30 Aralık 2016 Cuma

Sessizlik ....






Sessizlik  giymiş  bu  gece  bedenim  yalnızlık  saçıyor  ruhumun  acıyan  yaraları  bir  çırpınışlar  sarıyor  ölümün   kol gezdiği   dar  sokaklarda  nicedir  ağıtlar  yükseliyor kor  olmuş hüzünlerim  den  bazen  bir  rüzgar  olup  çığlık  çığlığa   karışıp  bir  duvara  tosluyorum  bir umuda   muhtaçken  bir  çaresizliğe  sarıyor  düşman  olmuş  mutluluklarım  prangalar  vuruyor   kimsesizliğime   girmiş  yabancı  düşlerim  varlığınla   varlığımın  uğultulara  gen  vurmuş  sahipsiz   bir  kedinin  gözlerinde  yıkandı  sessizliğim  ellerini   ellerime  bağladığım  geceler  öksüz   kalmış  bir  çocuğun  avuçlarında  kül  olmuş  viran  olmuş  bir enkazın  altında  yitip  giden  benliğimi   soruyorsun  şimdi  bana   hangi  benliğim  sen  söyle  hadi  ....Sessiz  kaldım ...



Güzel günler görmek dileğiyle ...

Selamlar   sevgiler  olsun  efendim  tüm  dostlara  malum  bir  yılın 2016 nın sonuna  daha  geldik  acısıyla  tatlısıyla  zor  bir   süreçten  geçti  ülkemiz   gerçekten  çok  şükür  bu  günlere  geldik  hele ki  son  zamanlarda  yaşadığımız  olaylar  daha  derinden  üzdü    hepimizi   o  kadar  çok  evlere  ateş düştü  ki   hepimizin   yürekli   yandı  dağlar  ağıtlar  yaktı  yer gök  ağladı  onca  şehitlerimize  Rabbım  tüm  şehitlerimize  Allah'tan  rahmet   ailelerine   Rabbım sabırlar  versin  inşallah   ..Dilerim  Rabbım  den  son bulur  bu  terör  belası  ...Güzel  dost "Aşkı Zikreden Yazar"  Çok   güzel   bir  yazı  yazmış ( Sevmek Vatanı Bütünüyle) hepimizin  hislerine  duygularına   tercüman  olmuş    Ben  okurken  inanın  gözlerim  doldu  Sizlerde   dilersen iniz  bir  göz  atarsınız  Sevmek Vatanı Bütünüyle    .....Dilerim  bu  2017  di   herkese    sağlık  huzur  sevgi   umut  yeni güzellikler  versin  inşallah  ....Güzel  günler    güzel  yarınlar   görmek  umuduyla   Sevgiyle    kalın  Efendim  her daim   Birde  unutmadan   Vatanın  değerli   usta  şairi  Bizlere  istiklal   marşını   bırakan   Mehmet Akif Ersoyu  ölümün  80.ci  yılında   Saygıyla   Rahmetle   Anıyoruz  Ruhu  Şad  olsun  ...Ve   ustanın   bizlere vatanımıza   miras  bıraktığı  en önemli  olan İstiklâl Marşımızın    bir  kısmını  siz  dostlara  paylaşmak  istedim  yeninden  ....

Arkadaş! Yurduma alçakları uğratma, sakın.
Siper et gövdeni, dursun bu hayâsızca akın.
Doğacaktır sana va'dettiği günler Hakk'ın...
Kim bilir, belki yarın, belki yarından da yakın.
Bastığın yerleri "toprak!" diyerek geçme, tanı:
Düşün altındaki binlerce kefensiz yatanı.
Sen şehid oğlusun, incitme, yazıktır, atanı:
Verme, dünyaları alsan da, bu cennet vatanı.

MEHMET AKİF ERSOY..


26 Aralık 2016 Pazartesi

ben-miyim ,,,







ben-miyim   yabancı  kalmış  düşlerin  yetimleri  ben-miyim   susmuş  suretin  gölgesin  de  unutulmuş   kimdi  neydi  zamansız  açan  çiçeklerin  yalnızlığı  ben-miydim  kör  bir  karanlıkta   çalan kapının  hüzünleri  ben-miyim  vuslata   prangalar   vuran  soğuk  duvarlara   çaldığım  umutlarım mıydı  yoksa  fili   geçmiş   devrik   cümlelerim  miydi  sen-miydin   her şeyi  bir  yol  kenarına  atan  kırık   bir  dalın  acısında   gizlenen   ben miydim    söyle  yoksa  vukuatların  yükseldiği    çığlıklarım mıydı   dar  bir  sokakta   yankılanan   hasretin  izlerinde  yitip  giden  ben miydim  zalimle  zulmün  gezdiği   mutluluklar da   dökülen   sen-miydin  yoksa  acizliğin mi  
ben  ben   aslında   kifayetsiz   kalmış hükmünü   yitirmiş  bir  avare  ......

Sessiz   kaldım  .....

25 Aralık 2016 Pazar

duyuru çekiliş :)

Merhaba   efendim  yeni  bir   arkadaşımız   bir  çekiliş  yapıyor  katılmak  isteyen  dostları  bekler
:)
KUBRAY hanım dan Çekiliş



21 Aralık 2016 Çarşamba

Sen gideli....




Acı     şimdilerde   Bir kedinin   gözlerinde   gizlendi    hüzünler  kıyamet  gününe   karıştı  sonu  olmayan bir yolun vuslatında   asılı   kaldı   umutlar  ... Bir  kin  bir  nefret    sardı  ruhumun    tüm  çürümüş  benliğini..   ölmeye   yemin  etmiş  bir  çoğunun    gözlerinde   bitti   mutluluklar..
  dar  bir  sokakta      sıkıştı  sevinçler..   dil   lal   olmuş  yalnızlığın   içinde  katran   karası     düşler  de  kaldı   bir  avuç   tebessüm   bir  yangın  yeriydi   yüreğin   yokluğu   bir  nefeslik   sigara  dumanın  da   tükendi   soğuk   taşlara   çaldığım  kimsesizliğim  susmayı   yağmurlara   sessizliği   sonbahara   çaldım  rüzgarı  uğultulara   hüzünleri    gözlerin  de bıraktım  ......boşluğunu   boş bir  bardakta   söndürdüm  yüzünün    çizgilerini   sırtımda    bıraktım ben   oysa  ben  ölümü   dar  bir  vakitte  bıraktım  sen  gideli .....

Sessiz  kaldım ....

Not:  Resim  için   Kahve  Telvesine  Çok  teşekkür  ederim  ....

17 Aralık 2016 Cumartesi

Susmak gibi .....




Nice   dir   bir   feryat bir  çığlık    yükselmesin   yerin     yedi   kat   altında   inmiş    gibi   kopmuş    parçalanmış    hayatlar   gibi    kimedir      neyedir   hangi   geçmişi   kandili   hayatın    tokatı  inmesin   ki    bir surete     hangi   nedenlere   karışmasın  ki   ölümün  soğuk  yüzü   bir mutluluğun     üstüne   kara  bir    gece  gibi   çökmesin  ki  hangi    unutulmuş   gülüşlerde    acılar   kaplamasın  ki
Sessiz  kaldım  ...



not:Resim için    güzel  insan Kahve  Telvesine   Çok  teşekkür  ederim.....




9 Aralık 2016 Cuma

Gripten Nefret ediyorum :))




Bu  Arkadaş  gibiyim  ben  yaaa :)))  

Efendim    tüm  dostlara   selamlar sevgiler   olsun   An    itibariyle    bu   zatıaliniz  Arkadaşınız   çok  güzel  grip  oldu  :))   Beni   yatıracak   bu    grip  belli   en   son   geçen    sene   böyle   ağır  bir   grip   geçirmiştim   bir  hafta   yatırdı   beni   buda   öyle   görünüyor   hissediyorum  oyyy   nereden   buldu  ki   arkadaş  :)) Efendim   siz   dostlara    arada   ziyaretlerimi   yaparım   Efendim    kendinize   çok  iyi  bakın   grip ten   uzak  durun  :))  Sağlıkla   kalın    En   güzeline  Emanet   olun    :)      

..Duyuru Berika'nın Günlüğünde hediyeleşme etkinliği var :)






Efendim   tüm   dostlara   selamlar   sevgiler   olsun   malum  artık  kış  yüzünü   gösterdi   bir  çok   şehirlerimize   karlar  büründü   :)   çoğu   yerlere  de yağmurlar   geldi   Hoşgeldi   sefa  geldi   ne  diyelim   dimi   ama  :)  Efendim   Sevgili   Berika'nın Günlüğü  Hediyeleşme   Etkinliği   başlattı    siz  dostları  da   davet  ediyor  efendim   ehh  davete  icap  etmek  lazım   dimi   ama    efem  hepinizi  bekliyoruz    yeni  gelen   dostları  da  bekliyoruz   :)   Herkese  Sevgiler     selamlar   olsun   efendim  :)     

3 Aralık 2016 Cumartesi

Simit ve yağmur .....

Efendim   Tüm  dostlara  selamlar  sevgiler   olsun   Efem  bu  aralar     yoğun  bir  tempo   vardı   gene bende   Malum  yeni  yıl  geliyor   bizim  meloşun   işleri  başlıyor   onun   bazı   işlemler  oluyor  yenileme   işleri   En  Son   annem  ben  meloş   Üsküdar  gittik   oyyy  gittik   ama   tüm yağmuru  da  yedik   velhasıl  Neyse  ki   orada  ki  işlerimiz   de  bitti   Ora   da   içimi   en  çok  acıtan   Şey  Elim  de  bir   parça  simit   ve   yağan   yağmur  ve  simit in    ıslanması    On  da  içime   bir   yumruk   oturdu   benim   ne  zorum   vardı  böyle    şeylere   uğraşmaya   onda  bir  küfür   savurdum   baba  sormayın  Yaptıkları aklıma   geldikçe    birde  annemi   ve   meloşu   öyle    sırılsıklam   görünce   bir  kez  daha    küfür  ettim   öyle   zoruma   gittikti   yaptıkları  bir  baba   nasıl   böyle   yapar diye   düşünüyorum    bir  daha  küfür  ediyorum  her  şeye  herkese   en  çokta  babama   Geçende  Vefat  eden   Amcamın   oğlu  aradı  işte  konuştuk  etik   en  son  baba   geldi  söz  babamla   karşılaşmış  da   onu  anlatıyordu   bana  dedi  ki  bende  dedi  amcamın  bu   kadar şerefsiz  olduğunu   bilmiyordum dedi   çok  şaşırdım  dedi   dedi  ki   dedi  bende  onlara   bilerek   para  pul  yollamıyorum  sürünsünler  iyice  perişan  olsunlar   bana   muhtaç olsunlar  diye  yapıyorum  demiş   bu  zulümleri   İçim   den  bir   off  çektim   sormayın  bir  insan  bir   baba   bunu  nasıl   düşünür  söyler  evlatları   için   ya   dedim  lanet   olsun   ya    bırak   dedim  amcanın  oğluna   ben onu  Rabbıma    havale  ettim    o   bilir   dedim  Bazen    kendimi   bir  boşluğun içinde  buluyorum     Daha yeni   usta  oyuncu   Erdal   Tosun  Bir  trafik  kazasın  da  Vefat  etti   çok  üzüldüm gerçekten   dedim  o    adam  börek  hastasıydı   Kızın   böbreği    uymuştu  nasıl   bir  baba  ki  kızın  böbreğini  istememiş   illerde   evlenirse   çocuğu   filan  olursa  sorunlar  yaşamasın   diye   istememiş   Dedim  ki  ne   babalar   varmış  ..Şu hayatta   babalık   daha  bitmemiş  demek  ki  Ne    mutlu  o babaya  ki  Erdal  Tosuna  Allah'tan   rahmet  ailesine   sabırlar  diliyorum   Mekanın   cennet  olsun   usta ..


.Ne olmuş yani büyük adam olamadıksa, hayallerimizi satmadık ya".......

Rabbım   herkesin  gönlüne  göre   versin  her şeyi inşallah  Sevgiler  olsun   tüm  dostlara  ...Sessiz   kaldım..
.hayat   yediğin    bir  parça  ekmek   kadar  acı ....sessiz   kaldım  

2 Aralık 2016 Cuma

Sultan Ahmed Camii


Sultan Ahmed Cami


Ben ki gök kubbeye, semaya açtım ellerimi bin dua değil bir dua diledim bitsin artık bu kifayetini  yitirmiş insanlığa ben ki bir cami avlusunda dilendim bir avuç insanlığı oda çoktan yok olup gitmiş ... sessiz kaldım

Sessiz  ve yolcu dan  kalanlar ...