dilimizde  her yerde  söylüyoruz  :)) at ağızlı diye :)))  bakalım bundan sonra neler olacak bene  iki dakika da  sizleri  bir  hüzünlendirdi m sonunda  güldürdüm ama bak bu  güzel :)))  :)) Birde  kaç zamandır dişim  ağrıyor sanıyordum meğer  20 lik  dişim çıkıyormuş  :)) ah  dedim bir o eksikti hoşgelmiş  dedim :)) şimdilik  iyim ama bakalım inşallah sonra zorlamaz ilaç filan  alıyorum bakalım ayın birine randevu  aldım  zaten gene bir gideceğim bakalım ne diyecek  doktor beyimiz  :)) efem  güzel günler güzel tebessümler  etmeniz  dileğiyle her daim :)   yazmayı  baya özlemişim bu arada  tabi sizleri de :))   birde sizlere iki şarkı bırakayım dinlersiniz  :))  biri belli zaten Cem karaca  hep kahır :) o  kadar  yazdım dinleriz artık dimi :)) diğeri de son zamanlarda pek dinlen  şarkılardan biri  daha doğrusu  dinlenen  biri Manuş Baba  :))  en çok  dinlenen şarkısı eteği belinde  :) benim hoşuma  giden    diğeri       Manuş Baba - Dönersen Islık Çal   seviyorum sizi :)) 


          
dönersen ıslık çal  hoşuma gitti güzel şarkı :) 

buda  değişik  ama fena  değil :))  eteği belinde :)) 




                                                 hep   kahır ,hep kahır , bıktım beee.....

bol  hüzünlü bol  eğlenceli  şarkılar  yazılar bırakıyorum sizlere keyifli  dinlemeler  okumalar  güzel dostlar  :)  

14 yorum:

  1. Vallahi öyle altı yumurta 😊😀

    YanıtlaSil
  2. Vay yaramaz miden bulanmadi mı yav 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi birşey olmadı da şişkoya bende çok şaşırdım doğrusu 😊sevgiler

      Sil
  3. Pes doğrusu diyorum 😘

    YanıtlaSil
  4. Yazı boyunca gülüp durdum ya :D

    Şarkıları aldım. Listeme ekliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bana yüzünde tebessüm ettire bildiysem :) keyfili dinlemeler canım benim sevgiler :) ...

      Sil
  5. Cem Karaca sesini en sevdiğim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende çok severim Cem Karacayı..bende seni seviyorum canım benim sevgiler :)

      Sil
  6. Eteği Belinde bana da keyifli geliyor. Cem Karaca'yı arada bir dinlerim zaten. Diğerini bilmiyorum, dinleyeyim bir ara.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet keyifli bir şarkı 😊diğer şarkıda güzel dinle derim çok teşekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  7. Hepsi çok güzeller bende ilk defa bugun dinlemiştim diğer şarkılarını :D bi üstünden geçeyim saol :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keyifli dinlemeler canım benim çok teşekkür ederim sevgiler hoşgeldin 😊

      Sil