4 Nisan 2015 Cumartesi

Geldiler :)

Efendim  öncelikle  tüm dostlara  selamlar  sevgiler olsun  bu aralar  geldiler  efendim  bana :)  biraz  Osman  biraz evde ki  püsküllü  belalıları m  birin  derdi   bitse  bir diğerinin  ki başlıyor  arkadaş  bu nasıl bir şeydir  ben anladım  hele ki bu zamane  gençlerini  hiç mi hiç anlamıyorum doğrusu  :)  arkadaş bizde çocuk olduk  bizde  genç  olduk bunlar gibi bollukta  görmedik  bizim  olayımız  sokaklardı  top du    beş taş dı  ip atlamaktı yada isim şehir oynardık  yada  ağaç  tepelerin de gezerdik  bu gençlere aklım almıyor valla benim  yaş olmuş 29 ama  halen anlamıyorum  :) keşke çocuk kalsaydım ya  o zamanlar daha iyiydi  :) ahh ahh çocuk olmak vardı :) yok genede en iyi  bizim evde Osman   efendi valla  adam akşama  kadar müzik dinleyip stresini  atıyor  ikide  salıyor  bizim ki tamamdır değmeyin  keyfine  hele birde yeni kulaklık aldık   keyiften dört köşe oldu paşam :)  az önce bitirdi konserini  bizim ki :) yeni şarkımız de bulduk ismail yk maymun iştahlı şarkımız :) 
benim de yeni şarkım hande yener sebastian siz dostlara  gelsin  bizden :)  iki şarkın  farkına  bakın :) 
biz den şimdilik  bu kadar  devamı gelecek :)  

 








3 yorum:

  1. Aslında gençlerde bir sorun yok. Eğer benim zamanımda da internet olsaydı, ben de çoğunlukla onunla vakit geçirebilirdim. Sokakta oyun oynamayı pek sevmezdim çünkü. İyi ki yokmuş. :)
    Kırlarda dolaşmak çiçekleri mantarları keşfetmekti benim işim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne güzelmiş :) benim olaydım ortalığı karıştırmak kavga etmekti :) mahalle bıkmıştı artık benden :) teşekkürler güzel insan :)

      Sil
  2. Merhabalar SessizKaldım.

    Renklerle Yolculuğa hak veriyorum. Kabahati yanlış yerde arıyoruz. Kabahat günümüz çocuklarında değil, günümüzde, maalesef gerçek bu.

    Torunlarımızı tek başlarına sokağa oyun oynamaya gönderemiyoruz. Mutlaka yetişkin birinin bunlara refakat etmesi gerekiyor. Aksi halde olabilecekleri düşünmek bile istemiyorum. Çocuklar oyuna doymalı, sokak oyunlarını öğrenmeli ve arkadaşları ile sokaklarda oynayabilmeli. Sokaklarda enerjisini atamayan çocuk evde böyle sorunlar çıkarır, ya da teknolojinin esiri ve tekno bağımlı olurlar. Bu gün izledim. Çin'de internet bağımlıları kurtarmak için bir dizi aldıkları önlemlerle tekno bağımlı dedikleri insanları kurtarmaya çalışıyorlarmış. Bizde de vakit geçirilmeden Çin'de ki gibi tedbirler alınmalı, aksi halde sonumuz hiç iyi değil diye düşünüyorum.

    Allah sana da sabır versin. Bazen daralıp, bunalacaksın ama, kardeşlerine konuyu güzel bir şekilde izah edip, onları aileye yardımcı olmaları için üzerlerine düşeni yapmaları konusunda ikna etmen gerekiyor. Gençleri ikna etmek biraz zordur. Onlar da "leyleğin konduğu yer"i görürler, ama iş işten geçtikten sonra.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil