2 Aralık 2013 Pazartesi

Kahramanmaraş ...:)

Tüm  dostlara   Kahramanmaraş'tan  sevgiler  saygılar  efendim :) yaklaşık 15 gündür  buradayım  aslında bu kadar kalmayı düşünmüyordum  üstüne  birde  grip olunca hepten bittim  :) neyse ki  biraz   iyim  artık  halen üstüm de  gribin  kırgınlığı  olmasına   rağmen   diye  yazmaya  başlarken  ortalık bir an karıştı  bizim  ufaklık  elifle  dayısı   biraz   yaramazlık yapınca  bir an kovalamaca başladı  ve   merdivenin  sonunu  boyladı   dayısı   :)   bir an bizi  korkuttu ama  neyse ki    iki üç  basamak   yeri  öptü :)  çok şükür ki  bir yerine bir şey olmadı ucuz atlattı   bazen  yaramazlıkların  sonucu   kötü  sonuçlar doğurabiliyor bazen  şakaların  yaramazlıklarının  tadını  kaçırmadan  güzel bir şekilde  nokta  koyalım  :) güzel  anılarda kalsın  ki  her zaman  hatırlayalım  dimi  ney yazıyordum  yazım  nereye geldi   :)  neyse ki  sonu  güzel oldu  bu olayın  sonucunu   bir  güzel  Kahramanmaraş  tatlısıyla   final  yapıyoruz  benim iki  günüm   kaldı  nasipse çarşamba  günü yola çıkıyorum eveeee  İstanbul'uma  Kavuşucam   hepiniz   selam  ile  dua ile kalın  dostlar  :)ve sizlere  Kahramanmaraş'ın girişin  den  bir kare :)







6 yorum:

  1. İstanbul'dan da sana kucak dolusu sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim hamiyet hanım ben de size kucak dolusu sevgiler Kahramanmaraş'tan :)

      Sil
  2. kuzum iyi gezmeler :) maillerini özledim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzumm mailer yola çıktı kuzum artık her zaman yazı cam sana bende özledim sana yazmayı :)

      Sil
  3. Merhabalar Sessizkaldım.

    Bu sıralar sessiz değilsin, bunun farkında mısın bilmiyorum? Biraz hareketlilik sana yaramış gibi geliyor. MaşAllah bak Kahramanmaraş'lardasın. Ne güzel! Özele gireceği için Hayır mıdır diye sormayacağım. Hayırlı yolculuklar dilerim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhabalar abim hoş geldin sefalar getirdin evet bu aralar harekete bağladım gezdim gördüm geldim :) özel bir sebebi yok babam oradaydı hem onu gördüm hem milleti Kahramanmaraş'ın bir tozunu aldım geldim :) kavuştum İstanbul'uma :) teşekkür ederim abim

      Sil