9 Mart 2017 Perşembe

Unutamazsın ...









Kafirler  sarmış  paramparça olmuş   yalnızlığımı.  bir karanlık  çökmüş  dar bir sokakta   sessizliğime  köhne bir  mutluluğun  uğultusunda  yitmiş  hüzünlerim  kahpeler  sahip  çıkmış umutlara  tebessümlere  ..Oysa  Sen  bir  avuç  aydınlığa  sahip  çıkmadın  Kararmış   kalplerin  içinde  yok olup gitmişsin  prangalar  vurmuşsun  demir ağlardan  ördüğüm  benliğime .. Küf kokmuş  hayatların  altında  kaldı  cahilliğim ..yağmur sonrası  toprak  kokan   yağmurlardan acı  kokuyordu  artık acizliğin  tam ortasında kalmış  kimsesizliğim  gibi ...Kimse  sormadı  yaşamıyormuşsun yoksa öldün mü  diye bu kifayetsiz  kalmış hayatının içinde mimlenmiş bir acının  koyunun da  yokluğa  karışmış  bir  sefaletin  ortasında  yitip  gitmiş    zamanlar  gibiydi  ....Sevmek  Sevmemek  ....Özlemek  Özlememek .. Ağlamak  Ağlamamak  ... Anlamlı  Anlamsız...  Ölüm  Ölmüş  gibi  hadi söyle  yüreğim  hangisi  sensin  bu yoksun  kalmış yaşanmışlığının  içinde ....Sessiz  kaldım

22 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım.
    Acıların sardığı bir hayatın içinde yaşananlara bakıyoruz da yüreklerimize soruyoruz, bu yaşanan acıların hangisi sensin diye!.. Ne fark eder ki?.. Neren ağrıyorsa, yüreğin ordadır.
    Kalemine ve yüreğine sağlık ve mutluluklar dilerim.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim gönlü güzel Recep ağabeyim selâm ve dualarimla ..

      Sil
  2. Çelişkiler içinde yaşıyoruz.. Kalemine sağlık :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim güzel insan sevgililer 😊

      Sil
  3. of of hepsi ağır bu soruların :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz öyle oldu çok teşekkür ederim güzel insan sevgililer 😊

      Sil
  4. Sessiz kalacağız,gidebilenlerin,bırakabilenlerin yardım çığlığını duyabilmek için sessiz kalacağız.

    Ben çağırmıyorum artık,hesap da sormuyorum gidene.
    Gideceği varmış kalacağı değil nasıl hesap sorulur kalbi dönene,gitmeyi göze alana..

    Ama bence,insan şiir yazanı şiiri sevdireni böyle terk etmemeli...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler. 😊

      Sil
  5. Yüreğinize,duygularınıza,kaleminize sağlıkkk.....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Yeşim hanım sevgililer

      Sil
  6. Hep ikilemler, celiskiler... Kalemine saglik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle. Çok teşekkür ederim Nermin hanım sevgililer

      Sil
  7. Kalemine sağlık canımcım çok çok güzel anlatmışsın ��❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim canım benim sevgiler 😊

      Sil
  8. Güzel yazı :) İçindekiler çıkmış yine .....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Mayıs​ yağmurum canım benim sevgiler 😊

      Sil
  9. Yine çok güzel olmus 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Derya Hanım Sevgiler ...:)

      Sil
  10. çok güzel olmuş elinbe sağlık seni takipteyim canım bana da beklerim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Evin Tek Kızı Mona Hoşgeldin Tabi ki gelirim canım benim Sevgiler :)

      Sil
  11. Vay vay yine çok derin... çelişkiler... kalemine sağlık 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Kore Fenomeni canım benim Sevgiler :)

      Sil