20 Haziran 2013 Perşembe

Koşturmak :)

Uzun   bir  aradan   sonra    tüm  dostlara  selamlar  sevgiler     koşturmacaların   peşinden   gitmekten   bu aralar   bittim   :)  ev  taşıma  derken  yerleşme  derken    ona  koş  buna    koş  derken   akreple   yelkovan  birini   kovalarlarken   bende  yorgunluktan   biterken   şükür         firene   bastım ve  durdum :)  ve   benim  son   sınavda  yaklaşıyorken   ben  hala   çalışıcam   inş   evin  işleri  biterse  :)  yeniden     tüm  dostlara   selamlar   sevgiler    istanbuldan   :)  yüzünüzden   tebessümler  hiç  eksik  olmasın   efendim....  
Ne   diyordu   vasfiye   teyze   neeee  çektin  beeee   özlem  :))    ..

6 yorum:

  1. Merhabalar Sessizkaldım.

    Ben hep size hitap ederken "sessizkaldım" rumuzunuzu kullanıyorum ama, şayet sizin hitaplarda kullandığınız ya da kullanılmasını istediğiniz ve müsaade ettiğiniz bir isminiz var ve onun kullanılmasını istiyorsanız yorum cevabınızda bildirin, bildirdiğiniz isimle size hitap edebiliriz. Ben genelde bloggerlerin kullandıkları rumuz isimleriyle hitap ederim. Zaten bir çoğu da haklı olarak isimlerinin bilinmesini ve kullanılmasını istemezler.

    Sizin yazınızda bahsettiğiniz telaş ve yorgunluk, tatlı bir telaş ve yorgunluk olsa gerek. Çünkü evinizi taşımışsınız, her ne kadar biraz zahmetli ve stresli bir iş olsa da bence bu bir tatlı telaş ve yorgunluktur.

    Ben de çok ev taşıdım. Hem kendi evimi, hem de hısım, eş, dost ve akrabaların evlerini. Benim ev taşıma sayım, Guinnes Rekorlar Kitabı'na geçecek kadar yüksek diyebilirim.

    Her telaş ve yorgunluk böyle olsun. Bunlar tatlı ve kolay olanıdır. Cenab-ı Hakk, başka türlü bir acı, telaş ve yorgunluk vermesin.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Amin abim çok teşekkürler ismimi yazdım zaten yazmının sonuna da:) özlem ismim aynı günde bende hem kendi evimi hemde teyzemin evinin taşıdım :)

      ev taşımak hem yorucu hemde güzel güle eğlenen taşıdk :)
      tekrar çok teşekkür ederim abim selam ile dua ile kal her daim...

      Sil
  2. Merhabalar Özlem Kardeşim,

    Bundan böyle size hitap ederken isminizi kullanabileceğime müsaade ettiğinizi anlıyorum.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  3. Merhabalar Özlem Kardeşim.

    Yüce Allah'ın rahmet ve mağfiretine sığındığımız ve gönüllerimizi tövbe ile arındırdığımız Berat Kandilinizi kutlar; ülkemizin ve milletimizin hayrına vesile olmasını Cenab-ı Hakk'tan niyaz ederim.

    Selam ve dualarımla birlikte en Güzel'e emanet olun.

    YanıtlaSil
  4. Bazen olacak taşınmalar ve kaçınmalar hayat telaşına düşmeli elbet ancak ona kapılmadan kendini parçalar gibi değil hayatın ucundan tutar gibi.
    Kolaylıklar dilerim...

    YanıtlaSil