24 Mayıs 2014 Cumartesi

Önceliklikle tüm dostlara selam olsun efendim bir kaç gündür arkadaşım diloş yani dilek ablam var :) onun kızıyla benim kardeşim aynı sınıfta yaklaşık 8 senedir tanırız birbirimizi iki kızı daha var onlarda arkadaşlarım tabi :) bizim diloşun tuhafiye dükkanı var hem tuhafiye işi yapıyor hemde boncuk işi veriyor yaptırıyor ekip kurdu hanımlar dan kendine işleri yaptırıyor bazen kendi yapıyor bizim diloş maşallah marifetlidir :) elinden her iş gelir bende bizim küçüğü sabah okula bırakıyorum doğru bizim diloşa gidiyorum elimde simitler im oda çay demliyor iki lafın belini kırıyoruz :) büyük kızı gülsen de geliyor oda çalışıyor her sabah 10 demi gelir oda :) birde bizim Gülsen'le lafın belini kırarım :) bazende arada gözde :) gelir bizim onunda yakında düğünü var Çanakkale'ye gelin vericez hanımı :) ikisinde kardeşim gibidir benim yediğimiz içtiğimiz ayrı geçmedi onlara anneleri diloş olsun kızları olsun bir kardeş bir abla oldular sağ-olsunlar yeri geldi ağladık yeri geldi güldük iyi kötü güzel günlerimiz geçti halende devam ediyor dostluklarımız çok şükür Rabbım bozmasın :) neyse efendim bizim diloş dükkanı taşıyor hemen iki adım ilerisine :) yakın aynı sokakta neyse kaç gündür ona yardım ediyorum işte tuttuğu dükkanı boyadık etik bir taraftan da diğer dükkanı topluyoruz beraberce nasipse pazartesi temizlik yapıp yeni dükkanına geçecek inşallah Rabbım bol kazançlar versin inşallah cümlesine de bugün de gidecektim yardıma kocacığı gelmiş erken işten :) kaldı neyse bende dedim o zaman evdeki işlerime bakayım dedim kaç gündür kardeşimin odasını değiştirecektim onu yaptım bugün biraz yoruldum ama bitti şükür daha sırada benim odam kaldı :) yarında inşallah onu yapıcam biraz dedim oturayım evden annemi kardeşimi kovaladım rahat yapayım diye işimi :) annem yardım edecekti ama bizim komşu var ayla teyze onla da yaklaşık 9 seneden beri tanırım babası rahatsızdı en son hastaneye yatırmışlardı amcayı bu sabah telefon geldi ayla teyzeden babası vefat etmiş Allah rahmet eylesin Rabbım geride kalanlara sabırlar versin inşallah dedim anneme sen git bari ben daha sonra giderim baş sağlığı için dedim bir bardak çay içeyim dedim işime bakayım dedim oturdum koltuğa hem çay içiyorum hemde Türk filimi oynuyordu ona bakıyorduk Osman canla mavi boncuk emel sayınla Tarık akan kemal sunal gibi ustalar vardı ona bakıyorduk osmancana kızıyorum dedim koltuğu sallama diyorum oda ben sallamıyorum ki deyince bizim küçük cadı çıktı içeriden abla dedi deprem oluyor kalk o koltuk nasıl sallandı beşik gibi hemen çocukları topladım osmancanı tuttum diğer kardeşimde sallanmaya kalmış uyuyordu oda yerin den fırladı dışarı attık kendimizi bir baktım sokak dolmuş herkes dışarıda tam 40 saniye sürmüş sonra durdu içeri girdik 6.7 şiddetin de sallanmış İstanbul, izmiş ,Balıkesir filan sallanmış neyse ki zarar ziyan yoktu kimseye bir-şey olmadı çok şükür Rabbım bir daha göstermesin inşallah Bedirhan gökçeyi çok severim radyoda dinlerken tam yayını biterken çok söylediği dua niteliğin de her yayının bitişinde söyler bende öyle bitireyim aklımla kalanla artık depremsiz felaketsiz afetsiz günlere yüreğimle sevgiyle dua ile kalın her daim ...sessiz kaldım

1 yorum:

  1. Çok şükür ki fazla sıkıntı olmamış, ne kadar şükretsek az....Selam ve Dua ile...

    YanıtlaSil