2 Mayıs 2014 Cuma

güzel bir gün ...


Öncelikle   selam  eder  sevgiler  saygılar   ederim  dostlar  ne olduysa  bana  son  günlerde  boyuna  yazıyorum   bugünlerde  malum  regaip  kandiliydi  bu gece  çok  şükür   bizim   burada ki  camiye  gittik  güzel  dualar   kuranlar  namazlar   kılındı   dinledik   güzel  sohbetler  edildi  ondan    önce  bugün   amcanın  oğlunun  iş yerine   gittim  işim   vardı  o hainle :)  severim  kendisini  neyse   iki   sohbet  ettik   konuştuk  orada  işim  bitti  çıktım  oradan   durağa   geldim  otobüs   bekliyorum   bekle ki  gelsin :) neyse  uzun bir beklemenin  ardından  geldi  otobüsü  bey  amcam :)  boş  yer  vardı oturum  müzik  dinliyordum  kulaklıkları mı  çıkardım  karşımda  şeker gibi  bir  amca   vardı  bir şey  soracağım  dedi  tabi  dedim  amcam  telefonda  oyun  oynamıyorsun  demi  dedi  :) dedim yok  amcam  ben sadece  müzik  dinlerim  sevmem  dedim   öyle  ellinde  sürekli  telefonla   oyunlar   mesaj   yazan  gençlerden  bana da dedi bıkkınlık  geldi  dedi  ondan  sordum  dedi  dedim  aynen  bana  da  dedim   bende  dedim  hep  görüyorum  tüm  gençlerin  ellerin de  birer  telefon   yedi  yirmi dört  oyunlar  mesajlar  yazıyor  dedim ne  sağlarını   ne  sollarını   görür oldular   dedim  evet  dedi  amcam  birde  dedi  kızım  ne  saygı  ve hoşgörü ve kültür  denen  bir şey  kaldı  dedi  bunlar   da  varsa  yoksa  telefon ellerin de  neyse  böylelikle   sohbet  etmeye  başladık    güler  yüzlü  amcamla  kendisi   77 yaşında  şeker gibi  avukatmış   işlerini   bitirmiş  Kadıköy  doğru  gidiyorum  dedi  kitaplara  bakıp  gezeceğim  dedi  iyi  yaparsınız  dedim   dedim  dikkat edin  bugün  bir mayıs  Kadıköy  dedim kalabalık  kavga  filan çıkmış  dedim yok dedi  ben iyi  bilirim  dedi  kadı köyü gezer dolaşırım  dedi  bende  dedim kitap    çok severim  kitap okumayı    daha  sonra  ben  ineceğim durağa  geldim  amcam  dedim  iyi  günler dedim indim  o yüzün de ki  tebessümle  indim  bir kaç alacağım  şey vardı onları  aldım evin yolunu  tutum   velhasıl  güzel  bir gün oldu  bazen  böyle  güzel şeylere de  rastlıyorum Allah tan  güzel oluyor :)  efendim  yüzün den  tebessümler  gönlünüz den  dualarınız  hiç eksik olmasın  her daim  mutlu huzurlu   günleriniz  olsun  inşallah   dostlar  şehri  İstanbul dan  selamlar  sevgiler .....sessiz  kaldım NOT:çeneme   vurdu  galiba  bu günlerde :)  :D 
bu arada  bizim  Osman canın  selamı  var  siz  dostlara  :) 

8 yorum:

  1. Hep güzellikler seninle olsun canım. Bu arada bizden de Osman cana selamlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim seninde olsun her daim inşallah :) eyvallah

      Sil
  2. Böyle tuhaf olaylar herkes yaşar, mesela sizin amcayla karşılaşmanız bir tevafuk yani, ben böyle bir şey yaşayınca yani hiç olmadık zamanda tanımadığım birisiyle sohbet ederken hep aklımda şu oluyor; acaba bu sohbet nerden başladı, bu amca bana ne anlatmaya çalışıyor, nasıl bir ders çıkartmalıyım gibisinden şeyler düşünüyorum...Sanki karşımdaki gökten inmiş bir melek bir anda karşına çıkan bir melek ve bu melekle konuşmak bizim gibileri çok düşündürüyor...Velhasıl cümleleri neden bu kadar uzattım anlamadım ama demek istediğim her anımızdan ders çıkartmak...Osman Can abimin selamı başım gözüm üstüne Ve aleyna aleyküm selam...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Teşekkür ederim Furkan evet nere ne zaman neler yaşayacağımız hiç beli olmuyor Rabbım her daim güzelliklere karşılaştırsın cümlemizi inşallah ....:)

      Sil
  3. Merhabalar Sessizkaldım.

    Mektup tadında ve formatındaki günlüğün çok güzeldi. Büyük bir keyif alarak zevkle okudum. Kalemine ve yüreğine sağlıklar dilerim. Her zaman böyle güzel İstanbul günlüklerine yer ver, gerçekten çok güzel oluyor. Her şey gönlünce olsun. Allah'a emanetsin.

    Selam ve dualarımla.
    Recep Ağabeyin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Recep Ağabeyim dilerim seninde her şey ama her şey güzel yüreğinin ve gönlünce olsun Allah'a emanetsin.

      Selam ve dualarımla.

      Sil
  4. Bazen otobüste orda burda rastgele tanıştığım insanlarlar sebepsiz mutlu ediyor benide

    YanıtlaSil