20 Mayıs 2017 Cumartesi

Meloş ve Ben :))

Efendim tüm dostlara selamlar sevgiler olsun diyerek başlıyorum malum anneler günü geldi geçti üstümüze bir hüzün biraz sessizlik çöktü ama artık biraz kenara bırakıp annelerimizi çok sevdiğimizi belirterek yola devam diyoruz efem anam bu aralar o kadar çok kan tahlili için kan verdim ki artık benim kollar delik deşik oldu:) arkadaş oyy vallahi yıldım 😁😂  neyse ki artık bitti   doktor  bey amcam  bir  yığın ilaç  yazıp  postaladı  :))  Vay  arkadaş  beş kutu  kan ilaçı  yazdı  mübarek  :)) 3 ay  kullanacaksın  dedi  :) Annemde  sağ olsun  zaptiye  çavuşu gibi   tepemde  tünüyor  artık ilaçları  saatinde  içiyorum  diye  :))  anam  vallahi  içiyorum ya :))  Tabi   doktor  Akdeniz  Anemi  deyince  annemi  korku  saldı :)) yahu  dedim  korkma  ölmeyecekmişiz  :))   dedim  :)) tabi  bunu  anneme  anlat gel de  dedim tamam  sakin ol  kadın  ilaçlarımı da  aldım  yutuyorum  tamam  :)) yok anam  durumu   hemen  siyah  üzüm  pekmez  kiraz   çilek   alındı  ye deme başladı   :))  hayır  azcık  kilo verdik onuda  geri  aldıracak  kadın  :))  oyy  anam işte  ne yaparsın :)) Neyse  ki  bu sorunda  hal oldu  çok şükür   :))  biraz kendime  gelince  eve el attım  yavaş yavaş   temizlik  yapmak  gerek  malum  ramazan  geliyor  mübarek ay  oruç  başlayacak   inşallah  rahat olursam  tutacağım  Rabbım de  şifa  verirse  inşallah  geçen  sene değilde  ondan  önce ki  sene  iki  ramazan  tam oruç  tutum  çok mutlu oldum   :)) inşallah  bu senede   tam  tutmak nasip olur   Bir de  benim güzel yüreklim ANNESİ'nin PRENSES'i      canım  benim  KEŞİFCİLİK ( BLOG KEŞİF ETKİNLİĞİ başlatmış  siz   güzel dostları da  bekliyor :)  https://esilammm.blogspot.com.tr/2017/05/kesifcilik-blog-kesif-etkinligi.htmlor   :)    buyurun  buda link  :)  Efendim  birde  bizim meloşu  unutum  yazmayı  bayadır  bizim keloşun  maceralarını  yazmıyorum  ama  başlayacağım inşallah   :)) hadi  kısa bir anlatayım  bari  gelmişken  dimi  :))  bizim  kelo  bir şarkıya uyundu   gene  Durmadan  Allahsız  sana  senin  vefan  yok mu  diye   böyle  çok  şarkı  var  elbet ama  söyleyen  Atilla  taş  olunca  işler  hepten  zorlaşıyor  iyimi  :))  bizim  meloşun  kulakları  yeter ki bir şarkı  duysun  yolda  bir  mağzada  yada  takside  minibüste  yeter ki  duysun   tabi  ben  eve  gelende  kadar aklımda  kalırsa  iyidir  :))  artık  karar verdim  not  defteri  alıcam  yanıma  böylece  yırtacağım  valla  :))  yoksa bizim keloş  adamının  kafasını  ütüler  benim de  tansiyon  tavan yapar  valla  :))Şimdi  asıl  konuya  gelelim  konu  bizim meloş  olunca  laf uzuyor  :)) neyse  efem  Geçende  dışarı  çıktık  annem  ben keloş  neyse  gezdik ettik  o günde  benim  doktor  randevum  vardı  neyse  işlerimiz  bitti  taksiye  bindik  eve geleceğiz  radyoda  bir şarkı  çalıyor  tabi  bizim  keloş  duysun  yeter ki  dedim tamam  eve gidince  atarım dedim   şarkıyı söyleyen  Mirkelam ama  bizim meloş  tutturdu  Teoman  diye    lan oğlum  o değil  Mirkelam   yok  tutturdu  Teoman diye  dedim meloş  şimdi  keloşunu  kırarım  senin  :)) yok illa  teoman  olacak  neyse içinde  gece kelimesi  geçen  bir şarkısını  buldum  attım  teomanın  sustu   :))  çünkü  söyle mirkelamnın  şarkısının  içinde  gece  kelimesi  geçiyor ya ondan  kurtardım  yoksa  sabaha  kadar kafa  ütülerdi  şişko  :))  neyse atık  rahat ettik  :)) böylece bizim  meloş  rahatladı  :))  melo  ve şarkıları  Allah  Allah  yani   adamının repertuvarı  o kadar  geniş ki  sormayın     ne ararsanız var   oyy  Azer bülbül  ve can sever bile var  :))  düşün artık  gerisini siz  :))  Meloş  işte  :)) Efem hepiniz  en güzeline  emanet olun  Sevgiler  selamlar  olsun  :)  Bu   kadar  şarkı  dedik  bari  şarkıya   bırakayım  buraya  :))  Efem  şarkı Mirkelam  Her Gece  :) buyurun  keyifli  dinlemeler  :) 








25 yorum:

  1. Mirkelam ilk çıktığında işte bu dedim. Koştukça koşuyor ama nereye kadar!..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen adam koştu da koştu 😊 çok teşekkür ederim profösör sevgiler 😊

      Sil
  2. Yaa bu aralar çok dilime dolanmıştı bu Her Gece :D Bi de siz ne güzel tartışmışsınız. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim 😊😁 keyfiyle dinleyin 😊sevgiler

      Sil
  3. Ay ne güldm ben yaaa 😀 ilahi Meloşcum.Daha iyimisin kuzum akdeniz anemisimi ciktimi yani simdi ? Bi ara bende de süphelendilerde degilmis.Ama yegenimde var.Seninkinin tanisi koyuldmu bak cok merak ettm.

    Kocaman kocaman öpüldün tatlımmmm.Süpriz oldu bu bana.Canm adaşım benm.Özlemlerin hepsimi seker olur dimi 💕💕😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim meloş işte 😊😁 doktor bey amcam öyle dedi üç aylık ilaç verdi onları bitir üç ayın sonunda yeniden test yapacak başladık bakalım 😊 ilaçlar biraz halsizlik yorgunluk yapıyor ama doktor Bir hafta sonra geçer dedi yengenede çok geçmiş olsun canım benim Rabbim cümlemize şifalar versin inşallah evet özlemler öyle senin gibi böyle güzel yürekli olursa böyle şeker olur 😊😁😍😘 tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler seviyorum seni 😊😁😍😘😊😁😘

      Sil
  4. :D Her Gece'yi ben de çok severim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet güzel şarkı 😁😊 çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  5. Yüreğne sağlık. Bizi eskilere de götürdün...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim sevgili Nilgün hanım sevgiler 😊

      Sil
  6. shazam kurmanızı tavsiye ederim telefondan daha şarkı bitmeden halledilir sorun ve de eve gelince listenizde geçmiş şarkıları bulrusunuz benim yakın zaman eğlencelerimden :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Duymuştum ama hiç denemedim ama aklımda kalsın indirim 😊😁 çok teşekkür ederim canım benim 😊sevgiler

      Sil
  7. bu arada geçmiş olsun beslenmeye sağlığa dikkat başka kıymetli varlığımız yok çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim aynen öyle sevgiler 😊

      Sil
  8. Hayatta sağlıktan büyük zenginlik yok.Umarım herşey yolunda gider,ilaçlar şifa olur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim amin inşallah cümlemiz için sevgiler 😊

      Sil
  9. Özlem'cim çok geçmiş olsun, yaygın bir rahatsızlık akdeniz anemisi sıkma canını. Allah çaresiz dert vermesin, ilaçlarını da almışsın aman dikkat et kendine canım:) Annelerimiz iyi ki var, anne yüreği...:) sevgiler, çok öpüyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim Sağ olasın Amin Rabbım beterin den korusun Tekrar Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler :)

      Sil
  10. merhaba blogunuzu yeni keşfettim artık takip edeceğim
    benim de ufak bir blogum var ziyaret ederseniz çok sevinirim

    Blog Sayfam: yolcumehmet.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba hoşgeldiniz Mehmet bey Tabi ki gelirim sevgiler :)

      Sil
  11. Çok geçmiş olsun canım benim. Kendine dikkat et. Annene de Meloşa da daha çook lazımsın sen :) Maşallah demek Meloş müziği çok seviyor ha. Müzik böyle işte her kesin kalbini çalıyor :) Sevgiler canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Canım benim Evet müzik aşkımız büyük :) Tekrar çok teşekkür ederim canım benim sevgiler

      Sil
  12. En sevdiğim şarkılardan birini koymuşsun.Unutmuştum iyi oldu,hatırladım ya...Öpüyorum seni :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica Ederin Canım benim keyifli dinlemeler :) Çok teşekkür ederim güzel gönlü insan Sevgiler öpüyorum kocaman :)

      Sil
  13. Mirkelami ben bile hatirliyorum uzun yillardir orada olmamama ragmen 😄😄😄

    YanıtlaSil